ze zou marloes heten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef mytroen het volgende:
Hoe heet ze dan, ik heb het ook al een keer meegemaakt
Haha idd zou hij best kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zou marloes heten...
inb4 zanger Rinus
heb al anoniem gebeld met #31# voor het nummerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef Quibo het volgende:
Bel het nummer met een andere telefoon en kijk gwn wie er opneemt.
geen friesland dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef mytroen het volgende:
[..]
nou gelukkig niet bij zanger rinus in de buurt
Gelezen.. ik deed een beetje kortaf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of je leest het HELE topic
ik snap je nu, en je hebt gelijk denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Gelezen.. ik deed een beetje kortaf.
Ik bedoel hiermee dat je een andere keer een meisje leuk vind dat je dan veel van haar kant moet laten komen, dit is het enige wat werkt om te zien of een meisje jou leuk vind.
DEZE situatie zou ik echt opgeven
dat maakte me aan het lachen, maar nu voel ik me weer kut...quote:
Ga trainen, zorg dat je een soort Schwarzenegger on steroids wordt. Daarna ga je naar je troll vrienden toe en laat ze zien wat voor beest jij bent. Problem solved.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat maakte me aan het lachen, maar nu voel ik me weer kut...
gaat hem niet worden, ben over een paar weken toch van ze af, ze blijven of in 4 havo of gaan naar het mbo. Geeft ook wel weer wat aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:22 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Ga trainen, zorg dat je een soort Schwarzenegger on steroids wordt. Daarna ga je naar je troll vrienden toe en laat ze zien wat voor beest jij bent. Problem solved.
[ afbeelding ]
Hoe durf je mijn advies te negerenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat hem niet worden, ben over een paar weken toch van ze af, ze blijven of in 4 havo of gaan naar het mbo. Geeft ook wel weer wat aan.
En het zijn nooit echt vrienden geweest, maar mensen waar ik dacht goed mee op te kunnen schieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |