Welk verhaal? Vertel ons eens wat meer dan, want nu lijkt het er toch echt op dat je genaaid wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar het ding is, het verhaal klopt te veel.
Pfff, ik weet het niet hoor
Ze zat niet meer op hyves, door ouders geblokkeerd een jaar geledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Welk verhaal? Vertel ons eens wat meer dan, want nu lijkt het er toch echt op dat je genaaid wordt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zat niet meer op hyves, door ouders geblokkeerd een jaar geledendit kan kloppen want de foto leek ze 14 of jonger (ze is 15) bij de vraag wat haar achternaam was, wist ze dat niet, ze had een random naam op hyves, klopte ook. Toen ik haar toevoegde op msn werd ik binnen 2 seconden geaccepteerd, dus ze was al online, en dat doe je niet als dat adres alleen voor een grap is denk ik?
Maar 1 oma hebbenquote:
nee degene op hyves , was een random naamquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Allesea het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat die griet haar eigen achternaam niet weet?
Belachelijke kut opmerkingen maken, en dan nog mod willen worden.quote:
Als je dat gaat geloven word je dat ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ik een foreveralone type ben godverdetyfuskut....
Ok dan is het over. Kut voor je man. Echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ik een foreveralone type ben godverdetyfuskut....
heb foto's gezien en wil best afspreken als zij dat wil, ik ben niet verliefd of wat daar ook in de buurt komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef Agentperry het volgende:
wtf is dit, je weet niet eens hoe die meid er uit ziet en je wilt haar? man man wat ben jij een zielig mannetje
OPquote:
precies mijn plan, ik bel morgen met huisnummer, die weet ze denk ik niet, wordt er niet opgenomen laat ik het zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef Honingbijtje het volgende:
Ts, zie het gewoon even aan, ga erin mee. Zie wat er gebeurt, don't get your hopes up, maar als t wel echt is, beter toch
als ze niet meer reageert gaat dat moeilijk. Ik ben dus waarschijnlijk genaaid. En ik kom al genoeg buiten hoor, ben geen stereotype fokker.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef De_Viborateur het volgende:
Ga ergens afspreken waar je je in de buurt kan verstoppen ofzo en kijken of het wat is als het uberhaupt al iets is. Als het een ork is loop je weg, als het een dom blondje is die haar achternaam niet weet neuk je haar en als er niemand komt opdagen ben je een keertje buiten geweest
zij kwam dus naar mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Gewoon een meisje zoeken waarvan je zeker weet dat ze gewoon echt is hè.
Gewoon vragen om foto's met papiertje en alles, wees een wantrouwige FOK!ker.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij kwam dus naar mij.
EDIT: Als het al een zij is...
maar als ze nergens op reageert gaat dat eenmaal moeilijk..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Gewoon vragen om foto's met papiertje en alles, wees een wantrouwige FOK!ker.
Dan moet je haar dumpen en een echte chick zoeken, mattie.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar als ze nergens op reageert gaat dat eenmaal moeilijk..
Trouwens, sinds wanneer reageer je ergens serieus?
Ik was ook niks anders van plan...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:49 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Dan moet je haar dumpen en een echte chick zoeken, mattie.
Das lievvvquote:Sinds het jouw topic is.
Mooizo!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was ook niks anders van plan...
[..]
Das lievvv
ja, ik weet het, wanhopig kansloos enzo...quote:
Wat loop jij je dan druk te maken om iemand die je helemaal niet kent?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, ik weet het, wanhopig kansloos enzo...
ik zou het niet weten eigenlijk....quote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wat loop jij je dan druk te maken om iemand die je helemaal niet kent?
Tis iemand die hem wel kent en die persoon hangt binnenkort de msn-gesprekken en smsjes geprint door de hele school.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wat loop jij je dan druk te maken om iemand die je helemaal niet kent?
wcen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisje smsde me donderdag of ik wilde daten, maar ik ken haar helemaal niet, dus ik dacht dat meteen dat iemand me loopt te fokken... Ze had me eens zien draaien en wcen hoi gezegd en mijn nummer gevraagd (aan mij of iemand anders was niet duidelijk) ik heb haar msn gekregen,
ik ken geen Brian...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef nick77 het volgende:
ik denk dat je door een vriend in de zeik genomen wordt.
heb op me mobiel getypt, kan er bij in geschoten zijnquote:
Alsnog afsprekenquote:
ze zou marloes heten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef mytroen het volgende:
Hoe heet ze dan, ik heb het ook al een keer meegemaakt
Haha idd zou hij best kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zou marloes heten...
inb4 zanger Rinus
heb al anoniem gebeld met #31# voor het nummerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef Quibo het volgende:
Bel het nummer met een andere telefoon en kijk gwn wie er opneemt.
geen friesland dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef mytroen het volgende:
[..]
nou gelukkig niet bij zanger rinus in de buurt
Gelezen.. ik deed een beetje kortaf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of je leest het HELE topic
ik snap je nu, en je hebt gelijk denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Gelezen.. ik deed een beetje kortaf.
Ik bedoel hiermee dat je een andere keer een meisje leuk vind dat je dan veel van haar kant moet laten komen, dit is het enige wat werkt om te zien of een meisje jou leuk vind.
DEZE situatie zou ik echt opgeven
dat maakte me aan het lachen, maar nu voel ik me weer kut...quote:
Ga trainen, zorg dat je een soort Schwarzenegger on steroids wordt. Daarna ga je naar je troll vrienden toe en laat ze zien wat voor beest jij bent. Problem solved.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat maakte me aan het lachen, maar nu voel ik me weer kut...
gaat hem niet worden, ben over een paar weken toch van ze af, ze blijven of in 4 havo of gaan naar het mbo. Geeft ook wel weer wat aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:22 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Ga trainen, zorg dat je een soort Schwarzenegger on steroids wordt. Daarna ga je naar je troll vrienden toe en laat ze zien wat voor beest jij bent. Problem solved.
[ afbeelding ]
Hoe durf je mijn advies te negerenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat hem niet worden, ben over een paar weken toch van ze af, ze blijven of in 4 havo of gaan naar het mbo. Geeft ook wel weer wat aan.
En het zijn nooit echt vrienden geweest, maar mensen waar ik dacht goed mee op te kunnen schieten.
spijt me heel erg.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn advies te negeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spijt me heel erg.
Beter ga ik gewoon een meisje vinden wat wel bestaat...Komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
ik ben net blij dat ze hun bek houdenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:15 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
geef die pussy een paar stoten op zijn bek. groetjes
ik blij dit maar denken, ik heb echt een probleem ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat dit niet zien hoe wanhopig ik ben? Ik heb het nog bijna geloofd ook! Ofja, was meer valse hoop, maar toch... Fuckfuckfuck, ik denk te veel...
maar met blaren door veel gebruik is het ook niet allesquote:
Pus als glijmiddel.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar met blaren door veel gebruik is het ook niet alles
ja maar de blaren zit ook op mijn jodokus, das wel pijnlijk.quote:
Nasty.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar de blaren zit ook op mijn jodokus, das wel pijnlijk.
Kan ik ok niet een meer trekken, wat een kutleven heb ik zeg...
Sorry, ik wilde mijn frustratie kwijt. Als je het niet wilt horen ga ik weer in een hoekje huilen over kansloos ik ben.quote:
Ik ook, maar dan om te kijken of TS niet gewoon een enorme troll is en eigenlijk een marokkaanse pimp is met honderden bitches.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:28 schreef FooLover het volgende:
ik wil TS best leren kennen.. maybe weird
Ben jij Henk?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik heb alleen TT gezien. Maar je moet haar ontmoeten en als ze doeable is gewoon doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |