Nee, lapohunters, das wat andersquote:
En waarom dan welquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
200 wordt gewoon een strijd wie hem het eerste heeft.
10 en 100 ook geloof ik dus deze trofee wil ik wel in mn collectiequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En waarom dan wel
Jij hebt nummer 1 al
Klinky met #100quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
200 wordt gewoon een strijd wie hem het eerste heeft.
100 had ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
10 en 100 ook geloof ik dus deze trofee wil ik wel in mn collectie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky met #100Dat is gewoon niet de manier natuurlijk
Man & vrouw is 1, toch.quote:
Janskerkhof op koninginnendag was een toppertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
[ afbeelding ]Amsterdamsestraatweg, Utrecht
Langs de vele winkels, shoarma zaken, gameshops en coffeeshops lopen richting de Watertoren.
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Een volksbuurt in Utrecht.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
Langs de vele winkels, shoarma zaken, gameshops en coffeeshops lopen richting de Watertoren.
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Kappe met je utrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Pijlsweerd ben ik nog nooit voorbijgekomen geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet deze gewoon even postenUtrecht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is hier mis mee dan?allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet deze gewoon even postenUtrecht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is hier mis mee dan?Chinatown in Den haag ja?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bek dicht over Limburgquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
Kappe met Utrecht
Ik begin er een grote hekel aan te krijgen dan aan limburg en friesland bij elkaar als jullie zo doorgaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
Kappe met Utrecht
Ik begin er een grote hekel aan te krijgen dan aan limburg en friesland bij elkaar als jullie zo doorgaan
Het gaat niet alleen om de kwaliteit van het eten. Het is die hele sfeer..iedereen dronken vol met gezelligheid nog eventjes lekker hapje halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom naar Vlaminck alkmaar je gaat zien
limbolandquote:
Daar heb ik in gezeten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5meiplein.... alle ROC tjappies uitstappen aub
Is toch mooi! Ik begin helemaal te glunderen...quote:
Studenten instappen aubquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5meiplein.... alle ROC tjappies uitstappen aub
Daarom zegt hij ook tjappiesquote:
Tokyo, Hongkong en Seattle.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn steden.
Je moeder is een stad..grote plaatjes in een spoiler.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn steden.
Die posts over Utrecht zijn drie keer zo lang.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je moeder is een stad..grote plaatjes in een spoiler.
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze post is beduidend kleiner dan die van ragboer, maar daar hoor ik je niet overquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed gezien in de link.quote:
Deze plaatjes worden allemaal verkleind..en dat werkt kut en daarom hebben mensen er last van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die posts over Utrecht zijn drie keer zo lang.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
Mooiste stad waar ik ook ben geweest blijft toch wel Groningen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Deze post is beduidend kleiner dan die van ragboer, maar daar hoor ik je niet over
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze plaatjes worden allemaal verkleind..en dat werkt kut en daarom hebben mensen er last van.
kquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze plaatjes worden allemaal verkleind..en dat werkt kut en daarom hebben mensen er last van.
Zulke onzin zou ik nooit zeggen, dus doe maar niet.quote:
Ik post gewoon altijd plaatjes die niet zo breed zijn tochquote:
ik vind die lange utrechtpost lastigerquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het topic niet leuk meer zo.
Kap is met dat Utrecht!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
IK VIND DIT TOPIC SUPER!! UTRECHT IN M'N HARTJE VOOR ALTIJD
Doe normaalquote:
Deze postquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
Utrecht is triest ja, dat mensen het zo de hemel in prijzen bewijst alleen maar hoe triest het is (pvv wordt immers ook de hemel in geprezen door een groep mensen)
jij hebt zelfkennis (denk ikquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
Utrecht is triest ja, dat mensen het zo de hemel in prijzen bewijst alleen maar hoe triest het is (pvv wordt immers ook de hemel in geprezen door een groep mensen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze userquote:
Oh okequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie je nou hoe vreemd jouw verzoek was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Huh wat is er met je post gebeurd?!?!quote:
Alkmaarquote:
Leuke PIquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef HappyBob het volgende:
Wat is het met al die mensen die gaan lopen janken als het onderwerp ze niet bevalt? Er zijn nog genoeg andere topics te vinden op fok waar je heen kunt gaan.
Maar posten over utrecht is een ander topic voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef HappyBob het volgende:
Wat is het met al die mensen die gaan lopen janken als het onderwerp ze niet bevalt? Er zijn nog genoeg andere topics te vinden op fok waar je heen kunt gaan.
Het topic gaat niet over Utrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk op mijn post ingegaan [ afbeelding ]
Ja dit...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar posten over utrecht is een ander topic voor
Er is voor elk onderwerp wel een topic. Wat is je punt nou precies?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar posten over utrecht is een ander topic voor
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef HappyBob het volgende:
Als je wilt lopen janken kan je hierheen: Klaagbaak
Hoor deze man met z'n 14 jarige bekkie praten danquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het topic gaat niet over Utrecht
Misschien moet jij eens naar een ander topic verhuizen
Kap nou eens met Trollie bashenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoor deze man met z'n 14 jarige bekkie praten dan
Rellende_Rotscholier is mn mattie gek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Vooral met Rellende_Rotscholier
Dan vraag ik jou en 'Trollie' nu waar het dan wel over gaat in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kap nou eens met Trollie bashen
Hij mag dan wel 14 jaar zijn maar hij heeft in dit geval wel gelijk
Utrecht tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou en 'Trollie' nu waar het dan wel over gaat in dit topic.
-Omdat er een heleboel zijn die het geen interessant onderwerp vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Nog meer argumenten waarom we hier niet over Utrecht zouden mogen praten?
Gister alle hete discussies gemist..dus dan maar zelf starten tochquote:
Wut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier is mn mattie gek.
Omdat jij dik bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Nog meer argumenten waarom we hier niet over Utrecht zouden mogen praten?
Ok ik heb een vraagquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister alle hete discussies gemist..dus dan maar zelf starten toch [ afbeelding ]
Jawel, hij is tof.quote:
Welke discussie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister alle hete discussies gemist..dus dan maar zelf starten toch [ afbeelding ]
Het mooie van zo'n topic is dat er meerdere onderwerpen tegelijk kunnen worden besproken. Als het ene onderwerp je niet bevalt ga je met al die andere mensen die niet over Utrecht willen praten ergens anders over praten. Zo simpel kan het zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
-Omdat er een heleboel zijn die het geen interessant onderwerp vinden
-Omdat jullie toch alleen maar plaatjes en filmpjes posten
-Omdat dit gewoon een gezellig topic hoort te zijn, als er een heleboel zijn die niet over Utrecht willen praten, ga dan naar het Utrecht-topic om daar over Utrecht te praten
à mênquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ok kan gebeurenquote:
Ja???quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
Klinker, foto in je fobo. Nu. [ afbeelding ]
Gaat lekker makkelijk, als er posts met een heleboel foto's worden gepost, kan je moeilijk omheen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het mooie van zo'n topic is dat er meerdere onderwerpen tegelijk kunnen worden besproken. Als het ene onderwerp je niet bevalt ga je met al die andere mensen die niet over Utrecht willen praten ergens anders over praten. Zo simpel kan het zijn.
Volgende argument graag.
Foto toch toegevoegd.quote:
JAquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
Waar dan?quote:
Waar moet ik hem plaatsen dan?? Ik heb niet nog meer bandjes die ik ertussen kan stoppen enzoquote:
quote:
De foto's gewoon niet bekijken lijkt mij voor de meeste hier niet al te moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gaat lekker makkelijk, als er posts met een heleboel foto's worden gepost, kan je moeilijk omheen...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
Even kieken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar dan?
[..]
Waar moet ik hem plaatsen dan?? Ik heb niet nog meer bandjes die ik ertussen kan stoppen enzo
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
obscene verkoudheid/koorst wat zorgt dat mn kop van binnen en buiten pijn doetquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor ziektes dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef n8n het volgende:
[..]
obscene verkoudheid/koorst wat zorgt dat mn kop van binnen en buiten pijn doetgordijnen dicht alles
jan is geen mietjen, er was tevens geen 'zo' gedaanquote:
Klinkt kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef n8n het volgende:
[..]
obscene verkoudheid/koorst wat zorgt dat mn kop van binnen en buiten pijn doetgordijnen dicht alles
komtgoed, heeft even nodig, vind het jammer van het mooie weer dat ik moet missenquote:
Jan is wel een mietje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef n8n het volgende:
[..]
jan is geen mietjen, er was tevens geen 'zo' gedaan
Ja?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
Klinky, gewoon eronder zetten. :3 Dat er geen bands bijstaan maakt niet uit. :3
Ja die was baas -uiteraard- maar ben niet toegelaten omdat ik 'niet genoeg affiniteit met de opleiding' zou hebben. Ben daar een week kwaad om geweestquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt kut![]()
Hoe is het trouwens gegaan met je toelatingsopdracht(?) ?(die website van je)
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is wel een mietje.![]()
[..]
Ja?
Oew kut welquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja die was baas -uiteraard- maar ben niet toegelaten omdat ik 'niet genoeg affiniteit met de opleiding' zou hebben. Ben daar een week kwaad om geweest
Hmm.quote:
Gemenerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is wel een mietje.![]()
[..]
Ja?
Ze weet wel beter hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef n8n het volgende:
Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan..
Kb noemt je een mietje
Gelukkig was iedereen het met mij eens en krijgt Arnhem nu mijn dikken vingerquote:
Ik ben meer van de poesjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze weet wel beter hoorik ben gewoon een kattenman
Ik ben er om je te beschermenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii backfire overal bescherming ik voel me veilig hier![]()
Kutargumentquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja die was baas -uiteraard- maar ben niet toegelaten omdat ik 'niet genoeg affiniteit met de opleiding' zou hebben. Ben daar een week kwaad om geweest
Tja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef n8n het volgende:
M'n buuf denkt dat m'n scharrel mn vriendin is
Ja wellicht beter om net wat anders te zoeken, het was meer de omgeving die mij aansprak, creatief ipv ict-minded, ik kan echt niet 4 jaar met ict-ers in de klas zittenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KutargumentAls je jezelf genoeg hebt verdiept wat de opleiding precies inhoudt kun je dat voor jezelf toch wel bepalen
Maar als een andere opleiding op het oog? Of dezelfde opleiding in een andere stad?
Valt wel mee johquote:
Wat voor opleiding was het precies dan? Want een creatieve opleiding is heel wat anders dan een ict opleidingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja wellicht beter om net wat anders te zoeken, het was meer de omgeving die mij aansprak, creatief ipv ict-minded, ik kan echt niet 4 jaar met ict-ers in de klas zitten
interaction design. psychologie tussen mens en computer en gebruik van interactieve media. Aleternatief is mediadesign waar interaction design een kleiner onderdeel van is maar waar ik meer programmeren krijg. Is wel wat ik harder nodig heb mja, de sfeer en zulks trekt me niet zoquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor opleiding was het precies dan? Want een creatieve opleiding is heel wat anders dan een ict opleiding
is baasquote:
meh ze glijdt prima daar gaat het omquote:
geduld is mn zwakkere kantquote:Aflevering gemist.
Huh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef n8n het volgende:
[..]
is baas![]()
[..]
meh ze glijdt prima daar gaat het om
[..]
geduld is mn zwakkere kant
Alternatief Communication and multimediadesign? Dat kan in ieder geval in het mooie stadje Utrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef n8n het volgende:
[..]
interaction design. psychologie tussen mens en computer en gebruik van interactieve media. Aleternatief is mediadesign waar interaction design een kleiner onderdeel van is maar waar ik meer programmeren krijg. Is wel wat ik harder nodig heb mja, de sfeer en zulks trekt me niet zo
interaction design puur wordt alleen in HKU (Hilversum) en St. Joost gegeven, HKU sprak me niet aan en St. joost was prachtig fenomenaal maar in Bredaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alternatief Communication and multimediadesign? Dat kan in ieder geval in het mooie stadje UtrechtAltijd goed toch
Maar dat is inderdaad minder met het idee erachter zeg maar. Dezelfde opleiding is dus niet ergens anders te doen?
leuk voor moederdagquote:
quote:We beuken beats alsof het niets is
Dit is de basis, stamp die air uit die Nikes
Neophyte Records, m’n gabbers, je kent ze
Ze willen hardcore, geef wat ze wensen
Mix om te pesten, zorg dat ze wijzen en zeggen ‘dat is de beste’
De nummer één spot is bevestigd
Geef mij een mic en een drummachine
En ik pomp je vol adrenaline!
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]waar is dit van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breda is toch prima?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef n8n het volgende:
[..]
interaction design puur wordt alleen in HKU (Hilversum) en St. Joost gegeven, HKU sprak me niet aan en St. joost was prachtig fenomenaal maar in Breda
Kan daar niet wonen bovendien is de toelatingstest daar al ¤280quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Breda is toch prima?Ene weekend losgaan in Utrecht, andere weekend in Antwerpen
quote:
snap geen kut van die site ik bedoel het waar het fragment vandan komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://thrillers.tumblr.com/post/3648189105
Daarvan ofzo staat eronder bij hoe en wat.
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef FreezePop het volgende:
ik pak die 300 in naam van Noord-Holland.
Staat in de Tags, iets met Summer NIght nogwat denk ik??quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef n8n het volgende:
[..]
snap geen kut van die site ik bedoel het waar het fragment vandan komt
Als in je wilt daar niet wonen of je hebt de mogelijkheden daar niet voor? En wat is 280 euro nou op een mensenleven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan daar niet wonen bovendien is de toelatingstest daar al ¤280![]()
te moelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Staat in de Tags, iets met Summer NIght nogwat denk ik??
wil het niet, 280 is iets wat ik nu echt niet kan missen zeg maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als in je wilt daar niet wonen of je hebt de mogelijkheden daar niet voor? En wat is 280 euro nou op een mensenleven?
quote:
Herkenbaarquote:
iksdeeequote:
quote:
Oowww je zwaaide naar jezelf he ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zwaaide veel enthousiaster naar me, en dat viel je niet eens op![]()
![]()
[..]
Inderdaad
even wat leuke muziek erbij danquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Trollscience het volgende:
Topic is net veranderd in funny links & pics
Ik zwaai ook altijd naar mezelfquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww je zwaaide naar jezelf he ?dan ben ik blij dat ik het over het hoofd zag
typo allusssssssssssssssssquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww je zwaaide naar jezelf he ?dan ben ik blij dat ik het over het hoofd zag
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typo allusssssssssssssssss
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |