Lenaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Leentje heeft besloten dat ze genoeg heeft gehad van al dat liggen. Ze is druk bezig om te gaan zitten.Ze doet een hoop buikspieroefeningen en ze kan zelfs al een beetje los zitten. Ivan was ruim 5 maanden toen hij zover was!
Het is best lastig om je voor te stellen dat baby's heel verschillend kunnen zijn tot je een andere baby ziet. Mijn nicht was hier pas met haar dochtertje; zij zit precies tussen Ivan en Lena in. Ik weet nu dat het eigenlijk niet zoveel voorstelt als Ivan krijst. Het gegil van dat meisje ging door merg en been.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik realiseerde me dat ik hier vaak voornamelijk kom vertellen dat het niet goed gaat maar Puck is heus echt lief, leuk en schattig. Hij huilt gewoon meer dan gemiddeld (en volgens het cb met een meer dan gemiddeld luide stem), slaapt momenteel erg weinig en houdt mij daardoor eigenlijk de gehele dag bezig.
Ik kom nauwelijks toe aan bijlezen maar ik ga wel proberen ook positief over mijn mooie man te posten.
Ja, precies! Jullie moeten je er niet bij voorstellen dat ze in de box ligt en ineens gaat zitten, hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:30 schreef mrien het volgende:
[..]
Lena![]()
Jelle doet dat ook, als je hem op schoot hebt, tegen je aan zeg maar gaat hij gewoon zelf zitten. En hij valt ook niet direct als een plumpudding in elkaar als je hem even zelf neer zet (heel even natuurlijk maar hoor)
Dat lijkt me ook echt heel lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ja maar het vraagt natuurlijk wel om een foto claudia![]()
Vanmiddag was een eenmalige actie geloof ik. Ze is nu weer aan het huilen. Tegen me aan slaapt ze wel, en diep ook, maar zodra ze neergelegd wordt is ze weer wakker, of het nou op de zij, op de rug/buik of in een hangmat is maakt geen klap uit. Ik vind het lastig omdat we geen flauw idee hebben wat het is of waar het aan ligt.
Boh stom is dat hè. Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
ja maar het vraagt natuurlijk wel om een foto claudia![]()
Vanmiddag was een eenmalige actie geloof ik. Ze is nu weer aan het huilen. Tegen me aan slaapt ze wel, en diep ook, maar zodra ze neergelegd wordt is ze weer wakker, of het nou op de zij, op de rug/buik of in een hangmat is maakt geen klap uit. Ik vind het lastig omdat we geen flauw idee hebben wat het is of waar het aan ligt.
Ja inderdaad, daaag babyquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies! Jullie moeten je er niet bij voorstellen dat ze in de box ligt en ineens gaat zitten, hoor.Maar ze komt wel echt uit platte stand helemaal omhoog. Ik vind het wel een maf gezicht. Ze is zo'n scharminkeltje.
Bij Jelle kan ik het wél helemaal voor me zien, je grote beer.
Jemig, dat je gewoon alweer moet poetsen, joh!Dáág, baby'tje.
Niet angstiger, wel ben ik sinds de ziekenhuisopname alerter bij ziek zijn. Dat ken ik niet van bij Lotte, maar ik wijt dat dus echt aan de opname en hoe heftig hij het te pakken had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik sinds de bevalling van Lena angstiger ben geworden. Ik vraag me af meer moeders dat hebben, vooral bij een tweede/derde/...?
Dat kan ik me goed voorstellen! Het is nogal wat wat je met Jelle hebt meegemaakt, zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef mrien het volgende:
Niet angstiger, wel ben ik sinds de ziekenhuisopname alerter bij ziek zijn. Dat ken ik niet van bij Lotte, maar ik wijt dat dus echt aan de opname en hoe heftig hij het te pakken had.
oh er is sowieso al een hoop verbeterd hoor, ze huilt niet meer 10/12 uur op een dag, dat scheelt al een boel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt heel lastig.![]()
Het liefst heb je natuurlijk dat je gewoon een verbetering ziet, al dan niet gestaag. Maar het lijkt me wel heel veelbelovend dat ze vandaag 3 uur (!) geslapen heeft.
Haha. Nee, dat heb ik ook niet deze keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef huuphuup het volgende:
(zeg maar het idee van dat je aan de kraamverzorgster vraagt of je je eigen kindje op mag pakken)
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat heb ik ook niet deze keer.
Nou ja, het is misschien ook niet echt een onderwerp voor dit topic. Het kan zijn dat ik gewoon nog wat in de knoop met het plotselinge overlijden van mijn vader of zo.
Lief van je <3quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef mrien het volgende:
Ow en Huup![]()
Ik vind het zo rot voor jullie dat het niet zo gaat als je eigenlijk verwacht had met je meisje
Wanneer mag ze een nieuwe zantac ophoging?
Ohja dit wilde ik ook nog zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Vanyel, op zich denk ik dat je productie het wel trekt hoor, zolang je voed op verzoek. Juist omdat je eerst wel ploftieten had en nu niet geeft aan dat je productie zich aanpast aan de vraag.
Ja, en dat je alles over hebt voor je kleintjes, maar dat je ze niet overal tegen kunt beschermen. Blegh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik heb er natuurlijk nog maar een, maar ik herken het heel erg van de eerste 6 maanden hier. Dat overweldigende verantwoordelijkheidsgevoel..
Gevonden!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Troeta het volgende:
Geweldige romper idd, heb er van de week nog 1 gekocht, met felgroen en rood en blauw. Hema![]()
Mex heeft ook bijna nooit shirts aan thuis, die zijn minder leuk!
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang is Mex nu eigenlijk?
Ik maak morgen wel foto's. Ik heb nog bergen kleding liggen...
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?
Die is leuk! I wantquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 06-05-2011 10:59:06 (dikke vingers en typos) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Heerlijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Orea het volgende:
Wat een rust hier
Alles goed met iedereen? Mijn muppetje kan ineens zo heerlijk zittend spelen en zichzelf bezig houden.. zo mooi om te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan goed gelijk op!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:07 schreef Saffier het volgende:
Tico wat fijn!! Onze dames schelen nu 145 gram waar die jouwe zwaarder is![]()
Sola heel veel sterkte vandaag
Ze is gewoon een bolloquote:Op maandag 9 mei 2011 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Leia is echt een blij ei! Heerlijke foto. Het blousje maakt haar wel wat fors
Wat dan? Je vond hem opeens in meer dan levende toestand ofzo?? Hebben wij bij onze rode gehad.. Die lag opeens in een plas bloed op mn bed. Blaasgruis, en dusdanig dat zn blaas gewoon overgelopen was omdat die helemaal verstopt was en zn blaas ook verlamt was... Hij is er wel bovenop gekomen trouwens... na 2 dagen couveuse en heel veel euroos.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
KNEUS!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook blaasgruis Tico. Daarvoor was hij vorige week naar de dierenarts geweest een nachtje. Ik vond hem onder het bed en hij staarde met wijd open ogen. Hij reageerde niet op mijn stem. Dus ik schrok me naar en ik durfde hem ook echt niet aan te raken. Later lag hij ineens onder de tafel. Maar de dierenambulance brengt hem naar de dierenarts en weer thuis. Het is echt gênant hoe bang ik was. Maar dat kwam ook doordat ik dat boek van Stephan King heb gelezen, over dode beesten die zombies werden
Ja ook op coeliakie geprikt. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Maar wij zijn dus geen klap opgeschoten verder. We hebben iets om de symptomen aan te pakken maar hoe en wat, en vooral ook wat we er structureel aan kunnen doen dat weten we dus niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
Daar zijn filmpjes over op youtube!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Prachtige dame die Elin!
Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?
Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..
Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onderIk ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
hahahhaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Ze slaaptElin slaapt... op haar rug!!
en ze is helemaal zelf in slaap gevallen
![]()
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots![]()
fijn dat ze heeft laten zien dat ze het iig kan. Hopelijk de volgende keer iets langer dan 10 minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef huuphuup het volgende:
KJbellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn![]()
Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |