Welk verhaal? Vertel ons eens wat meer dan, want nu lijkt het er toch echt op dat je genaaid wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar het ding is, het verhaal klopt te veel.
Pfff, ik weet het niet hoor
Ze zat niet meer op hyves, door ouders geblokkeerd een jaar geledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Welk verhaal? Vertel ons eens wat meer dan, want nu lijkt het er toch echt op dat je genaaid wordt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zat niet meer op hyves, door ouders geblokkeerd een jaar geledendit kan kloppen want de foto leek ze 14 of jonger (ze is 15) bij de vraag wat haar achternaam was, wist ze dat niet, ze had een random naam op hyves, klopte ook. Toen ik haar toevoegde op msn werd ik binnen 2 seconden geaccepteerd, dus ze was al online, en dat doe je niet als dat adres alleen voor een grap is denk ik?
Maar 1 oma hebbenquote:
nee degene op hyves , was een random naamquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Allesea het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat die griet haar eigen achternaam niet weet?
Belachelijke kut opmerkingen maken, en dan nog mod willen worden.quote:
Als je dat gaat geloven word je dat ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ik een foreveralone type ben godverdetyfuskut....
Ok dan is het over. Kut voor je man. Echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ik een foreveralone type ben godverdetyfuskut....
heb foto's gezien en wil best afspreken als zij dat wil, ik ben niet verliefd of wat daar ook in de buurt komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef Agentperry het volgende:
wtf is dit, je weet niet eens hoe die meid er uit ziet en je wilt haar? man man wat ben jij een zielig mannetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |