Daarvoor moet je bij MTV zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik mis het gedeelte waar die pestkoppen lijfstraf krijgen of is dat eruit geknipt? (666)
Als je per se converse wilt dragen pak dan op z'n minst de one stars.quote:
Mien god, wat een stompzinnige post.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
goed van je
het is juist sad dat er mensen zijn die dat niet los kunnen laten en dan dat de schuld geven omdat ze geen leuke baan/vriend/huis/hobby/eigenschap hebben..
allstars hype noemen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha tja maybe weet nie .. ben gwn niet zo van de hype's
ow enne nu ( naja lijkt erop ) :
[ afbeelding ]
Nou ... daar kan ik nog in komen ... als je dat soms zietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit programma past dus in het rijtje help mijn man is .
Met zielige huisvrouwtjes die het zo zwaar hebben door iemand anders. Valt me nog mee dat die excuus neger het dan niet presenteert .
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Dankzij jullie heb ik nou RTL 4 opgezet.![]()
Ben trouwens één van m'n oude pestkoppen nog eens tegengekomen: hij verkoopt nou wasmachines.![]()
sorry man, ben jij een van die kekke chicks die het niet los kunnen laten maar nu lekker sterk en individueel onafhankelijk zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mien god, wat een stompzinnige post.
Ja lekker gek ... gwn plane black and white hahahaha Naja ieder zn ding .. laten we et daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
allstars hype noemen..
jij moet natuurlijk weer lekker anders doen, lekker gek. Om maar anders te doen.![]()
Converse heeft deze toch ook gewoon..
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja lekker gek ... gwn plane black and white hahahaha Naja ieder zn ding .. laten we et daar maar op houden
Op zich niet zoveel. Maar na op VWO begonnen te zijn uiteindelijk assistent verkoper bij Expert te zijn, ik kan me een leukere carriére voorstellen.quote:
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
sorry man, ben jij een van die kekke chicks die het niet los kunnen laten maar nu lekker sterk en individueel onafhankelijk zijn?
Sowieso, iets uit 1917 een hype noemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.
mmmkay, baai.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso, iets uit 1917 een hype noemen.
Wacht maar .. ik kom gwn over een paar weken op tv omdat niemand me snapt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
je moet het ook zelf weten hoor, maar het niet leuk vinden omdat toevallig meer mensen het leuk vinden vind ik gewoon suf. No hard feelings.
Stoere meid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
mmmkay, baai.
[..]
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennen
je hebt je ook opgegeven voor rtl gepest?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wacht maar .. ik kom gwn over een paar weken op tv omdat niemand me snapt!
Maar waarom is die post dom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, hiermee maak je jezelf nog belachelijker.
Pfff 2e keer met mmmmkay ... hahaha moet gelijk daar aan denken :quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
mmmkay, baai.
[..]
ze liggen helaas wel uit elkaar na een jaartje rondrennen
do not feed the..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar waarom is die post dom?
Je kunt niet alles en iedereen behalve jezelf de schuld geven van hoe je leven verloopt/verlopen is. Uiteindelijk heb je toch echt zelf de verantwoordelijkheid er op de één of andere manier wat van te maken.
ja ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Pfff 2e keer met mmmmkay ... hahaha moet gelijk daar aan denken :
[ afbeelding ]
Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.quote:
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.Vandaar dat ik natuurlijk ook altijd gepest werd: ik ben te goedgelovig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |