zo hoort het ook !!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef HSG het volgende:
Daarom vertrekken ook steeds meer (hoog)opgeleide mensen uit Nederland. Hoe harder je hier werkt, hoe slechter je wordt behandeld.
Inderdaad, helemaal gelijk. Als je hard wil werken ga je maar emigreren. Wat dit land nodig heeft zijn luilakken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zo hoort het ook !!
hardwerkende mensen die verpesten de arbeidsmoraal....!!
ze dwingen iedereen ook zo hard te werken...
Samenvatting van Nederlandquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef HSG het volgende:
Daarom vertrekken ook steeds meer (hoog)opgeleide mensen uit Nederland. Hoe harder je hier werkt, hoe slechter je wordt behandeld.
In Indonesië heb je voor 10000 roephia ( nog een euro)een slaaf voor een week.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal gelijk. Als je hard wil werken ga je maar emigreren. Wat dit land nodig heeft zijn luilakken.
Dan word het eens tijd om dat te veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:52 schreef Robin__ het volgende:
Omdat je dat niet aan regeltjes kan toetsen. Een soort strijd waarbij alleen de gezinnen die het meest in de smaak vallen mag blijven lijkt me ook geen goed plan.
Probleem wat jij beschrijft komt omdat de regels waaraan dit gezin moet voldoen misschien al strenger waren als voor de ouders van het tuig wat nu sommige buurten verziekt. Gros van die jochies is in nederland geboren nadat hun ouders al nederlanders waren geworden. Het een is voor de wet net zo nederlands als jijzelf, jouw buren simpelweg niet.
Wel uitermate wrang, net als het feit dat dit soort positieve uitzonderingen ook weer een excuus opleveren voor 99 andere gezinnen die het allemaal minder goed of zelfs slecht deden.
immigratie met als doel gezinshereniging is anders beleid dat door de voorgangers van het CDA met toestemming van de VVD tot gang gekomen is, en dat waren nou geen partijen die 'links' beleid aanhingen of -hangen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom moet het linkse beleid de prullenbak in. Immigranten moeten een meerwaarde hebben voor het land waarin ze komen wonen. Een Startup Visa, geintroduceerd in de VS, is een goede maatregel om deze groep immigranten aan te trekken.
Zie ook dit topic Wat het linkse Europa van de VS kan leren.. wat door mij is geopend.
Goede maatregelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom moet het linkse beleid de prullenbak in. Immigranten moeten een meerwaarde hebben voor het land waarin ze komen wonen. Een Startup Visa, geintroduceerd in de VS, is een goede maatregel om deze groep immigranten aan te trekken.
Zie ook dit topic Wat het linkse Europa van de VS kan leren.. wat door mij is geopend.
Tuig moet je gewoon oppakken. Mensen die hier geboren zijn eruit trappen omdat hun gedrag je niet bevalt slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:05 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
Dan word het eens tijd om dat te veranderen.
Van spanje tot scandinavie, overal heeft men last van dezelfde soort groepen.
Gewoon nieuwe wetten maken en dat tuig eruit trappen.
Met mijn iraanse buren kan ik ontzettend goed opschieten. Zijn beleefd leergierig, behulpzaam en gezellig. Zij moeten terug en dat tuig waar niemand wat aan heeft mag blijven terwijl ze de hele tijd op nederland zitten te kankeren?
Zolang je maar de "linksen'' de schuld kan geven van je eigen onwetendheidquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
immigratie met als doel gezinshereniging is anders beleid dat door de voorgangers van het CDA met toestemming van de VVD tot gang gekomen is, en dat waren nou geen partijen die 'links' beleid aanhingen of -hangen.
Nou ja, het is wel degelijk links beleid te noemen of het nou door linkse partijen is uitgevoerd of niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zolang je maar de "linksen'' de schuld kan geven van je eigen onwetendheid
mwah, bij iran denken de meesten ook aan doorgedraaide moslims.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Picchia het volgende:
De moeilijkheid zit hem natuurlijk bij het vaststellen van goede criteria voor migranten. En sommige spastische linksen wijzen iedere groepsbenadering af, hoewel dat vrij gangbaar is bij het vaststellen van asiel- en migratiebeleid.
De PVV heeft het in deze bij het rechte eind volgens mij, door te kijken naar culturele verschillen tussen Nederland en het herkomstland van de migranten. Als er meer waarden door beide worden gedeeld zijn er minder barrières voor succesvolle integratie.
Een woord: Europa. We hebben ons helaas te houden aan de Europese afspraken. Zie bijvoorbeeld de discussie met betrekking tot het opnieuw invoeren van grenscontroles vanwege de stroom vluchtelingen uit Tunesië.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef gkokkelman het volgende:
Waarom selecteren we niet beter, waarom halen we het slechte volk binnen en verstoten of verjagen we de aanwinsten?
Of je begrijpt me gewoon niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zolang je maar de "linksen'' de schuld kan geven van je eigen onwetendheid
Je snapt dat het Iraanse gezin uit de OP hier niet binnen gekomen was met zo'n beleid? Vermeld er aub ook even bij dat de VS ook asielzoekers toelaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Zienswijze het volgende:
Goed punt. Ik vraag me in VerNederland exact hetzelfde afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |