SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij hebt de game gekocht, dat is wat er is misgegaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij ben ik nu al bij de laatste missie van TFU 2 ?
Dan heeft die game dus maar 5 missies waarvan 1 missies alleen maar 10 meter lopen is en dan een filmpje?
Wat is daar misgegaan
For real!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij hebt de game gekocht, dat is wat er is misgegaan
Hij post al in het PS3-topic!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
AQuila, ga toch eens echte games spelen! Koop een PS3!
Ik heb nog wel toffe games liggen Koeitje! Alleen af en toe een simpele/korte er doorheen bevalt me wel. Vond deel 1 ook wel tof en deze ook maar wel kort maar dat wist ik al wel maar het voelt raar!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
quote:
Nee hoor. Of denk je nu echt dat we jouw getroll daar niet door hebben XDquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Dat hele topic gaat eraan nu al die lui van het SexyPlaystation nog wat clan er zitten!
Shit...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Of denk je nu echt dat we jouw getroll daar niet door hebben XD
AQuila en een ps3 kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
Ik heb een keer een ps3 gekocht :pquote:
psn ligt toch platquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
PS3 werkt ook best offlinequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
mijne staats sinds half jan al uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
Ik ben naar bed![]()
[..]
PS3 werkt ook best offline
Ik moest echt even een paar seconden nadenken; "eeh, ben ik iets vergeten?" Vrijdagochtendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:38 schreef Misan het volgende:
Mogge!
Is Nebo vreemd gegaan?zo jammer weer hè
Omdat luie studenten een last zijn voor de maatschappijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest echt even een paar seconden nadenken; "eeh, ben ik iets vergeten?" Vrijdagochtendflink verslapen nu, scheelt dat de bus flink doorrijdt omdat er verder niemand naar zijn of haar studie hoeft! Waarom ik dan een werkgroep heb is me een raadsel
Misschien moet ik twee van mijn 360's maar eens verkopen en er een PS3 voor terugkopen. Ik gebruik die andere toch maar als mediaplayer, en dat kan de ps3 ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef koei het volgende:
zeker, even pms aanzetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien moet ik twee van mijn 360's maar eens verkopen en er een PS3 voor terugkopen. Ik gebruik die andere toch maar als mediaplayer, en dat kan de ps3 ook
Alhoewel, speelt de ps3 ook probleemloos mkv bestanden af als ik die via de PC of mijn NAS stream?
Jij ook al, ik dacht dat alleen vrouwen dat hadden.quote:
24 uur 7 sjaggo en alleen maar chocola etenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ook al, ik dacht dat alleen vrouwen dat hadden.
PMS werkte ook ideaal met de 360. Alleen moest alle mkv getranscode worden en bij films moest er na 30 min toch een tijdje gebufferd worden. Dat was echt fucked up...quote:
Jij bent veel te scherp zo op de vroege morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ook al, ik dacht dat alleen vrouwen dat hadden.
Man Pheno zit al bijna aan het avondeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent veel te scherp zo op de vroege morgen
Ik kijk via Vuze, dat gaf voorheen geen problemen, maar HD-video's werken nu niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
PMS werkte ook ideaal met de 360. Alleen moest alle mkv getranscode worden en bij films moest er na 30 min toch een tijdje gebufferd worden. Dat was echt fucked up...
Ik gebruik nu Windows Media Center icm Windows 7 op de PC en al het getranscode en andere gekut met externe programma's is volledig overbodigZelfs Blu-Ray rips worden nu probleemloos gestreamd
Leef jij ook nog?quote:
Nog nooit buffer problemen gehad of dat ik MKV'tjes moest transcoden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
PMS werkte ook ideaal met de 360. Alleen moest alle mkv getranscode worden en bij films moest er na 30 min toch een tijdje gebufferd worden. Dat was echt fucked up...
Ik gebruik nu Windows Media Center icm Windows 7 op de PC en al het getranscode en andere gekut met externe programma's is volledig overbodigZelfs Blu-Ray rips worden nu probleemloos gestreamd
He, kalm aan he, ik sta tegenwoordig half 7 op!quote:
Moet je ongesteld wordenquote:
In de tuin lekker gaan schrijven!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef Morthill het volgende:
hmm, ik dacht dat ik nog iets meer tijd had, maar over 2 weken moet mijn scriptie af zijnFUCK
Zullen de eigenaren van de tuin leuk vindenquote:
Als je Windows 7 hebt moet je dit eens proberen Lucas. Dit loste echt alle problemen bij mij op. Geen transcoden etc meer nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kijk via Vuze, dat gaf voorheen geen problemen, maar HD-video's werken nu niet meer
Park danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zullen de eigenaren van de tuin leuk vindenik duik de UB wel in
Dat studeert echt niet lekker en al helemaal niet voor een scriptie, continu mensen en lawaai om je heen dat afleidt, nee bedankt. Ga liever ergens zitten waar het rustig is.quote:
Nu je hetz egt, ik moet nog eens een koptelefoon gaan zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat studeert echt niet lekker en al helemaal niet voor een scriptie, continu mensen en lawaai om je heen dat afleidt, nee bedankt. Ga liever ergens zitten waar het rustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |