spijt me heel erg.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn advies te negeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spijt me heel erg.
Beter ga ik gewoon een meisje vinden wat wel bestaat...Komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
ik ben net blij dat ze hun bek houdenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:15 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
geef die pussy een paar stoten op zijn bek. groetjes
ik blij dit maar denken, ik heb echt een probleem ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat dit niet zien hoe wanhopig ik ben? Ik heb het nog bijna geloofd ook! Ofja, was meer valse hoop, maar toch... Fuckfuckfuck, ik denk te veel...
maar met blaren door veel gebruik is het ook niet allesquote:
Pus als glijmiddel.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar met blaren door veel gebruik is het ook niet alles
ja maar de blaren zit ook op mijn jodokus, das wel pijnlijk.quote:
Nasty.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar de blaren zit ook op mijn jodokus, das wel pijnlijk.
Kan ik ok niet een meer trekken, wat een kutleven heb ik zeg...
Sorry, ik wilde mijn frustratie kwijt. Als je het niet wilt horen ga ik weer in een hoekje huilen over kansloos ik ben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |