quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb gister broccoli op!
En vandaag japanse wokgroente!
En ik heb de hele dag geen pijnstillers gebruikt en nergens last van![]()
I think I like mirena
De markt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eens! Iemand nog lekker vegetarische tips?
Ik vind quorngehakt lekker maar daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Indiaas eten!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat van die pastasaus klinkt wel lekker. Salada ben ik nog niet zo weg van, maar laatst wel samen met de klas een salade gemaakt die ik nogal lekker vond.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Indiaas eten!![]()
Of gewoon een vegetarische pastasaus maken met extra veel groenten. Of een lekkere salade met een blik bonen er doorheen.![]()
Of vlees kopen als het in de aanbieding is en in de vriezer gooien.
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Perruche het volgende:
truste
DeLuna, ik heb een tijd vegetarisch gegeten (en nu nog regelmatig), eventueel kan ik wel wat recepten opdiepen.
Net als zwarte piet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef progje het volgende:
mmm vuurwerk hier.. hoor het wel maar kan het niet zien
wel eten icm rijst!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Mini. het volgende:
Peulvruchten zijn goede vleesvervangers, en niet al te duur.
Bonen en/of kikkererwten, in chili of wraps of in een curry...
Genoeg eten, niet drinken tijdens de zwangerschap, niet afvallen tijdens borstvoeding, wel gezond eten, kinderen kunnen tegen een stootje. Dat was het wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Blurred86 het volgende:
en hi! wat hebben jullie veel gepost vandaag, dat ga ik niet allemaal bijlezen hoor
thanksquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Genoeg eten, niet drinken tijdens de zwangerschap, niet afvallen tijdens borstvoeding, wel gezond eten, kinderen kunnen tegen een stootje. Dat was het wel.
Tof!! Wat zijn je taken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh!
zo, vanaf nu slaap ik niet meer tot morgenavond 22.00uur minimaalBatavierenrace
in Praag is een ontbijtbuffet nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:21 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Succes vandaag Merel! En veel plezier op de conferentie XM. Ontbijtbuffet
Lijstje van gister:
O- kwark, havermout, banaan en bosbessen
T- boterham met kaas en komkommer
L- twee boterhammen met pindakaas en komkommer
T- appel
S- halfuurtje hardlopen afgewisseld met wandelstukjes en daarna buikspieroefeningen
D- turkse pizza, halve met en halve zonder vleesch
S- schoffelen in de tuin
T- twee keer matze met zelfgemaakte aardbei-rabarber jam
We rijden er niet naastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een motorrijder met slaapgebrek, jottem
Brr.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben vergeten mn werkshirtje in mn tas te doen.
Dus nu zit ik in mn vol zweet gefietste, groenzwart gestreepte shirtje. Lang leve de deo zal ik maar zeggen!
Go you!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Zo'w lekkere lijstjes dames!
Nu baal ik wel iets van m'n low-carb, maar het gaat tenslotte om het doel! Pizza en zo kan volgende maand ook wel weer
Veel plezier Mo! Geniet maar lekker van het mooie weer zo op de motor!
XMert, succes dans le conference!
awh, jammer! Dan had ik je aangemoedigd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Blurred86 het volgende:
veel plezier mo! Ik wilde dit jaar ook eindelijk eens meedoen met de batavierenrace (als loper dan) maar ja, het is zo ver weg nu![]()
lekker (en mooi) lijstje anna!
Ik hoef altijd pas in juni te smeren, daarvoor verbrand ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Het wordt morgen 26 graden!hebben zelfs zonnebrondcrème gekocht
![]()
!
en de truien zijn dit jaar paars
yup. alleen voor studentenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Blurred86 het volgende:
is de batavierenloop alleen voor studenten eigenlijk? Ja toch?
Misschien moet ik volgend jaar dan maar aan de veluweloop meedoendat is ook estafette toch?
Ik denk het wel ! Deze week was niet veel trainen ivm vakantie, maar ik denk dat het goed komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik hoef altijd pas in juni te smeren, daarvoor verbrand ik eigenlijk niet(in Nederland dan)
Perr, ik ben gewoon een heel koppig iemandDat heeft zo z'n voordelen en nadelen, zo lukt een maand tot 6 weken low-carb mij vast wel maar daarentegen kan ik niet slapen wanneer ik een probleem op het werk heb. Dan lig ik tot 3uur 's nachts in m'n bed met een kladblok om de code te schrijven of een ontwerp uit te denken
Ligt jouw training trouwens nog op schema Mo? Bijna op de helft nu toch?
Ligt het trouwens aan mij of heb ik Swietje ook al een poosje niet gezien?
Goed idee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:28 schreef Blurred86 het volgende:
! misschien moeten we met een slankie-team lopen
Daar ben ik het helemaal mee eens! Hoop dat ik snel weer kan fietsen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij is alweer droog
Fietsen is fijner dan met OV vind ik.
Wel sneu, die moeder (?) die steeds roept "No more!!".. Alsof 'ie over 2 maanden met haar in bed ligt ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik ga jullie dag goed laten beginnen met een ubercute filmpje(must see!)
Wat een player!
vond ik ook ja! en dan wel met hem high-fivenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wel sneu, die moeder (?) die steeds roept "No more!!".. Alsof 'ie over 2 maanden met haar in bed ligt ofzo.
Thxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef Perruche het volgende:
Nou vaaizor ook thumbs up. En inderdaad mo hoe gaat het met die triathlon training?
Ik heb morgen om 9:00 een afspraak bij de sportschule om mijn vooruitgang te zien. En dan naar de beauuuty saloon. Scrub, pakking, massage.
Maar je eet alweer ongeprakt voedselquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O - volle yoghurt met een banaan en brinta, thee
L - boterham pindakaas, boterham filet americain, cup-a-soup tomaat, beker karnemelk, gekookt ei
D - bami met taugé, witte kool, wortel, paprika, ui, hamlapjes, satésaus, atjar, etc., als toetje griesmeelpudding met bosbessen en frambozen
Ik houd het nog even op 3x eten per dag, omdat dat spoelen heel naar is en dat op deze manier niet te vaak hoeft..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
thanks![]()
oh en mag ik even opscheppen met het feit dat ik echt ass gekicked heb met mijn glucose uptake assay vandaag?resultaten waren perfect en met prachtig mooie kleine errorbars, oh yeah
ochermquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, kauwen gaat goet (met links) dus dat is heel fijn! Spoelen is niet vies, er komt haast geen viezigheid meer uit de ontsteking, maar het is een naar gevoel. En na het wond spoelen moet ik m'n mond spoelen met chloorhexidine en dat steekt heel erg.
Ik vind eten ook gewoon een beetje eng nu, ben als de dood dat er weer wat in die wond komt. Dus beperk ik het tot 3x per dag en daarna meteen poetsen-wond spoelen-mond spoelen met desinfecterend spul. Dan hoeft het niet zo vaak..
Ja, zeg dat! Bij het idee alleen krijg ik al kippenvel. Ik kan me goed voorstellen dat je de eetmomenten tot een minimum beperkt Razzquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:04 schreef Perruche het volgende:
Oei razz ik word er gewoon naar van!erop.
quote:
Of even inschrijven voor hoog tarief.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we die Veluweloop maar doen waar Blurred het over had!
Daar zijn maar 4 vrouwenetappes en maar liefst 8 mannenetappes! De discriminatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we die Veluweloop maar doen waar Blurred het over had!
Ja kom ons even lekker maken! Hop hop, genieten jij!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
No offence, maar Oostende beats Scheveningen echt big time.
Noujazeg, belachelijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar zijn maar 4 vrouwenetappes en maar liefst 8 mannenetappes! De discriminatie![]()
![]()
.
Vraag en aanbod misschien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar zijn maar 4 vrouwenetappes en maar liefst 8 mannenetappes! De discriminatie![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
*hijg*
*puf*
Okee misschien maar gaat dat Club Power niet door ging, ik heb zonet de bezorgman geholpen 104 planken, een deur en 18 loeizware palen de tuin in te zeulen
En aangezien hij nogal eens tussendoor moest tellen denk ik dat ik merendeel getild heb</Rocky>
Dat zal best, maar ik vind het raar dat je dus blijkbaar altijd een team moet hebben met 8 mannen en 4 vrouwen. Alsof vrouwen niet 9 km kunnen afleggen... Nou ja, misschien is het niet zo eerlijk als een volledig mannenteam tegen een volledig vrouwenteam moet lopen, maar toch.quote:
Moet je dan op die stokken gaan steunen? Dat ziet er altijd zo sneu uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga straks iig wel winkelen, want ik heb nordic walking stokken nodig. Op aanraden van de fysio. Dat wel. En ik ga heeeeeeeeeeel veel groenten kopen!
Twenks! Ik had eigenlijk verwacht dat er drie van die potige bezorgmeneren zouden zijn ofzo, die dan zo hup-hup-hup dat hout de tuin in zouden bonjouren, maar het was er dus maar 1quote:
Met 30jr. ervaring zullen ze die keuze waarschijnlijk gemaakt hebben met de voorgaande lopen in het achterhoofd. Vast niet omdat de organisatie dacht van, laten we de vrouwen even achterstellen of zo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind het raar dat je dus blijkbaar altijd een team moet hebben met 8 mannen en 4 vrouwen. Alsof vrouwen niet 9 km kunnen afleggen... Nou ja, misschien is het niet zo eerlijk als een volledig mannenteam tegen een volledig vrouwenteam moet lopen, maar toch.
Ja, dan kan je beter gewone wandelstokken kopen (voor bergwandelen zeg maar). De harde pin aan de onderkant kan ook vervangen / afgedekt worden door een rubber iets. Nordic walkingstokken zijn in ieder geval niet bedoeld als steun.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je dan op die stokken gaan steunen? Dat ziet er altijd zo sneu uit.Net alsof je niet weet hoe je de stokken moet gebruiken.
Oh nee, dat doe ik ook niet. Maar voor een recreatieve loop vind ik het gewoon jammer dat het aantal deelnemende vrouwen en mannen vaststaat. Dat maakt de drempel een stukje hoger om mee te doen en een geschikt team samen te stellen. That's allquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met 30jr. ervaring zullen ze die keuze waarschijnlijk gemaakt hebben met de voorgaande lopen in het achterhoofd. Vast niet omdat de organisatie dacht van, laten we de vrouwen even achterstellen of zo...
Sorry, maar je kunt er ook teveel achter zoeken.
Het is ter ontlasting van de gewrichten. Ben het met je eens dat het er heel duf uitziet, maar op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer een beetje kan lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je dan op die stokken gaan steunen? Dat ziet er altijd zo sneu uit.Net alsof je niet weet hoe je de stokken moet gebruiken.
Dat is een punt, maar ik loop eigenlijk ook wel zonder steun ondertussen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter gewone wandelstokken kopen (voor bergwandelen zeg maar). De harde pin aan de onderkant kan ook vervangen / afgedekt worden door een rubber iets. Nordic walkingstokken zijn in ieder geval niet bedoeld als steun.
Volgens mij is het toewijzen van mannen en vrouwen afstanden, vooral belangrijk voor de wedstrijd. Ik gok zomaar dat ze er echt niet van wakker liggen als alle stukken door vrouwen worden gelopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh nee, dat doe ik ook niet. Maar voor een recreatieve loop vind ik het gewoon jammer dat het aantal deelnemende vrouwen en mannen vaststaat. Dat maakt de drempel een stukje hoger om mee te doen en een geschikt team samen te stellen. That's all.
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is ter ontlasting van de gewrichten. Ben het met je eens dat het er heel duf uitziet, maar op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer een beetje kan lopen.En zeker als ik wat langere wandelingen ga maken op vakantie, 6 weken (eigenlijk ruim 7 weken) gips, vraagt ook 6 weken hersteltijd en dat prop ik even in 3 weken.
[..]
Dat is een punt, maar ik loop eigenlijk ook wel zonder steun ondertussen.
Ter verdediging: de fysiotherepeute kwam er zelf mee. Ik neem aan dat die wel weet waar ze het over heeft.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens mij is het toewijzen van mannen en vrouwen afstanden, vooral belangrijk voor de wedstrijd.
quote:De route bestaat uit 12 etappes, onderverdeeld in 8 heren- en 4 damesetappes. De heren moeten meestal langer of zwaarder lopen dan de dames. Als een man een damesetappe loopt, wordt er een malus bij zijn tijd opgeteld. Als een vrouw een herenetappe loopt, krijgt zij een bonus. Een dergelijke bonus kan echter maximaal drie keer worden verkregen. Na afloop worden alle tijden, bonussen en malussen opgeteld, en wordt een totale tijd voor de ploeg verkregen. Deze tijd bepaalt de winnaars van de loop. Natuurlijk vallen de snelste ploegen in de prijzen.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het toewijzen van mannen en vrouwen afstanden, vooral belangrijk voor de wedstrijd. Ik gok zomaar dat ze er echt niet van wakker liggen als alle stukken door vrouwen worden gelopen.
Meen me te herinneren dat toen ik meedeed aan de Batavierenrace (heeeeeeeeeel lang geleden en als fietser want toen was ik nog niet zo sportief), we ook een vrouw bij een mannenafstand hadden lopen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh nee, dat doe ik ook niet. Maar voor een recreatieve loop vind ik het gewoon jammer dat het aantal deelnemende vrouwen en mannen vaststaat. Dat maakt de drempel een stukje hoger om mee te doen en een geschikt team samen te stellen. That's all.
quote:De route bestaat uit 12 etappes, onderverdeeld in 8 heren- en 4 damesetappes. De heren moeten meestal langer of zwaarder lopen dan de dames. Als een man een damesetappe loopt, wordt er een malus bij zijn tijd opgeteld. Als een vrouw een herenetappe loopt, krijgt zij een bonus. Een dergelijke bonus kan echter maximaal drie keer worden verkregen.
Holy guacamole!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef Phaidra het volgende:
Misschien kunnen we een collega van mijn lief overhalen om in 'ons' team deel te nemen, hij loopt 5 km in 14 min. nogwat.
Nordic Walking stokken kan je ook afdekken met een rubber onderkantje. Als je goede stokken en rubbertjes koopt gaat dat prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is ter ontlasting van de gewrichten. Ben het met je eens dat het er heel duf uitziet, maar op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer een beetje kan lopen.En zeker als ik wat langere wandelingen ga maken op vakantie, 6 weken (eigenlijk ruim 7 weken) gips, vraagt ook 6 weken hersteltijd en dat prop ik even in 3 weken.
[..]
Dat is een punt, maar ik loop eigenlijk ook wel zonder steun ondertussen.
Ter verdediging: de fysiotherepeute kwam er zelf mee. Ik neem aan dat die wel weet waar ze het over heeft.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Tink is een echte Nordic Walker, niet zo'n huisvrouw met extra stokken
Dat haal ik nog niet op de fiets, of ik moet zwaar hijgend doortrappenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef Phaidra het volgende:
Misschien kunnen we een collega van mijn lief overhalen om in 'ons' team deel te nemen, hij loopt 5 km in 14 min. nogwat.
Van Miss Etam.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vergeet mijn pittige korte kapsel (rood geverfd) en de dikke hangbillen. En vierkante bril natuurlijk, de "hippe" platte laarzen, de bakfiets en de stretchjurkjes.
Neuh, feestje is een groot woord, maar mijn vader komt eten, met zijn vrouw en dat is nog wel voor mijn verjaardag, dus vandaar de taart. En rijsttafel is omdat hij nasi zo lekker vindt. En ik dit net wat leuker vind om te maken, maar djeez, wat een werk. Ik heb gisteren al 3 uur in de keuken gestaan en ik sta nu alweer gember te hakken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Heb je een feestje Co?
Ik ga van het weekend denk ik deze aspergesoep maken... lijkt me heerlijk!
yay! De mijne ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:02 schreef Blurred86 het volgende:
ik bedoelde inderdaad de veluweloop, ben zelf als het goed is ook geen student meer volgend jaar![]()
en yay mijn belastingteruggaaf is binnen
R = Lquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe heel erg mn best een presentatie van een onverstaanbare Japanner te volgen.
Vraag hem of 'ie overschakelt op het Engelsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe heel erg mn best een presentatie van een onverstaanbare Japanner te volgen.
Het is Engels. Geloof ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag hem of 'ie overschakelt op het Engels.
Niet waar, want je zit te fokken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Als extraatje op de discussie over ouderschap gisteren:
Hoe het niet moet!
*bijvoedert*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Jawel, want vandaag zat ik opeens net onder de 61, is niet zoals het hoort.
Vers!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
Verse gember of uit een pot? Die op siroop passen prima door de knoflookpers.
(en champignons snij je in perfecte plakjes/partjes in een stevige eiersnijder)
/Martha Stewart
Iemand in de zaal vroeg net wat 'sweem' was. Japanner: 'no, it's sweem!quote:
quote:
Dit is voor een marinade, dus ik hak het grof.quote:
Hoeveel Ben & Jerry's is dat wel niet? Zag laatst in de buurtsuper ook al zo'n diepvries vol staanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor een marinade, dus ik hak het grof.
Ik heb de IJsprijs gewonnen in de postcodeloterij.Dat beats totally de 33 miljoen, die ik dan weer niet won!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |