quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Klinkt als een goed programma, waar kan ik mij opgeven?
Betaalt 't een beetje goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Ferdii het volgende:
Bij RTL :p ze hebben vast nog wel wat hoopjes ellende nodig in dat programma :y
Prachtige dame toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef Carmy het volgende:
Mooi?! Kort pitting kapsel en die ene knul weet niet eens meer wie ze is.
Het is wachten op een pester die zegt: wat loop je nou te janken, zo erg was het allemaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
Dat programma
De mensen die gepest worden herinneren het zich nog. De pesters zullen de vrouw niet eens herkennen.
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wachten tot de 1e fokker langs komt.
Mogelijk personen zijn:
Paul
Netsplitter
Swarmahoer
Remlof
Yvonne
Tong80
Dat rijtje kan wel wat volume gebruikenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Mogelijk personen zijn:
Paul
Netsplitter
Swarmahoer
Remlof
Yvonne
Tong80
Socios is daar te sterk voor om mee te doenquote:
Als je het toelaat dat mensen je zo kunnen raken verdien je het ..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
Respectloos hoe die mensen van dat programma hier afgezeken worden.
Systematisch pesten en treiteren brengt psychische schade toe die je je hele leven zult houden en waarvan je altijd last van zult ondervinden.
Pesten onderschatten of bespotten.Heel laag en makkelijk.
denk wel dat het meer effect heeft als je kiddies erop gaat wijzen en dingen kan voorkomen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
Respectloos hoe die mensen van dat programma hier afgezeken worden.
Systematisch pesten en treiteren brengt psychische schade toe die je je hele leven zult houden en waarvan je altijd last van zult ondervinden.
Pesten onderschatten of bespotten.Heel laag en makkelijk.
Zijn oude school zal wel niet met het OV bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios is daar te sterk voor om mee te doen
We leven niet in een dierenwereld. Bovendien is het werkelijk waar verschrikkelijk zwak en slap om mensen de grond in te boren die al niet erg zelfverzekerd zijn. Dat heeft niets te maken met 'toelaten' of 'zwakte'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Als je het toelaat dat mensen je zo kunnen raken verdien je het ..
pfff
In de dierenwereld was ze al opgegeten en uitgescheten
Ze uiten eindelijk hun ware gevoelens. Ik hoop dat het de pesters aan het denken zet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
denk wel dat het meer effect heeft als je kiddies erop gaat wijzen en dingen kan voorkomen..
als iemand tegen mij begint te huilen dat ik haar/zijn leven heb vergald op de middelbare heb ik ook iets van: "wie ben jij..?"
ja of niet.. ik heb dan echt iets van: "kut voor je.. ziet er nogsteeds niet goed uit.. mmmkay, baai. "quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
We leven niet in een dierenwereld. Bovendien is het werkelijk waar verschrikkelijk zwak en slap om mensen de grond in te boren die al niet erg zelfverzekerd zijn. Dat heeft niets te maken met 'toelaten' of 'zwakte'.
[..]
Ze uiten eindelijk hun ware gevoelens. Ik hoop dat het de pesters aan het denken zet.
ook kort und pittigquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
paupers of historisch leedvermaak, lastig.
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja of niet.. ik heb dan echt iets van: "kut voor je.. ziet er nogsteeds niet goed uit.. mmmkay, baai. "
stevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Dankzij jullie heb ik nou RTL 4 opgezet.![]()
Ben trouwens één van m'n oude pestkoppen nog eens tegengekomen: hij verkoopt nou wasmachines.![]()
Hee dat doe ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Ben trouwens één van m'n oude pestkoppen nog eens tegengekomen: hij verkoopt nou wasmachines.![]()
Ik had wegloopplannen steven, ik dacht, zal ik mijzelf van kant maken. Allemaal door jou!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee dat doe ik ook
En ik was een pestkop
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zijn oude school zal wel niet met het OV bereikbaar zijn.
Oh god ja, die moeder. Vond het dan wel sterk van die vrouw dat ze zei: Het is ook oke om sorry te zeggen of wat meer te knuffelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef Levolution het volgende:
Dat wijf stelt zich echt aan, die jongens deden gewoon een beetje met de liniaal tikken en kinderachtige geluiden maken, dat gebeurt toch bij iedereen?
Maar die moeder is wel een hoer zeg, toen ze geconfronteerd werd door haar dochter kon ze absoluut niet de schuld bij zichzelf leggen, die dochter moest maar naar haar toe komen als er iets was.Waar ben je moeder voor dan?
Woon je ook in Limburg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee dat doe ik ook
En ik was een pestkop
Gelukkig nietquote:
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.
Zou ie willen. Ik denk dat TS ook een slachtoffer van pesten is maar dat op deze manier probeert te verbergen.quote:
Het tweede Socioshaakje niet kunnen doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.
Jij weet tenslotte hoe het is om te worden gepest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Ferdii het volgende:
Zo sterk dat ze iswat een jankerd
kan me voorstellen dat zij gepest is vroeger
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.
Maar kindjes deden kak tegen mij omdat ik een van de weinige kiddies was met zwart haar op een vrij witte school en ook nog klein was. Fucking boeiend. Ik ging toen ook niet lopen janken als een zielig wijf en ik snap eigenlijk ook niet dat er mensen zijn die er dan zo lang last van hadden.
Beter los je het op bij de kindjes of de mensen die nu nog op hun werk worden gepest dan dat je zielige lui op tv laat zien zodat mensen ze kunnen uitlachen.
Nou pest je me weer, ik ga nu nog naar RTL 4 schrijven! En Geert! Die moet hier iets aan doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Gewoon slappe ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
FF serieus ... die kinderen nu op tv ....
Discipline bijbrengen.. Slaan !
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou pest je me weer, ik ga nu nog naar RTL 4 schrijven! En Geert! Die moet hier iets aan doen!
Laat me weten of ik uitgenodigt ben voor het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
True, true.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar dat is toch echt zo... als je dat gelijk vanaf het begin kort houd gebeuren zulk soort dingen echt niet hoor
Woordkunstenaars en toekomstig meesterdichters slaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.
En ook wel eens echte klappen, maar ik had nogal een vroege groeispurt dus daarna deelde ik de tikken uit.
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.
En ook wel eens echte klappen, maar ik had nogal een vroege groeispurt dus daarna deelde ik de tikken uit. En op de middelbare school was er helemaal niets aan de hand.
Dus ja, je hebt het zelf in de hand. Gewoon sterk zijn en niet altijd de slachtoffer spelen zoals dit wijf wel deed. Die jongens ouwehoerden waarschijnlijk met iedereen.
Is goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat me weten of ik uitgenodigt ben voor het programma
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..
[ afbeelding ]
en obvious had je op de middelbare verschillende.. heule gemene.. kampen.
fixedquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Mogelijk personen zijn:
Paul
Netsplitter
Swarmahoer
Remlof
Yvonne
Tong80
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..
[ afbeelding ]
en obvious had je op de middelbare verschillende.. heule gemene.. kampen.
Als je lekker bent dan kunnen we miscschien nog wel neuken ernaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is goedmisschien krijgen we d'r nog geld voor om op tv te verschijnen.
neen, want dan zouden ze iets gaan roepen met spleetoog, lekker makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?
ik was 6 ofzo, wist ik veel dat ik een mode-gen hadquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.
Een jongen bij ons had al heel vroeg Allstars aan, voordat die echt hip werden. Iedereen lachte hem uit, maar hij lachte als laatste toen die dingen later keihard in de mode kwamen.
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.
Een jongen bij ons had al heel vroeg Allstars aan, voordat die echt hip werden. Iedereen lachte hem uit, maar hij lachte als laatste toen die dingen later keihard in de mode kwamen.
Ik ben heel erg tegen het opblazen van persoonlijke problemen op de televisie of het internet. Ik vind echter niet dat pesten moet worden onderschat en afgedaan moet worden als aanstellerij of zwakte bij de gepesten. De een is de ander niet. Jij staat misschien sterk genoeg in je schoenen om daarboven te staan. Een ander trekt het zich heel erg aan en raakt in een depressie. Pesten is altijd een zwaktebod om jezelf hoger in de sociale ladder te plaatsen. Populariteit moet je niet verkrijgen ten koste van anderen. Ik vind dat zeer kwalijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.
Maar kindjes deden kak tegen mij omdat ik een van de weinige kiddies was met zwart haar op een vrij witte school en ook nog klein was. Fucking boeiend. Ik ging toen ook niet lopen janken als een zielig wijf en ik snap eigenlijk ook niet dat er mensen zijn die er dan zo lang last van hadden.
Beter los je het op bij de kindjes of de mensen die nu nog op hun werk worden gepest dan dat je zielige lui op tv laat zien zodat mensen ze kunnen uitlachen.
edit: ik zeg het verkeerd ergens, ik bedoel dus; ik snap het niet dat mensen er zo lang last van hebben en het willen exposen op nationale tv.
.. want?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen ja
Er was een tijdje dat bijna iedereen die dingen aanhad. Dus die jongen lachte wel als laatste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen ja
Ik heb die toets niet op mijn toetsenbord. Wat Socios hiermee te maken heeft begrijp ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het tweede Socioshaakje niet kunnen doen
Ik heb 't al weer uitgezet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef linpunt het volgende:
door jullie kijk ik naar rtl4-marie poppins
Niemand gebruikte die dingen voor Socios. Tevens is hij bereikbaar met CTRL+ALT+apostrof. Tevens doet die combinatie het niet op FOK! dus moet je ´ gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb die toets niet op mijn toetsenbord. Wat Socios hiermee te maken heeft begrijp ik niet.
goed van jequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb 't al weer uitgezet.
Terugblikkend op m'n tijd op de middelbare school gebeurde er gedurende het 1ste en vooral 2de jaar toch echt wel dingen die gewoon niet konden en als ik er werk van had gemaakt (wat ik natuurlijk had moeten doen maar niet echt durfde) waren sommige van m'n pestkoppen waarschijnlijk van school getrapt maar goed ik koos voor de "makkelijke" weg: ik bleef zitten en kwam in 'n totaal andere klas terecht, schone lei.Ik heb er wel 'ns wat last van gehad later in m'n leven maar op 'n gegeven moment kom je op een punt dat je voor jezelf besluit dat al die shit eigenlijk niet belangrijk is en niet je leven kan verkloten.
Je hebt wel gelijk voor extreme pesterijen, maar in elke klas zitten wel een paar rotjochies die het op iedereen gemunt hebben. Dat is niet te voorkomen en als je je daar te veel van gaat aantrekken dan kom je er nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het opblazen van persoonlijke problemen op de televisie of het internet. Ik vind echter niet dat pesten moet worden onderschat en afgedaan moet worden als aanstellerij of zwakte bij de gepesten. De een is de ander niet. Jij staat misschien sterk genoeg in je schoenen om daarboven te staan. Een ander trekt het zich heel erg aan en raakt in een depressie. Pesten is altijd een zwaktebod om jezelf hoger in de sociale ladder te plaatsen. Populariteit moet je niet verkrijgen ten koste van anderen. Ik vind dat zeer kwalijk.
haha ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Klinkt als een goed programma, waar kan ik mij opgeven?
kijk deze boi die wijsheid hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niemand gebruikte die dingen voor Socios. Tevens is hij bereikbaar met CTRL+ALT+apostrof. Tevens doet die combinatie het niet op FOK! dus moet je ´ gebruiken.
Je hoeft ze niet mooi te vinden, maar ze zijn neutraal en tijdloos (zoek maar op hoe lang ze bestaan), dus je kan ze moeilijk belachelijk vinden. Dan wil je gewoon een loze statement maken.quote:
Ik deel mijn mateloze kennis graag met iedereen. Wist je trouwens dat er dieren bestaan met twee penii?quote:
bij eentje hadden ze van tevoren het hoofd kaal geschoren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik mis het gedeelte waar die pestkoppen lijfstraf krijgen of is dat eruit geknipt? (666)
Daarvoor moet je bij MTV zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik mis het gedeelte waar die pestkoppen lijfstraf krijgen of is dat eruit geknipt? (666)
Als je per se converse wilt dragen pak dan op z'n minst de one stars.quote:
Mien god, wat een stompzinnige post.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
goed van je
het is juist sad dat er mensen zijn die dat niet los kunnen laten en dan dat de schuld geven omdat ze geen leuke baan/vriend/huis/hobby/eigenschap hebben..
allstars hype noemen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha tja maybe weet nie .. ben gwn niet zo van de hype's
ow enne nu ( naja lijkt erop ) :
[ afbeelding ]
Nou ... daar kan ik nog in komen ... als je dat soms zietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit programma past dus in het rijtje help mijn man is .
Met zielige huisvrouwtjes die het zo zwaar hebben door iemand anders. Valt me nog mee dat die excuus neger het dan niet presenteert .
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
sorry man, ben jij een van die kekke chicks die het niet los kunnen laten maar nu lekker sterk en individueel onafhankelijk zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mien god, wat een stompzinnige post.
Ja lekker gek ... gwn plane black and white hahahaha Naja ieder zn ding .. laten we et daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
allstars hype noemen..
jij moet natuurlijk weer lekker anders doen, lekker gek. Om maar anders te doen.![]()
Converse heeft deze toch ook gewoon..
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja lekker gek ... gwn plane black and white hahahaha Naja ieder zn ding .. laten we et daar maar op houden
Op zich niet zoveel. Maar na op VWO begonnen te zijn uiteindelijk assistent verkoper bij Expert te zijn, ik kan me een leukere carriére voorstellen.quote:
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
sorry man, ben jij een van die kekke chicks die het niet los kunnen laten maar nu lekker sterk en individueel onafhankelijk zijn?
Sowieso, iets uit 1917 een hype noemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.
mmmkay, baai.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso, iets uit 1917 een hype noemen.
Wacht maar .. ik kom gwn over een paar weken op tv omdat niemand me snapt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.
Stoere meid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
mmmkay, baai.
[..]
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennen
je hebt je ook opgegeven voor rtl gepest?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wacht maar .. ik kom gwn over een paar weken op tv omdat niemand me snapt!
Maar waarom is die post dom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.
Pfff 2e keer met mmmmkay ... hahaha moet gelijk daar aan denken :quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
mmmkay, baai.
[..]
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennen
do not feed the..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar waarom is die post dom?
Je kunt niet alles en iedereen behalve jezelf de schuld geven van hoe je leven verloopt/verlopen is. Uiteindelijk heb je toch echt zelf de verantwoordelijkheid er op de één of andere manier wat van te maken.
ja ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Pfff 2e keer met mmmmkay ... hahaha moet gelijk daar aan denken :
[ afbeelding ]
Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.quote:
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.Vandaar dat ik natuurlijk ook altijd gepest werd: ik ben te goedgelovig.
Als je tijdens de pauze walvisblubber uit een emmer eet steven je recht op een stevig robbertje gepest worden af ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?
Ja ben 't met je eens hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..
ik vind het pesten van "sociaal zwakkeren".. mensen die geen tegengas durven te geven, goedgelovig zijn, niet zo mondig zijn e.d. best wel lame. Das ook gewoon niet eerlijk.
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ben 't met je eens hoormaar neem m'n post in KLB niet al te serieus verder.
Als ze haar weer hadden laten struikelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Check.. onder valse voorwendselen .. en terecht anders hadden ze haar uitgelachen ..
Dat was een show geweest !!
Gemiste kans zeg ik
Inderdaadquote:
Dus dat !!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Wat ben je toch 'n ADHD'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weet
ik weet het man, komt door kutshownews wat ik aan het kijken ben.quote:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Ja ook, ze deden allemaal van zo'n kleine pesterijen. Dat deden die jongens eigenlijk bij iedereen. Eigenlijk gewoon plagen. Maar het probleem is/was dat ze het zichzelf té veel aantrok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef linpunt het volgende:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
rapestquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
en dan dit 10 episodes lang.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk wel dat niemand verder enig idee heeft waar ze het over heeft
wie weet is dat ook de insteek.. andere mensen die naar het programma kijken zich beter laten voelen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Godsamme.
Ik word ook gepest en ik voel me nogsteeds beter dan de gasten die me pesten.
Maar misschien is dat omdat ik best arrogant ben, maar toch, jankerd.
dan jijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef BlazingV2 het volgende:
Tja, maar er naar zo een dertig jaar nogsteeds zo te huilen?
Ik ben best arrogant, en heb altijd de neiging om het beter te weten, en ben dus best hatelijk (in de woorden van anderen) en word dus, zoals eerder gezegt, gepest.
Maar ik loop dus gewoon nogsteedst, elke dag, met een "ik ben beter dan jou" bek rond.
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?quote:
arrogant is niet per se beter of minder irritant dan zielig "slachtoffertje"..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef BlazingV2 het volgende:
Tja, maar er naar zo een dertig jaar nogsteeds zo te huilen?
Ik ben best arrogant, en heb altijd de neiging om het beter te weten, en ben dus best hatelijk (in de woorden van anderen) en word dus, zoals eerder gezegt, gepest.
Maar ik loop dus gewoon nogsteedst, elke dag, met een "ik ben beter dan jou" bek rond.
"Ik ben beter dan jij?"quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
"Ik ben beter dan jij?"
Volgens mij klopt "jou" ook hoor?
Dat is waar, maar ga dan ooit naar je leraar of moeder toe, ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?
[..]
arrogant is niet per se beter of minder irritant dan zielig "slachtoffertje"..
want nu is ze geen makkelijk doelwit om op werk te worden gepest..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Neuralnet het volgende:
Het is schokkend om te zien hoe mensen het probleem bagatelliseren om schuldgevoel en verantwoordelijkheid te vermijden. Pesten wordt zwaar onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen kapot te maken is door pesten. Bij de een kost het hooguit wat meer moeite dan bij de ander.
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?
ik deed het gewoon gelijk terug.. dus er was nooit echt een moment geweest dat ik depressief was en daarom 'eroverheen moest komen'..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?
Boeiende invalshoek.
Misschien, maar als je er niks aan doet, dan blijft het ook zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Neuralnet het volgende:
Het is schokkend om te zien hoe mensen het probleem bagatelliseren om schuldgevoel en verantwoordelijkheid te vermijden. Pesten wordt zwaar onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen kapot te maken is door pesten. Bij de een kost het hooguit wat meer moeite dan bij de ander.
Wat is beter, huilen of terug pesten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?
Boeiende invalshoek.
dus we zijn het allemaal met elkaar eens. :'Dquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef I0_0I het volgende:
In zo'n programma wordt het beeld geschetst dat pesten iets is wat zich alleen op basisscholen afspeelt. Man, dat is gewoon onderdeel van deze wereld.
Later op de middelbare school, op een studie of op je werk zijn die machtsverhoudingen net zo. Dan wordt er misschien niet meer gepest, maar als je dan buiten de boot valt krijg je helemaal geen aandacht meer, is dat zoveel beter?
Pesten bij kinderen is relatief onschuldig. Je hebt het grotendeels zelf in de hand en als je het wil pest je gewoon terug.
Natuurlijk zijn er andere gevallen waarbij een hele groep zich tegen iemand keert en er geweld en chantage is, maar ik heb niet het idee dat dit programma over zulke gevallen is.
Dit is gewoon weer proberen te shockeren met dingen die niet shockerend zijn, waardeloze TV.
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.quote:want nu is ze geen makkelijk doelwit om op werk te worden gepest..
god, hier wordt ze al geburned.. laat staan wat haar collegas haar aan gaan doen omdat ze haar zo hebben gezien op nationale tv..
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?quote:Misschien, maar als je er niks aan doet, dan blijft het ook zo.
Ik kan het weten, op de basisschool werdt ik DAG IN DAG UIT gepest. Vrienden? Dat woord kende ik niet. Elke pauze ruzie, en in de les "HAHA KIJK HEM DAN" of "STINKERD BLEH".
Wel honderd keer is mijn moeder op school gekomen, maar toch stopte het niet.
Ik weet hoe erg pesten kan zijn, en wens het niemand toe, maar als je er niks tegen doet, stopt het ook niet.
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".quote:In zo'n programma wordt het beeld geschetst dat pesten iets is wat zich alleen op basisscholen afspeelt. Man, dat is gewoon onderdeel van deze wereld.
...
Sure, zal vast niemand meer gepest worden op werk. Droom lekker verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.
[..]
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?
[..]
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".
Wie heeft gezegt dat het gestopt is? Het is gewoon doorgegaan maar omdat ik gewoon zo arrogant ben heeft het geen effect meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?
Ik heb nooit gezegd dat pesten niet erg is, enkel dat je 30 jaar na data niet meer moet janken en gewoon moet doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.
[..]
[..]
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".
eehh, sommige groepen gaan wel normaal met elkaar omquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef I0_0I het volgende:
Later op de middelbare school, op een studie of op je werk zijn die machtsverhoudingen net zo.
niet alle, daar ging het nou juist om.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
eehh, sommige groepen gaan wel normaal met elkaar om
Dat zeggen ze alleen maar...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
Dat programma
De mensen die gepest worden herinneren het zich nog. De pesters zullen de vrouw niet eens herkennen.
Ik weet nog wel de namen van de mensen die gepest werden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
kan jij dan nog alle namen opnoemen van de kinderen die in groep 4 bij jou in de klas zaten?
das knap, ik ken alleen nog maar de namen met wie ik omging.. en die bij mij in de straat woonden en bij mij op school zaten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de namen van de mensen die gepest werden.
Ja, en de namen van de pestkoppen. De grootste pestkop was tevens de eerste die dood was van mijn lagere schoolklas. Dat was wel een vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Tuurlijk iedereen weet dat. Maar verantwoordelijkheid nemen voor je daden nu je volwassen bent? Ho maar. Ik zag een soort herhaling van hun verleden op tv haha. Dat smukkige lachje van die pestleider, de keiharde kwetsende ontkenning van het pesten, de domme meeloper. Wij hebben je niet gepest hoor, toch Jaap? *schopt Jaap*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Daarom ben jij vroeger gepest, of ben je nog een pussy?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:28 schreef richnigger het volgende:
Pesten heb je nodig om sterk te worden, anders blijf je een pussy voor altijd.
Dat maakte je ouders je vroeger gewoon wijs.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:28 schreef richnigger het volgende:
Pesten heb je nodig om sterk te worden, anders blijf je een pussy voor altijd.
Is anders prima leedvermaak hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Ferdii het volgende:
Wat een zielepiet die vrouw30 jaar na data een beetje het zielige muisje spelen
Loop niet zo te janken stuk verdriet
In de meeste gevallen gaat het vaak om een afleidingsmanoeuvre bij degene die pesten. Kinderlijk gedrag als je ze aanspreekt op hun gebreken (bijvoorbeeld gebrek aan empathie).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:50 schreef Chicha het volgende:
Mensen die gepest worden moeten de pesters juist dankbaar zijn anders hadden ze nooit geleerd om voor zichzelf op te komen.
Als ze een moord hadden gepleegd was deze al verjaard geweest, beetje ouwe koeien uit de sloot vissen. Ze had beter therapie kunnen volgen ipv zichzelf zo op te vreten en in de slachtoffer rol te praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In plaats dat jullie klagen over die twee pesters...
Wat een schijnheilige misbaksels zijn dat. Een beetje de vermoorde onschuld uithangen. Net doen alsof ze van niets meer weten. Maak dat de kat wijs. Die gasten weten nog dondersgoed waar ze vroeger mee bezig waren. Dat zag je aan de gezichtuitdrukking.
Een simpel excuus kon er nog niet vanaf. En dan vindt ze het ook nog 'dapper' van die twee onderkruipsels. Lafbekken, dat zijn het. Vroeger. En nu nog steeds.
Dit. En wat een knuppelsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een schijnheilige misbaksels zijn dat. Een beetje de vermoorde onschuld uithangen. Net doen alsof ze van niets meer weten. Maak dat de kat wijs. Die gasten weten nog dondersgoed waar ze vroeger mee bezig waren. Dat zag je aan de gezichtuitdrukking.
Een simpel excuus kon er nog niet vanaf. En dan vindt ze het ook nog 'dapper' van die twee onderkruipsels. Lafbekken, dat zijn het. Vroeger. En nu nog steeds.
ik vond het ook wel nare mannetjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |