Ze hebben praatgroepen voor dames zoals jij he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Orea het volgende:
Ik schaam me kapot, net weer gruwelijk wezen shoppendacht, pak gelijk alles in maat 80 er maar vast bij en leg het vast in de kast
maar ze heeft nu zóveel dat ik serieus een paar maanden niet zou hoeven wassen en ze nog elke dag wat schoons aanheeft..
Toppunt is dat ik 3 (!!!!) precies dezelfde jurkjes voor haar heb![]()
volgens mij heb ik een probleem
![]()
understatement...
HAHAHAHA! Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik moest echt even lachen! Jij houdt van shoppen? *understatement*.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Orea het volgende:
Ik schaam me kapot, net weer gruwelijk wezen shoppendacht, pak gelijk alles in maat 80 er maar vast bij en leg het vast in de kast
maar ze heeft nu zóveel dat ik serieus een paar maanden niet zou hoeven wassen en ze nog elke dag wat schoons aanheeft..
Toppunt is dat ik 3 (!!!!) precies dezelfde jurkjes voor haar heb![]()
volgens mij heb ik een probleem
![]()
understatement...
Same here. We kúnnen op zich wel meer kopen als we zouden willen, maar dat doen we niet. Hoe leuk ik het ook vind, genoeg is genoeg. Ik baal zelf altijd ook wel als ik dingen heb gekocht die ze uiteindelijk bijna niet aan heeft omdat ze al zoveel heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Ik heb het wel makkelijk, ik heb gewoon het geld er niet voor over om zoveel te kopen voor Nathan, hij zit wel goed in de kleren, ik 'moet' nooit wassen maar ik heb niet zóveel.
Uhoh...quote:Cantare, ik betwijfel of het ooit overgaat. Al hebben we zó'n slechte nacht gehad, dan nog kan ik huilen omdat Nathan zich tegen me aan nestelt.
Hier ook! Het lijkt wel of E zich automatisch opdrukt als ze in bed ligt. En dan valt haar speen weer uit, en dan is het weer mopperen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla begint met kruipen... Kont omhoog... En uiteraard moest ze vannacht ook proberen of dat nog steeds werkt als het donker is... Zucht!
Ik ben ook dol op tweedehands, maar wel haske hebberig. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen meid heb, bij jongens heb je veel minder keusquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef Orea het volgende:
Ik heb een paar dozen kleding gekregen dus dat verklaard ook de hoeveelheid.. daarbij heb ik zelf ook nog genoeg gekochtook 2e hands.. veel geld heb ik er niet aan uitgegeven!
Idd, ook bij nieuw loop je je soms rot te zoeken naar de jongenskleertjes, terwijl je je nek bijna breekt over de rokjes en jurkjes...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op tweedehands, maar wel haske hebberig. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen meid heb, bij jongens heb je veel minder keus
Je noemt een goed voorbeeld ja, bij de Hema wil ik bijna alle meisjesdingen hebben maar eigenlijk niets van het jongensspul... Bij H&M hebben ze dan weer wel hele leuke jongensdingen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, ook bij nieuw loop je je soms rot te zoeken naar de jongenskleertjes, terwijl je je nek bijna breekt over de rokjes en jurkjes...
Volgens mij heeft de Hema minimaal 2 x zoveel keuze in meisjeskleren, zeker in de kleine maten.
Truus past daar nu net perfect in. Maar goed dat ze niet meer zo hard groeitquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Orea het volgende:
De 86-92 rompers zijn nog een tikje te groot
We moeten het dus nog maar even doen met de 74-80 (bij onze H&M alleen maar lange mouwen rompers gezien vandaag en ik zoek ze zonder mouwen.. gewoon maar even geduld hebben dus!
Nee joh, dat zijn de kaboutertjes die hem verplaatsen als je even niet kijktquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef pessie het volgende:
Vanyel fijn dat je Dottir weer bij je hebt. Wel kunnen genieten afgelopen dagen?
Mijn kind kan zelf gaan zitten. Niet dat ik het heb gezien maar hij kruipt rond en vervolgens zit hij ergens terwijl ik toch wel vrij zeker ben dat ik hem niet heb neergezet. Zelfde geld voor staan in de box, ik hoop binnenkort es een keer een paar filmpjes daarvan te kunnen maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef pessie het volgende:
CP, dat is ook een heel plausibele reden. Zouden ze ook bij DJMO zijn geweest?
Dan moet je je vortex eens laten ontstoppenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Mijn sokken verdwijnen nooit
Misschien gaat mijn kind daarom ook nog niet zo tof zitten als die van jullie
Dottirs navel is stukken minder puilend maar nog niet echt mooi. Denk wel dat het met een maandje of wat nauwelijks meer opvalt. Je merkt gewoon echt dat de darm niet meer door het gaatje past. Nu moet die opgerekte huid alleen nog bijtrekken. Is ie bij jullie nog zichtbaar mrien?
Ik heb niet zo goed geslapen afgelopen dagen, maar de heldin liet bij mijn ouders 's nachts zelfs goed 9 uur tussen de voedingen, dus ik heb goeie hoop voor bijslapen vannacht.
Ik wilde bijna zeggen: 'Kusje erop.', maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Drie dagen kolven is trouwens niet fijn voor je tepels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |