Stage zo eng?quote:
Ahquote:
Nah dat niet, veel werk wel.quote:
Dankudanku, doeieeieiei.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Succes alvast
.
Nu echt ECHT ECHT weg![]()
.
Je ontwijkt de vraag of je weer een date had met I_Wquote:
Oh, pardon. Het antwoord is positief. Daarom ook treinen enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag of je weer een date had met I_W
Ik vind trein heerlijk reizen, zolang je maar wifi hebt en niet te vaak hoeft over te stappen
Je mag ook KB zeggen hoor.quote:
Waarom TS, zo afstandelijk alles.quote:
Hihi, dat had hij wel eventjes verdiend ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeMaar goede actie wel [ afbeelding ]
Daar in het begin een beetje? In d'r zwarte bikini? Geen onaantrekkelijk lichaam inderdaadquote:
Go doerak!quote:
Jup. Dit is echt weer genieten al die ruziesquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar in het begin een beetje? In d'r zwarte bikini? Geen onaantrekkelijk lichaam inderdaad [ afbeelding ]
Klinkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom TS, zo afstandelijk alles.
Fucking bazenkat. Snorren ftw.quote:
Ik ga je Klibo noemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat in je dagboek schrijven sowieso.
[..]
Liever noem je me Klinker.
Niets verklappen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Jup. Dit is echt weer genieten al die ruzies
He wat??quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh nee hé!Was ik daar eindelijk van af, komt quaas dat even hier posten hoor
Klikoquote:
Jij zei Klibo net in het vorige topic.quote:
Ga vogels spotten jij walgelijk figuurrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets verklappen hoorJij loopt een aantal minuten voor denk ik
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zei Klibo net in het vorige topic.
[..]
Ga vogels spotten jij walgelijk figuurrr![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogels spot je trouwens niet, dat doe je met vliegtuigen treinen en auto's vogels bekijk jeOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Nee, wel in hoe zie je er nu uit. En in mijn verjaardagstopic. Maarja.quote:
IK GA OP JE FAPPEN AAAARRHGGG IK BEN EEN CREEPquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, wel in hoe zie je er nu uit. En in mijn verjaardagstopic. Maarja.
Waarom wil je zo graag een foto dan?
O.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hijs al weg man, hij is al weg. Met de zee weg.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
IK GA OP JE FAPPEN AAAARRHGGG IK BEN EEN CREEP
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkielicious of Klinkiebinkie toch![]()
Ja, ik wil hem wel na doen?quote:
dit doet me denken aan een leuk liedje dankjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ga weg.
[..]![]()
Gekkie.
[..]
Ja, ik wil hem wel na doen?
Goeien nummertje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dit doet me denken aan een leuk liedje dankje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch geen levenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje raar wel, foto's opzoeken en in een topic plaatsen.Is niet echt de bedoeling.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje raar wel, foto's opzoeken en in een topic plaatsen.Is niet echt de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.Wat lievvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is leuker.![]()
![]()
![]()
Oooo die heb ik gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yi
Deze is leuker.![]()
![]()
Volgens mij doet ie eerder een paringsdans ofzo. Maar wel cute.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yi
Deze is leuker.![]()
![]()
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.of deze man die een banaan in zijn mond doet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:32 schreef quaas het volgende:
[..]
of deze man die een banaan in zijn mond doet:Vrij nuttig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar quaas, je hebt dus de foto die in mn fobo stond gemist. Grappig.
Is het niet meer leuk bij de radio dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijken
Klinkerbotsing vergeten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |