Ik weet nog wel de namen van de mensen die gepest werden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
kan jij dan nog alle namen opnoemen van de kinderen die in groep 4 bij jou in de klas zaten?
das knap, ik ken alleen nog maar de namen met wie ik omging.. en die bij mij in de straat woonden en bij mij op school zaten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de namen van de mensen die gepest werden.
Ja, en de namen van de pestkoppen. De grootste pestkop was tevens de eerste die dood was van mijn lagere schoolklas. Dat was wel een vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Tuurlijk iedereen weet dat. Maar verantwoordelijkheid nemen voor je daden nu je volwassen bent? Ho maar. Ik zag een soort herhaling van hun verleden op tv haha. Dat smukkige lachje van die pestleider, de keiharde kwetsende ontkenning van het pesten, de domme meeloper. Wij hebben je niet gepest hoor, toch Jaap? *schopt Jaap*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Daarom ben jij vroeger gepest, of ben je nog een pussy?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:28 schreef richnigger het volgende:
Pesten heb je nodig om sterk te worden, anders blijf je een pussy voor altijd.
Dat maakte je ouders je vroeger gewoon wijs.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:28 schreef richnigger het volgende:
Pesten heb je nodig om sterk te worden, anders blijf je een pussy voor altijd.
Is anders prima leedvermaak hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Ferdii het volgende:
Wat een zielepiet die vrouw30 jaar na data een beetje het zielige muisje spelen
Loop niet zo te janken stuk verdriet
In de meeste gevallen gaat het vaak om een afleidingsmanoeuvre bij degene die pesten. Kinderlijk gedrag als je ze aanspreekt op hun gebreken (bijvoorbeeld gebrek aan empathie).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:50 schreef Chicha het volgende:
Mensen die gepest worden moeten de pesters juist dankbaar zijn anders hadden ze nooit geleerd om voor zichzelf op te komen.
Als ze een moord hadden gepleegd was deze al verjaard geweest, beetje ouwe koeien uit de sloot vissen. Ze had beter therapie kunnen volgen ipv zichzelf zo op te vreten en in de slachtoffer rol te praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In plaats dat jullie klagen over die twee pesters...
Wat een schijnheilige misbaksels zijn dat. Een beetje de vermoorde onschuld uithangen. Net doen alsof ze van niets meer weten. Maak dat de kat wijs. Die gasten weten nog dondersgoed waar ze vroeger mee bezig waren. Dat zag je aan de gezichtuitdrukking.
Een simpel excuus kon er nog niet vanaf. En dan vindt ze het ook nog 'dapper' van die twee onderkruipsels. Lafbekken, dat zijn het. Vroeger. En nu nog steeds.
Dit. En wat een knuppelsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een schijnheilige misbaksels zijn dat. Een beetje de vermoorde onschuld uithangen. Net doen alsof ze van niets meer weten. Maak dat de kat wijs. Die gasten weten nog dondersgoed waar ze vroeger mee bezig waren. Dat zag je aan de gezichtuitdrukking.
Een simpel excuus kon er nog niet vanaf. En dan vindt ze het ook nog 'dapper' van die twee onderkruipsels. Lafbekken, dat zijn het. Vroeger. En nu nog steeds.
ik vond het ook wel nare mannetjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |