Lenaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Leentje heeft besloten dat ze genoeg heeft gehad van al dat liggen. Ze is druk bezig om te gaan zitten.Ze doet een hoop buikspieroefeningen en ze kan zelfs al een beetje los zitten. Ivan was ruim 5 maanden toen hij zover was!
Het is best lastig om je voor te stellen dat baby's heel verschillend kunnen zijn tot je een andere baby ziet. Mijn nicht was hier pas met haar dochtertje; zij zit precies tussen Ivan en Lena in. Ik weet nu dat het eigenlijk niet zoveel voorstelt als Ivan krijst. Het gegil van dat meisje ging door merg en been.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik realiseerde me dat ik hier vaak voornamelijk kom vertellen dat het niet goed gaat maar Puck is heus echt lief, leuk en schattig. Hij huilt gewoon meer dan gemiddeld (en volgens het cb met een meer dan gemiddeld luide stem), slaapt momenteel erg weinig en houdt mij daardoor eigenlijk de gehele dag bezig.
Ik kom nauwelijks toe aan bijlezen maar ik ga wel proberen ook positief over mijn mooie man te posten.
Ja, precies! Jullie moeten je er niet bij voorstellen dat ze in de box ligt en ineens gaat zitten, hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:30 schreef mrien het volgende:
[..]
Lena![]()
Jelle doet dat ook, als je hem op schoot hebt, tegen je aan zeg maar gaat hij gewoon zelf zitten. En hij valt ook niet direct als een plumpudding in elkaar als je hem even zelf neer zet (heel even natuurlijk maar hoor)
Dat lijkt me ook echt heel lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ja maar het vraagt natuurlijk wel om een foto claudia![]()
Vanmiddag was een eenmalige actie geloof ik. Ze is nu weer aan het huilen. Tegen me aan slaapt ze wel, en diep ook, maar zodra ze neergelegd wordt is ze weer wakker, of het nou op de zij, op de rug/buik of in een hangmat is maakt geen klap uit. Ik vind het lastig omdat we geen flauw idee hebben wat het is of waar het aan ligt.
Boh stom is dat hè. Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ja maar het vraagt natuurlijk wel om een foto claudia![]()
Vanmiddag was een eenmalige actie geloof ik. Ze is nu weer aan het huilen. Tegen me aan slaapt ze wel, en diep ook, maar zodra ze neergelegd wordt is ze weer wakker, of het nou op de zij, op de rug/buik of in een hangmat is maakt geen klap uit. Ik vind het lastig omdat we geen flauw idee hebben wat het is of waar het aan ligt.
Ja inderdaad, daaag babyquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies! Jullie moeten je er niet bij voorstellen dat ze in de box ligt en ineens gaat zitten, hoor.Maar ze komt wel echt uit platte stand helemaal omhoog. Ik vind het wel een maf gezicht. Ze is zo'n scharminkeltje.
Bij Jelle kan ik het wél helemaal voor me zien, je grote beer.
Jemig, dat je gewoon alweer moet poetsen, joh!Dáág, baby'tje.
Niet angstiger, wel ben ik sinds de ziekenhuisopname alerter bij ziek zijn. Dat ken ik niet van bij Lotte, maar ik wijt dat dus echt aan de opname en hoe heftig hij het te pakken had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik sinds de bevalling van Lena angstiger ben geworden. Ik vraag me af meer moeders dat hebben, vooral bij een tweede/derde/...?
Dat kan ik me goed voorstellen! Het is nogal wat wat je met Jelle hebt meegemaakt, zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef mrien het volgende:
Niet angstiger, wel ben ik sinds de ziekenhuisopname alerter bij ziek zijn. Dat ken ik niet van bij Lotte, maar ik wijt dat dus echt aan de opname en hoe heftig hij het te pakken had.
oh er is sowieso al een hoop verbeterd hoor, ze huilt niet meer 10/12 uur op een dag, dat scheelt al een boel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt heel lastig.![]()
Het liefst heb je natuurlijk dat je gewoon een verbetering ziet, al dan niet gestaag. Maar het lijkt me wel heel veelbelovend dat ze vandaag 3 uur (!) geslapen heeft.
Haha. Nee, dat heb ik ook niet deze keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef huuphuup het volgende:
(zeg maar het idee van dat je aan de kraamverzorgster vraagt of je je eigen kindje op mag pakken)
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat heb ik ook niet deze keer.
Nou ja, het is misschien ook niet echt een onderwerp voor dit topic. Het kan zijn dat ik gewoon nog wat in de knoop met het plotselinge overlijden van mijn vader of zo.
Lief van je <3quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef mrien het volgende:
Ow en Huup![]()
Ik vind het zo rot voor jullie dat het niet zo gaat als je eigenlijk verwacht had met je meisje
Wanneer mag ze een nieuwe zantac ophoging?
Ohja dit wilde ik ook nog zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Vanyel, op zich denk ik dat je productie het wel trekt hoor, zolang je voed op verzoek. Juist omdat je eerst wel ploftieten had en nu niet geeft aan dat je productie zich aanpast aan de vraag.
Ja, en dat je alles over hebt voor je kleintjes, maar dat je ze niet overal tegen kunt beschermen. Blegh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik heb er natuurlijk nog maar een, maar ik herken het heel erg van de eerste 6 maanden hier. Dat overweldigende verantwoordelijkheidsgevoel..
Gevonden!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Troeta het volgende:
Geweldige romper idd, heb er van de week nog 1 gekocht, met felgroen en rood en blauw. Hema![]()
Mex heeft ook bijna nooit shirts aan thuis, die zijn minder leuk!
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang is Mex nu eigenlijk?
Ik maak morgen wel foto's. Ik heb nog bergen kleding liggen...
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?
Die is leuk! I wantquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 06-05-2011 10:59:06 (dikke vingers en typos) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Heerlijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Orea het volgende:
Wat een rust hier
Alles goed met iedereen? Mijn muppetje kan ineens zo heerlijk zittend spelen en zichzelf bezig houden.. zo mooi om te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan goed gelijk op!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:07 schreef Saffier het volgende:
Tico wat fijn!! Onze dames schelen nu 145 gram waar die jouwe zwaarder is![]()
Sola heel veel sterkte vandaag
Ze is gewoon een bolloquote:Op maandag 9 mei 2011 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Leia is echt een blij ei! Heerlijke foto. Het blousje maakt haar wel wat fors
Wat dan? Je vond hem opeens in meer dan levende toestand ofzo?? Hebben wij bij onze rode gehad.. Die lag opeens in een plas bloed op mn bed. Blaasgruis, en dusdanig dat zn blaas gewoon overgelopen was omdat die helemaal verstopt was en zn blaas ook verlamt was... Hij is er wel bovenop gekomen trouwens... na 2 dagen couveuse en heel veel euroos.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
KNEUS!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook blaasgruis Tico. Daarvoor was hij vorige week naar de dierenarts geweest een nachtje. Ik vond hem onder het bed en hij staarde met wijd open ogen. Hij reageerde niet op mijn stem. Dus ik schrok me naar en ik durfde hem ook echt niet aan te raken. Later lag hij ineens onder de tafel. Maar de dierenambulance brengt hem naar de dierenarts en weer thuis. Het is echt gênant hoe bang ik was. Maar dat kwam ook doordat ik dat boek van Stephan King heb gelezen, over dode beesten die zombies werden
Ja ook op coeliakie geprikt. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Maar wij zijn dus geen klap opgeschoten verder. We hebben iets om de symptomen aan te pakken maar hoe en wat, en vooral ook wat we er structureel aan kunnen doen dat weten we dus niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
Daar zijn filmpjes over op youtube!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Prachtige dame die Elin!
Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?
Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..
Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onderIk ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
hahahhaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Ze slaaptElin slaapt... op haar rug!!
en ze is helemaal zelf in slaap gevallen
![]()
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots![]()
fijn dat ze heeft laten zien dat ze het iig kan. Hopelijk de volgende keer iets langer dan 10 minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef huuphuup het volgende:
KJbellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn![]()
Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop
Ik ben bang dat de Puckabag je probleem niet oplost. Waarschijnlijk verzuipt ze er nog in waardoor het maaien niet geremd wordt. Het wintergedeelte biedt meer geborgenheid dan het zomergedeelte, maar helaas is het daar inmiddels al te warm voor. Het is een ontzettend fijn ding, hoor, en ik ben er dolblij mee. Maar het loste bij ons het probleem dus niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:29 schreef Orea het volgende:
Claudia, jij hebt de puckabag voor Ivan hè? Jij bent er goed over te spreken toch?
Hier begint het ieder uur wakker door onrust op te breken en ik wil een puckabag voor Leia kopen.. Ze is namelijk heel vaak wakker, maar huilt niet. Is gewoon vrolijk en blij. Dus ze maait zichzelf wakker, rolt tegenwoordig naar haar buik (das prima maar ligt dan weer op haar speen, wat zeer doet etc. etc.) schuift zichzelf omhoog tot haar hoofd tegen het hoofdeinde aanligt.. Het is al minder als de deken om haar heen zit, maar das ook wel warm met dit weer..
De Puckabag is wel iets anders dan de Puckababy. De Puckababy is er in twee varianten, één voor baby's van 0-3 maanden en één voor baby's van 3-6 maanden ongeveer. Daarna wordt het (semi-)inbakeren afgeraden*. De Puckabag is een slaapzak voor kinderen vanaf 6 maanden, maar dat is een gewone slaapzak zonder inbakerfoefjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef Jeetjejom het volgende:
En toen zag ik toevallig dat het een beetje over de Puckababy ging. Ik zit zelf dus ook een beetje in dilemma hierover. Espen slaapt namelijk overdag helemaal niet in de box of in bedje (of nou ja, hoogstens een half uurtje), dan slaat hij zichzelf namelijk wakker, of de speen uit zijn mond. 's Nachts slaapt hij zonder boe of bah wel gewoon uren aan een stuk, das het rare. Overdag zit hij dus eigenlijk grotendeels bij mij (of zijn vader) in de draagdoek. Eigenlijk vind ik het geen probleem en werkt dit uitstekend, maar van de andere kant, overdag zelf leren slapen is ook wel fijn. Zou de puckababy daarvoor helpen en kan ik die alleen overdag gebruiken? Of wordt dat afgeraden? Of zeggen jullie, zeur niet en hou hem lekker in de draagdoek zolang het nog kan, want over 6 weken moet ik weer gaan werken en dan kan het niet meer zoveel natuurlijk
Wat knap, zeg! Heel leuk om te zien. Ivan heeft deze fase min of meer overgeslagen doordat hij ging tijgeren en nadat hij al langs de bank liep ineens begon te kruipen alsof hij nooit anders had gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef pessie het volgende:
Nathan leert kruipen (gisteren):
Nathan kan kruipen (vandaag):
Daarom houd ik nou zo van Fok! Ik had hier nog nooit van gehoord maar het klinkt als een uitkomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef mrien het volgende:
Toen Lotte elk uur wakker werd en door haar bed ging en tegen de randen aan lag te bonkenen daardoor oververmoeid raakte hebben we een safe-t-sleep slaapwikkel aangeschaft. Toen sliep ze gelijk weer zonder problemen, de veiligheid had ze blijkbaar nodig!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom houd ik nou zo van Fok! Ik had hier nog nooit van gehoord maar het klinkt als een uitkomst.
Orea, heel herkenbaar wat je schrijft. Mette heeft ook zo'n periode gehad. Ze kon rollen en zelfstandig gaan zitten (late roller, vroege zitter) rond dezelfde tijd en dat maakte haar enorm onrustig in haar bed toen. Vaak vond ik haar al zittend in slaap gevallen. Meest rare posities kon ze aannemen. Ook begon ze toen door bed te zwerven. Fatsoenlijk zelf op zoek gaan naar haar speen kon ze toen niet. Wij moesten er dus heel vaak uit in die periode. Het heeft 2 weekjes geduurd en toen had ze haar 'draai' weer gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:29 schreef Orea het volgende:
Claudia, jij hebt de puckabag voor Ivan hè? Jij bent er goed over te spreken toch?
Hier begint het ieder uur wakker door onrust op te breken en ik wil een puckabag voor Leia kopen.. Ze is namelijk heel vaak wakker, maar huilt niet. Is gewoon vrolijk en blij. Dus ze maait zichzelf wakker, rolt tegenwoordig naar haar buik (das prima maar ligt dan weer op haar speen, wat zeer doet etc. etc.) schuift zichzelf omhoog tot haar hoofd tegen het hoofdeinde aanligt.. Het is al minder als de deken om haar heen zit, maar das ook wel warm met dit weer..
Ik zou om die reden ook wel terughoudend zijn bij grote baby's met hulpmiddelen. Ze leren door te oefenen en het oefenen gebeurt ook in bed. Maar goed, uiteindelijk is rust natuurlijk ook belangrijk. Als mijn baby elk uur wakker zou worden zou ik op den duur ook hulpmiddelen gaan zoeken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef wickie het volgende:
Zoals Claudia zegt, Mette was zo'n meisje erg gevoelig voor nieuwe foefjes ook gelijk onrustig in bed.
Op papier kan 'ie tot 2,5 jaar gebruikt worden, maar dat is hier echt niet het geval. Ivan is er nu al uitgegroeid.quote:Wij hebben trouwens ook een Puckabag, pas aangeschaft toen ze een jaar was, daarvoor veelste groot. Mette slaapt sinds dat ze dus kon draaien zitten niet meer onder een deken, ze zwerft te veel door bed (dat zwerven is dus nooit verdwenen)
Gedeelte 1: Daarom hebben wij geen hulpmiddelen gebruikt, alleen definitief overgeschakeld naar een slaapzak omdat een deken te onveilig werd. Maar ik zie een slaapzak niet als hulpmiddel (het helpt misschien bij geborgenheid te creeeen en bewegingsvrijheid te beperken, maar met die reden zijn we er niet op overgeschakeld). Ze was trouwens 7 of 8 maanden volgens mij toen dit gebeurde. Wij zagen het als gewoon even uitzitten en veel het bed uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou om die reden ook wel terughoudend zijn bij grote baby's met hulpmiddelen. Ze leren door te oefenen en het oefenen gebeurt ook in bed. Maar goed, uiteindelijk is rust natuurlijk ook belangrijk. Als mijn baby elk uur wakker zou worden zou ik op den duur ook hulpmiddelen gaan zoeken!
[..]
Op papier kan 'ie tot 2,5 jaar gebruikt worden, maar dat is hier echt niet het geval. Ivan is er nu al uitgegroeid.Maar goed, Lena kan er straks weer in. De Puckabag is zo heerlijk zacht en comfortabel.
Ik ben begin november gestopt met de BV en werd eind december ongesteld. Daarna ergens in januari, in februari wederom, maar toen ook maar meteen 6 weken aan een stuk. En nu afgelopen week is het weer begonnen... Geen peil op te trekken dus. Heb wel wat LH testjes ondergepiest, maar ik vind steeds geen piek. Lijkt er dus op dat de boel nog niet werkt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef mrien het volgende:
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen, gelukkig![]()
Bij Lotte werd ik na 9 maanden weer ongesteld, toen gelijk weer regelmatig
Ja hoor, bij volledig borstvoeding (ware het niet dat hij al vanaf zo'n 8 weken oud doorslaapt, en er dus geen nachtvoedingen meer zijn) en inmiddels lijkt m'n cyclus ook werkelijk weer een cyclus te zijn, alleen iets langer dan voor de zwangerschap (30 om 26), en het zou me niets verbazen als ik ook weer een eisprong heb, want ook de PMS is weer in working orderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Dames, is bij jullie allemaal de cyclus trouwens weer aan de gang? Bij mij is het nu na 9 maanden nog haske onregelmatig en ik lijk geen eisprong te hebben... Iemand ervaring mee?
Ik kom er ook niet heel veel info over tegen.... Meestal krijgen vrouwen wel sneller hun cyclus terug. Maar maandje doorgaan met piesen en tempen en anders eventueel maar langs de huisarts voor een duwtje in de goede richting...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, bij volledig borstvoeding (ware het niet dat hij al vanaf zo'n 8 weken oud doorslaapt, en er dus geen nachtvoedingen meer zijn) en inmiddels lijkt m'n cyclus ook werkelijk weer een cyclus te zijn, alleen iets langer dan voor de zwangerschap (30 om 26), en het zou me niets verbazen als ik ook weer een eisprong heb, want ook de PMS is weer in working order
Geen ervaring mee dus...
Ik vond het eerder ook niet zo'n probleem, maar aangezien het gerammel weer begonnen is hier zou ik wel graag weer binnen redelijke termijn de boel werkbaar hebben zeg maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Als je je ongerust maakt of als je het vervelend vindt kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts gaan. Daar is hij/zij voor. Maar het komt in ieder geval vaker voor in soortgelijke situaties. En toen ik onregelmatig menstrueerde raakte ik toch ineens zwanger van Ivan, dus het kan ook best zijn dat je wel een eisprong hebt!
Kan best zijn dat je een eisprong hebt die je niet verwacht, dus misschien moet je dan gewoon maar rekening houden met het feit dat het ieder moment zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond het eerder ook niet zo'n probleem, maar aangezien het gerammel weer begonnen is hier zou ik wel graag weer binnen redelijke termijn de boel werkbaar hebben zeg maarEerst maar eens meten...
Gewoon elke dag neuken dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je een eisprong hebt die je niet verwacht, dus misschien moet je dan gewoon maar rekening houden met het feit dat het ieder moment zou kunnen zijn.
Dat je gerammel gewoon geen mogelijkheid mist, ook geen mogelijkheden waarvan je van het bestaan niet op de hoogte bent
Nee tuuk niet, zeker niet als het met leuke dingen te maken heeft...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het tussen de regels door lezen ben je iig niet verleerd
Ah, selectief eigenwijs.... je kwam hier gewoon om dat te horenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee tuuk niet, zeker niet als het met leuke dingen te maken heeft...
Whehehe, neuh die oplossing had ik zelf ook al bedacht... Ik vind het gewoon echt vreemd dat de boel maar niet op gang lijkt te komen. Komende maand(en) maar eens kijken of ik een ei kan spotten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, selectief eigenwijs.... je kwam hier gewoon om dat te horen
Ja nouja Amelie groeide in het begin ook heel hard in de lengte hoor. Ik geloof dat ze met 6 maanden overging naar 74-80 omdat ze toen gewoon ongeveer 65 cm lang was. Toen vond ik de 62-68 dus niet meer mooi zitten, het ging trekken en de halslijn ging zo naar beneden zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:38 schreef Orea het volgende:
10 maanden, wow!!ik denk niet dat Leia er zolang in gaat passen nog, vooral niet met het tempo waarmee ze groeit. Elke keer denk ik: nu zal zo die stagnatie wel komen
FAIL dus.. ze blijft in rap tempo groeien..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Hema-rompers altijd beter zitten bij bolle kindjes. Bij Ivan zitten ze prima, bij Lena blijven ze maar lubberen.
Leia is nu al 74/75 cmquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja nouja Amelie groeide in het begin ook heel hard in de lengte hoor. Ik geloof dat ze met 6 maanden overging naar 74-80 omdat ze toen gewoon ongeveer 65 cm lang was. Toen vond ik de 62-68 dus niet meer mooi zitten, het ging trekken en de halslijn ging zo naar beneden zeg maar![]()
Ze ging ook redelijk vlot over naar 74, ik geloof zo rond 7 maanden, maar vervolgens heeft ze tot 15 maanden in 74 gezeten. In januari van dit jaar was ze 78 cm en toen zijn we overgegaan naar de grotere rompers.
ja dan zou ik gewoon overgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:23 schreef Orea het volgende:
[..]
Leia is nu al 74/75 cm(en dik de 10 kilo gepasseerd
) maar ik ga straks even bij de Hema kijken voor 86-92 rompers en eens zien hoe dat zit
H&M heeft enkele maten, dat vind ik fijne rompersquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Solagratia het volgende:
Rompers zit Amy nog in 62-68En dat zit echt nog prima. Rompers maat 74-80 zijn echt nog veel te groot, dus ik heb ook wel oren naar enkele maten rompers in maat 74.
Volgens mn groeiboekje was ze toen (1-6-'10) 8870 gram en 71 cm. (ter vergelijking, op 2-11-'10 was ze 73 cmquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier ook 74/80 rompers en we kunnen echt nog niet over. Hij zit kwa broekmaat in 68/74 en kwa shirtjes in 74/80. Heb zn 68shirts nu echt uit de kast gegooid. En hij is dus 10maanden. Van h&m rompers heeft ie 74 en dat zit nog prima.
Huup, hoe groot was amelie met 9maanden?
Mijn mannetje is vandaag gewoon 10maandengaat hard!
Flugel, hier ook nog geen regelmaat te ontdekken trouwens!
Is ze vergelijkbaar met floris. Althans floris was toen 70cm en 9170. Dus iets zwaarder en een cm kleiner. Maar kan dus hard gaan opeensquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mn groeiboekje was ze toen (1-6-'10) 8870 gram en 71 cm. (ter vergelijking, op 2-11-'10 was ze 73 cmen op 24-2 ineens 81 cm
)
piemelamputatie... Zo zielig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef Solagratia het volgende:
hij is nog steeds bij de dierenarts. Hij wordt geopereerd (er wordt een meisje van hem gemaakt) en dan is de blaasgruis hopelijk weg. Want hij kwam er gewoon niet meer vanaf. Hij heeft een aantal dagen een katheter gehad en nog is het drama. Hij is ook nog steeds bij de dierenarts en hij blijft er w.s. nog tot maandag.
Ze hebben praatgroepen voor dames zoals jij he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Orea het volgende:
Ik schaam me kapot, net weer gruwelijk wezen shoppendacht, pak gelijk alles in maat 80 er maar vast bij en leg het vast in de kast
maar ze heeft nu zóveel dat ik serieus een paar maanden niet zou hoeven wassen en ze nog elke dag wat schoons aanheeft..
Toppunt is dat ik 3 (!!!!) precies dezelfde jurkjes voor haar heb![]()
volgens mij heb ik een probleem
![]()
understatement...
HAHAHAHA! Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik moest echt even lachen! Jij houdt van shoppen? *understatement*.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Orea het volgende:
Ik schaam me kapot, net weer gruwelijk wezen shoppendacht, pak gelijk alles in maat 80 er maar vast bij en leg het vast in de kast
maar ze heeft nu zóveel dat ik serieus een paar maanden niet zou hoeven wassen en ze nog elke dag wat schoons aanheeft..
Toppunt is dat ik 3 (!!!!) precies dezelfde jurkjes voor haar heb![]()
volgens mij heb ik een probleem
![]()
understatement...
Same here. We kúnnen op zich wel meer kopen als we zouden willen, maar dat doen we niet. Hoe leuk ik het ook vind, genoeg is genoeg. Ik baal zelf altijd ook wel als ik dingen heb gekocht die ze uiteindelijk bijna niet aan heeft omdat ze al zoveel heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Ik heb het wel makkelijk, ik heb gewoon het geld er niet voor over om zoveel te kopen voor Nathan, hij zit wel goed in de kleren, ik 'moet' nooit wassen maar ik heb niet zóveel.
Uhoh...quote:Cantare, ik betwijfel of het ooit overgaat. Al hebben we zó'n slechte nacht gehad, dan nog kan ik huilen omdat Nathan zich tegen me aan nestelt.
Hier ook! Het lijkt wel of E zich automatisch opdrukt als ze in bed ligt. En dan valt haar speen weer uit, en dan is het weer mopperen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla begint met kruipen... Kont omhoog... En uiteraard moest ze vannacht ook proberen of dat nog steeds werkt als het donker is... Zucht!
Ik ben ook dol op tweedehands, maar wel haske hebberig. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen meid heb, bij jongens heb je veel minder keusquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef Orea het volgende:
Ik heb een paar dozen kleding gekregen dus dat verklaard ook de hoeveelheid.. daarbij heb ik zelf ook nog genoeg gekochtook 2e hands.. veel geld heb ik er niet aan uitgegeven!
Idd, ook bij nieuw loop je je soms rot te zoeken naar de jongenskleertjes, terwijl je je nek bijna breekt over de rokjes en jurkjes...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op tweedehands, maar wel haske hebberig. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen meid heb, bij jongens heb je veel minder keus
Je noemt een goed voorbeeld ja, bij de Hema wil ik bijna alle meisjesdingen hebben maar eigenlijk niets van het jongensspul... Bij H&M hebben ze dan weer wel hele leuke jongensdingen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, ook bij nieuw loop je je soms rot te zoeken naar de jongenskleertjes, terwijl je je nek bijna breekt over de rokjes en jurkjes...
Volgens mij heeft de Hema minimaal 2 x zoveel keuze in meisjeskleren, zeker in de kleine maten.
Truus past daar nu net perfect in. Maar goed dat ze niet meer zo hard groeitquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Orea het volgende:
De 86-92 rompers zijn nog een tikje te groot
We moeten het dus nog maar even doen met de 74-80 (bij onze H&M alleen maar lange mouwen rompers gezien vandaag en ik zoek ze zonder mouwen.. gewoon maar even geduld hebben dus!
Nee joh, dat zijn de kaboutertjes die hem verplaatsen als je even niet kijktquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef pessie het volgende:
Vanyel fijn dat je Dottir weer bij je hebt. Wel kunnen genieten afgelopen dagen?
Mijn kind kan zelf gaan zitten. Niet dat ik het heb gezien maar hij kruipt rond en vervolgens zit hij ergens terwijl ik toch wel vrij zeker ben dat ik hem niet heb neergezet. Zelfde geld voor staan in de box, ik hoop binnenkort es een keer een paar filmpjes daarvan te kunnen maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef pessie het volgende:
CP, dat is ook een heel plausibele reden. Zouden ze ook bij DJMO zijn geweest?
Dan moet je je vortex eens laten ontstoppenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Mijn sokken verdwijnen nooit
Misschien gaat mijn kind daarom ook nog niet zo tof zitten als die van jullie
Dottirs navel is stukken minder puilend maar nog niet echt mooi. Denk wel dat het met een maandje of wat nauwelijks meer opvalt. Je merkt gewoon echt dat de darm niet meer door het gaatje past. Nu moet die opgerekte huid alleen nog bijtrekken. Is ie bij jullie nog zichtbaar mrien?
Ik heb niet zo goed geslapen afgelopen dagen, maar de heldin liet bij mijn ouders 's nachts zelfs goed 9 uur tussen de voedingen, dus ik heb goeie hoop voor bijslapen vannacht.
Ik wilde bijna zeggen: 'Kusje erop.', maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Drie dagen kolven is trouwens niet fijn voor je tepels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |