Als je tijdens de pauze walvisblubber uit een emmer eet steven je recht op een stevig robbertje gepest worden af ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?
Ja ben 't met je eens hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..
ik vind het pesten van "sociaal zwakkeren".. mensen die geen tegengas durven te geven, goedgelovig zijn, niet zo mondig zijn e.d. best wel lame. Das ook gewoon niet eerlijk.
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ben 't met je eens hoormaar neem m'n post in KLB niet al te serieus verder.
Als ze haar weer hadden laten struikelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Check.. onder valse voorwendselen .. en terecht anders hadden ze haar uitgelachen ..
Dat was een show geweest !!
Gemiste kans zeg ik
Inderdaadquote:
Dus dat !!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Wat ben je toch 'n ADHD'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weet
ik weet het man, komt door kutshownews wat ik aan het kijken ben.quote:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Ja ook, ze deden allemaal van zo'n kleine pesterijen. Dat deden die jongens eigenlijk bij iedereen. Eigenlijk gewoon plagen. Maar het probleem is/was dat ze het zichzelf té veel aantrok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef linpunt het volgende:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
rapestquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |