Nee, lapohunters, das wat andersquote:
En waarom dan welquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
200 wordt gewoon een strijd wie hem het eerste heeft.
10 en 100 ook geloof ik dus deze trofee wil ik wel in mn collectiequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En waarom dan wel
Jij hebt nummer 1 al
Klinky met #100quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
200 wordt gewoon een strijd wie hem het eerste heeft.
100 had ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
10 en 100 ook geloof ik dus deze trofee wil ik wel in mn collectie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky met #100Dat is gewoon niet de manier natuurlijk
Man & vrouw is 1, toch.quote:
Janskerkhof op koninginnendag was een toppertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
[ afbeelding ]Amsterdamsestraatweg, Utrecht
Langs de vele winkels, shoarma zaken, gameshops en coffeeshops lopen richting de Watertoren.
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Een volksbuurt in Utrecht.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
Langs de vele winkels, shoarma zaken, gameshops en coffeeshops lopen richting de Watertoren.
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Kappe met je utrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
Pijlsweerd ben ik nog nooit voorbijgekomen geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals:
Janskerkhof
[ afbeelding ]
Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
[ afbeelding ]
Wijk Pijlsweerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet deze gewoon even postenUtrecht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is hier mis mee dan?allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet deze gewoon even postenUtrecht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is hier mis mee dan?Chinatown in Den haag ja?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bek dicht over Limburgquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
Kappe met Utrecht
Ik begin er een grote hekel aan te krijgen dan aan limburg en friesland bij elkaar als jullie zo doorgaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
Kappe met Utrecht
Ik begin er een grote hekel aan te krijgen dan aan limburg en friesland bij elkaar als jullie zo doorgaan
Het gaat niet alleen om de kwaliteit van het eten. Het is die hele sfeer..iedereen dronken vol met gezelligheid nog eventjes lekker hapje halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom naar Vlaminck alkmaar je gaat zien
limbolandquote:
Daar heb ik in gezeten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5meiplein.... alle ROC tjappies uitstappen aub
Is toch mooi! Ik begin helemaal te glunderen...quote:
Studenten instappen aubquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5meiplein.... alle ROC tjappies uitstappen aub
Daarom zegt hij ook tjappiesquote:
Tokyo, Hongkong en Seattle.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn steden.
Je moeder is een stad..grote plaatjes in een spoiler.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn steden.
Die posts over Utrecht zijn drie keer zo lang.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je moeder is een stad..grote plaatjes in een spoiler.
Zeg jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze post is beduidend kleiner dan die van ragboer, maar daar hoor ik je niet overquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |