abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96396177
He, Leia! Geef eens wat van die spekkies aan Amy!

Wow Orea, echt super doet ze het!

Even leek dit een goede dag te worden. Vanochtend pap op, vanmiddag pap op. En nu heeft ze sinds 1 uur niets meer gegeten en ze wil niets. Ze wil geen fruit, geen potje avondeten, geen fles, geen soepstengel. Oh ze wilde wel 3 slokjes water. Nu heeft ze ruzie met een stuk brood, maar daar krijgt ze niets van binnen. Ze likt er alleen aan.

[ Bericht 64% gewijzigd door Solagratia op 05-05-2011 18:00:41 ]
pi_96396539
Oooh Sola, met liefde zou ik het geven als het kon.. wat moet het toch slopend voor je zijn die zorgen :*
pi_96396897
Ik ben blij dat jouw mup het zo goed doet! :* Het is gelukkig alweer bijna maandag :)
pi_96397825
Wow Leia, spekkies power inderdaad! :D Maar ook een lange dame zeg!

Sola, balen dat Amy weer helemaal niets wil :{ Ik zou willen dat een gouden tip voor je had, maar helaas...
pi_96398695
We gaan met Leia wel naar de kno arts. Ze heeft al vanaf geboorte een bult onder haar tong en de KA die we vandaag hadden zei dat het een retentiecyste is. En het is toch wel belangrijk om het nu weg te laten halen, want ze kan er last van krijgen. En dan beter nu weg, dan later als ze meer besef heeft van dingen.. (bbbrrrr moet er gesneden worden in mijn meisje.. maargoed, inderdaad beter nu dan later!)
pi_96398834
Oh jakkie, Orea. Ik kan me voorstellen dat dat naar is. Moet dat onder narcose of met een roesje?
pi_96399016
De KA had het over plaatselijk verdoofd, maar ben wel benieuwd hoe ze dat willen doen bij een baby :? van mij mag ze onder een roesje.. Het ziet er bij Leia zo uit (dit is natuurlijk niet Leia :P die heeft geen tanden :D) dus dat haal je ook niet zo weg..

Zelf heb ik in mijn zwangerschap zo'n bult uit mijn lip laten halen en dat werd inderdaad onder plaatselijke verdoving gedaan. Maar ik kon stil blijven zitten ;)

Morgen maar even met KNO bellen..
pi_96399146
Mooie curve Orea!! Spekkiespowerrr,haha
Vervelend dat dingetje onder d'r tong..en gewoon een roesje eisen hoor, geen gepruts wat ze mee krijgt.
pi_96399223
Oh ja, dat lijkt me ook lastig bij een baby. Waarschijnlijk gaat ze flink spartelen. Hopelijk kan je snel terecht en is het ook snel weer achter de rug!
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:35:38 #285
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96399859
He bah, snijden in je kind :{ Hoe onschuldig het ook is, het blijft doodeng en je vergeet het ook noooooit meer Wat groeit ze super *O*

Lieve Sola wat naar die zorgen om Amy. Het is zo'n vrolijk meisje! Troost het je als ik zeg dat ik nooit mijn flessen leeg dronk als baby? Als ik 1000cc op een dag moest hebben, was mijn moeder dolgelukkig als ik er dan 500 op had in totaal. Ik ben uiteindelijk ook groot geworden. Hoop dat je er wat aan hebt :* Leuk is anders natuurlijk.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:36:39 #286
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96399899
Ylana laat niet eens in haar mond kijken, laat staan dat ze stil zou zitten/liggen om iets te verwijderen :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96400203
Hè bah Orea, ook al is het maar iets kleins, het is toch niet leuk. En ik zou ook zeker een roesje vragen hoor.

Anne was vandaag heel erg mopperig. Ze wil constant op iets kauwen en is boos als dat niet lukt. En om de haverklap wilde ze naar bed. Vanmorgen bijna 3 uur geslapen, toen was ze een uurtje wakker en wilde ze alweer naar bed. Net dronk ze maar matig, maar zo te horen ligt ze nu wel heerlijk te pitten. Morgenvroeg vertrekken we naar Frankrijk. Ik hoop dat ze niet de hele week zo mopperig is :'). Uit voorzorg heb ik maar vast dentinox gekocht, want ik vrees toch echt dat tandjes de boosdoeners zijn, maar er is nog steeds niets te voelen...
pi_96400664
Dat moeie herken ik Fan! Heb Leia vanmiddag wakker moeten maken na dik 2,5 uur (vanmorgen ook al) en vanavond lag ze om 18:30 al op bed, want ze viel om... Ik denk al niet eens meer tandjes :') want ik dacht dat ook bij alles, maar inmiddels heeft ze nog steeds niks :P

Oooh Frankrijk O+ veel plezier, hopelijk is een andere omgeving voor Anne genoeg voor een moodswing ;)
pi_96401086
Wauw, Orea, wat een groeicurve! En zo te zien valt het met die spekkies wel mee, want haar lengte groeit keurig in verhouding mee! ^O^

Leentje heeft besloten dat ze genoeg heeft gehad van al dat liggen. Ze is druk bezig om te gaan zitten. :o Ze doet een hoop buikspieroefeningen en ze kan zelfs al een beetje los zitten. Ivan was ruim 5 maanden toen hij zover was!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96401310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Orea het volgende:
We gaan met Leia wel naar de kno arts. Ze heeft al vanaf geboorte een bult onder haar tong en de KA die we vandaag hadden zei dat het een retentiecyste is. En het is toch wel belangrijk om het nu weg te laten halen, want ze kan er last van krijgen. En dan beter nu weg, dan later als ze meer besef heeft van dingen.. (bbbrrrr moet er gesneden worden in mijn meisje.. maargoed, inderdaad beter nu dan later!)
Je hebt er zeker geen foto van? Lena heeft een cyste aan de binnenkant van haar lip en er is mij verteld dat die vanzelf wel weggaat.

Sola, nog maar een keer een :* voor jou.
pi_96401418
Claudia, het ziet er zo uit: http://www.kinderchirurgie.ch/atlas/atlaskopfhals/ranula.JPG
De ene zei: gaat vanzelf weg, de ander zei: kan geen kwaad. En het kan ook geen kwaad, maar ze kan er last van krijgen en dan kan het nu maar beter weg zijn.

Wat Lena heeft, kan dat een Mucocele zijn? Dat heb ik gehad.. Alhoewel zo'n ranula (retentiecyste) ook in de lip kan voorkomen. Bij Leia is het groter geworden. Ze heeft het al vanaf geboorte.
pi_96401591
Oh, daar lijkt het helemaal niet op!

Wat Lena heeft ziet er inderdaad uit als een mucocele. Had je dat toen je klein was en is het weggehaald? Inmiddels hebben bij Lena een kinderarts, huisarts en consultatiebureau-arts ernaar gekeken en die zeiden allemaal dat het onschuldig was en het vanzelf weg zou gaan. Het is nog steeds niet weg, maar ik heb niet het idee dat ze er last van heeft bij het drinken bijvoorbeeld.

Zijn ze bang dat het bij Leia invloed kan gaan hebben op het eten of praten?
pi_96401641
Wow Lena, wat knap zeg! Anne kan nog steeds niet los zitten. Zelfs in de kinderstoel wiebelt ze nog alle kanten op.
pi_96401670
Ik had het in mijn zwangerschap ineens in mijn lip zitten ;) het kan geen kwaad en kan blijven zitten, maar ik had er echt last van, beet er af en toe op met eten enzo. Dus ik heb het weg laten halen! Maar dat is inderdaad gewoon een verstopte speekselklier, maar het gaat overigens niet vanzelf weg.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:13:12 #295
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96401680
Orea, fijn dat je meisje zo goed groeit! Naar dat ze in haar moeten snijden.

Sola, balen dat et weer zo'n prutdag is.

Lena al zitten! Wow!
pi_96401749
Overigens denkt deze KA dat ze er last van kán gaan krijgen. Buiten dat om ziet het er ook echt niet uit :@ nou zou ik het daarom alleen niet laten verwijderen, maar ze vind het verstandiger om het nu weg te halen zodat ze zich daar straks niets meer van herinnert. En ze denkt dat ze het wel voelt zo nu en dan (ik heb een tongpiercing en ik voel mijn balletje onder mijn tong ook regelmatig dus ik kan me er wel iets bij indenken)
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:15:18 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96401784
Orea wauw! goeie curve zeg, en keurig gelijk op ook lengte en gewicht!

He Sola wat vervelend toch :{

Lena doe eens even gewoon :o zitten??! wat is ze snel Claudia! :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96401801
Ja, ik kan het me ook goed voorstellen, Orea. Als het bij Lena nog niet weg is over een paar maanden ga ik er toch maar weer eens mee naar de huisarts, denk ik. Of ik bespreek het eens op het consultatiebureau.
pi_96401863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Lena doe eens even gewoon :o zitten??! wat is ze snel Claudia! :o
Ik heb d'r vandaag even hartig toegesproken en gezegd dat ze even normaal moet doen. :Y)

Nee hoor, ik zit hier nog dommer te glunderen dan bij Ivan indertijd. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 mei 2011 @ 20:17:34 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96401878
Sola is de snackhouder van Nuby misschien een idee voor Amy? Dan moet ze moeite doen om het (whatever je erin stopt) eruit te halen, en wellicht dat ze dan wel iets naar binnen propt, trots dat ze het zelf veroverd heeft? ( http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d243_nuby_voeding.html staat als derde geloof ik)

Orea: brrr sterkte met de ingreep !!
Lena al zitten zie ik ^O^

Geertje kan weer lachen O+ ook geen koorts meer gelukkig (vanmorgen lukte de pcm wel, raar kind :') ) en hij "kletst' nu ook O+ O+ als de zomer echt begint kan hij heerlijk in het gras leren rollen <3 sorry voor de O+ overkill :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')