Als ik 20x iets jat krijg ik meer straf dan iemand die 1x iets jat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul redenering? Als ik 10 keer 10 km te hard rij krijg ik 10 keer een bekeuring a 30 euro, persoon B rijdt 1 keer 10 km te hard en krijg ook een bekeuring a 30 euro. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het is niet erudiet wat ik zei, maar kom op hee, dit is niet het EO forum.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij pleegt geen lichte vergrijpen, dus moet jij de consequenties dragen.
Lijkt me geen logisch vergelijk. Soms kan iets de druppel zijn die de emmer doet overlopen, daarom houden ze ook notes bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul redenering? Als ik 10 keer 10 km te hard rij krijg ik 10 keer een bekeuring a 30 euro, persoon B rijdt 1 keer 10 km te hard en krijg ook een bekeuring a 30 euro. Zo moeilijk is dat toch niet?
En vloeken valt bij jouw onder de categorie zware overtredingen ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik 20x iets jat krijg ik meer straf dan iemand die 1x iets jat.
Overigens zijn verkeersovertredingen gedragingen, das iets anders. Wet mulder.
quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lijkt me geen logisch vergelijk. Soms kan iets de druppel zijn die de emmer doet overlopen, daarom houden ze ook notes bij.
Jij niet gezien jouw klikspaan gedrag.quote:
Neuh hoor, ik begon ook niet over "juridisch". Dat was jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En vloeken valt bij jouw onder de categorie zware overtredingen ?
De context laat het aan interpretaties over, en met jouw imago is dat niet in jouw voordeel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.
Maar ook jij hebt je aan regels te houden, en je bent zelf rechts, dus zou je het er mee eens zijn dat als men de regels overtreedt hard aangepakt zou worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet erudiet wat ik zei, maar kom op hee, dit is niet het EO forum.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ga je anders effe drukmaken om overtredingen die mogelijk in het verleden zijn gemaakt op een forum. Achterlijke zolen.
Doe eens voor de grap een zoektocht in FB wie er nu het meest post?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij niet gezien jouw klikspaan gedrag.
In de context daarnet was vloeken totaal overbodig natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.
Ik neem ook wat gas terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik begon ook niet over "juridisch". Dat was jij.
Wel blijkt dat je hier op het randje balanceert, gezien je voorgeschiedenis.
quote:
Dit gaat over de toekomst van fok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ga je anders effe drukmaken om overtredingen die mogelijk in het verleden zijn gemaakt op een forum. Achterlijke zolen.
Dit gaat je niet helpen php. Je moet de consequenties aanvaarden voor jouw wangedrag.quote:
Snottertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit gaat je niet helpen php. Je moet de consequenties aanvaarden voor jouw wangedrag.
Nee, uiteindelijk respecteer je de regels die de gezagdrager hanteert, Remlof dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ook jij hebt je aan regels te houden, en je bent zelf rechts, dus zou je het er mee eens zijn dat als men de regels overtreedt hard aangepakt zou worden.
Dus de volgende keer dat jij een ban krijgt zou je Nederlandse paspoort ingenomen moeten worden en jij worden uitgezet naar Frankrijk. Daar kan jij het niet meer dan eens mee zijn?
Dit vloeken had een duidelijk doel, n.l. aansturen op een andere TT.quote:
Ik keur het goed hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit vloeken had een duidelijk doel, n.l. aansturen op een andere TT.
Met een beetje kunst en vliegwerk zou het zo onder bedreiging kunnen vallen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Ik denk dat we niet alleen naar de algemene voorwaarden van fok moeten kijken, maar dat we het wetboek van strafrecht ook eens onder de loep moeten nemen voor het gedrag wat php vertoont.
Wetboek van jeugdstrafrecht, ook goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Ik denk dat we niet alleen naar de algemene voorwaarden van fok moeten kijken, maar dat we het wetboek van strafrecht ook eens onder de loep moeten nemen voor het gedrag wat php vertoont.
Nazisme wordt gewoon niet getolereerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Maar waarom hebben jullie zo de pik op php?
Nou ja, als Wilders wordt berecht, dan moet php ook berecht worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een beetje kunst en vliegwerk zou het zo onder bedreiging kunnen vallen, toch?
Denk je dat Bram die zaak pro-deo wil doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, als Wilders wordt berecht, dan moet php ook berecht worden.
Waar de php code wordt gekraakt.quote:
Waar we het wetboek van FOK!-recht doornemen.quote:
Check.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar we het wetboek van FOK!-recht doornemen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
Pas deze binnen de kaders van de wet?
Eigenlijk is de politiek in NL de som der delen, vanwege de onderdanen
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:
Dan heb ik admin rechten nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Ik vond the film fair game wel dik ok!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede film?
Versta jij onder goede films ook arthouse-films?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede film?
Nee. Gewoon makkelijk toegankelijke films.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Versta jij onder goede films ook arthouse-films?
Ikiru.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Versta jij onder goede films ook arthouse-films?
Lijkt mij voor de winstgevendheid van FOK! erg onverstandig.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee. Gewoon makkelijk toegankelijke films.
I know. Wat dat betreft heb ik geen klasse, kijk maar naar mijn muzieksmaakquote:
Als je hem nog niet gezien heb is die malcolm x film wel toegankelijk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know. Wat dat betreft heb ik geen klasse, kijk maar naar mijn muzieksmaakAlhoewel, Peter Gabriel is mijn favoriete artiest, dat verzacht het misschien wat
Reqiuem for a Dream al gezien? Is wel een feelgoodfilm die je elk moment van de dag kunt opzetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know. Wat dat betreft heb ik geen klasse, kijk maar naar mijn muzieksmaakAlhoewel, Peter Gabriel is mijn favoriete artiest, dat verzacht het misschien wat
Kijkt hij makkelijk weg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reqiuem for a Dream al gezien? Is wel een feelgoodfilm die je elk moment van de dag kunt opzetten.
Whehequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reqiuem for a Dream al gezien? Is wel een feelgoodfilm die je elk moment van de dag kunt opzetten.
Want?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die hem niet wilde afkijken.
Stelletje mietjes. Het einde zorgt juist voor een geweldige climax waar nog twee dagen op kan teren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die hem niet wilde afkijken.
Camerawerk is goed idd, er zijn ws gasten die niet tegen ironclad anti-drugs films kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stelletje mietjes. Het einde zorgt juist voor een geweldige climax waar nog twee dagen op kan teren.
Ik vertrouw je nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te zoetsappig af en toe. Downloaden die hap Erik!
heb je Malcolm X met denzel washington wel gezien? is ook wel hapbaar.quote:
Schoonpa maarliefstquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga maar eens in de cabrio van schoonpaps rijden dit weekend.
Mijn ouwelui behoren niet tot het cabrio-type; het is dan ook een state-of-mind
Ach, zodra vrouwen rode kleuren lekken zijn ze sowieso niet te genieten en ik hoef ook niet zonodig een hunkemoller of she in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Picchia het volgende:
De rode winkel heeft een aparte vestiging voor mannen en voor vrouwen in Utrecht. Ik heb mijn broek maar ergens anders gehaald, want ik doe niet mee aan die Islamitische toestanden.
Bij die winkels kom ik ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, zodra vrouwen rode kleuren lekken zijn ze sowieso niet te genieten en ik hoef ook niet zonodig een hunkemoller of she in.
Dannog zijn het geen islamitische toestanden, heren- en damesmode zijn al jaren verschillende branches.quote:
Ideale schoonzoonquote:
Dat is de meest deprimerende film die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Speciaal voor erik:quote:
Oh, die had ik laatst in mijn hoofd toen ik begon met het verwissel van een simpel peertje en eindigde met het compleet demonteren van een lampquote:
Een Balisto wilt ook werken in dat opzicht.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, die had ik laatst in mijn hoofd toen ik begon met het verwissel van een simpel peertje en eindigde met het compleet demonteren van een lamp
GMTAquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar.
In zulke gevallen hoop ik altijd dat ik alleen thuis ben, want ik ben niet te genieten als een klus niet lukt en ik ook nog eens burgerlijke treurniswekkende muziek in m'n hoofd krijg.
Teveel jaren '90 invloedenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Balisto wilt ook werken in dat opzicht.
Dan kan je ook niet meer naar de H&M, We, MenAtWork etc, die hebben ook gescheiden winkels tegenwoordigquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Picchia het volgende:
De rode winkel heeft een aparte vestiging voor mannen en voor vrouwen in Utrecht. Ik heb mijn broek maar ergens anders gehaald, want ik doe niet mee aan die Islamitische toestanden.
Voordat die grote ketens er waren,waren er geeneens winkels die zowel dames- als heren kleding verkochten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet meer naar de H&M, We, MenAtWork etc, die hebben ook gescheiden winkels tegenwoordig
Klopt, behalve de C&A dan. Daar ga ik dan ook meestal heenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat die grote ketens er waren,waren er geeneens winkels die zowel dames- als heren kleding verkochten.
Ja, dit plaatje klopt welquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, behalve de C&A dan. Daar ga ik dan ook meestal heen
Ik kom uit een ondernemend gezin, dus ik winkel meestal bij het MKB.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, behalve de C&A dan. Daar ga ik dan ook meestal heen
Oh ik ook als het even kan. Vandaag mislukte het een beetje, maargoed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom uit een ondernemend gezin, dus ik winkel meestal bij het MKB.
Affiniteit met kleine ondernemers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou je als telg van een ondernemend gezin niet bij succesvolle ondernemingen shoppen?
Bij brillen begrijp ik het eerder, maar ik heb die affiniteit met kleine kledingwinkels niet zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Affiniteit met kleine ondernemers.
Laatst ook mijn bril bij een kleine winkel gekocht. Iets duurder maar toptent.
Omdat jr met prijs/kwaliteisverhoudingen zit, en dat een pond verse kaas van de kaasboer of een kipfilet van de slager qua smaak en kwaliteit een stuk beter is voor die paar extra centen die je erin steekt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou je als telg van een ondernemend gezin niet bij succesvolle ondernemingen shoppen?
Oh, voor kledingwinkels zie ik het ook niet. Bijenkorfquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij brillen begrijp ik het eerder, maar ik heb die affiniteit met kleine kledingwinkels niet zo.
Behalve als het daadwerkelijk een kleermakerswinkel is, maar boutiquejes, nee bedankt.
Het hangt er maar vanaf hoeveel je extra kwijt bent om naar een stad te tuffen waar ze wel je merk verkopen, in veel gevallen ben je al meer kwijt aan treinkaartjes en/of parkeer kosten dan de prijs die je op de 3 broeken die je koopt bespaart als je deze niet bij het boetiekje koopt die een van de velen is die het dorpsgezicht afwisselend maakt tov van de grootbedrijven die overal te vinden zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij brillen begrijp ik het eerder, maar ik heb die affiniteit met kleine kledingwinkels niet zo.
Behalve als het daadwerkelijk een kleermakerswinkel is, maar boutiquejes, nee bedankt.
Heeft alles te maken met kwaliteitsbeleving. Inderdaad, in een paar gevallen is de prijs/kwaliteitverhouding gewoon veel beter bij de slager of kaasboer, maar in andere gevallen kies je voor het gemak en de prijs. Bij luxegoederen ga je sneller dat blokje extra om, maar als ik weet dat ik toch en JC rags-shirt wil, kan ik net zo goed bij de Bijenkorf als bij een ander winkeltje kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat jr met prijs/kwaliteisverhoudingen zit, en dat een pond verse kaas van de kaasboer of een kipfilet van de slager qua smaak en kwaliteit een stuk beter is voor die paar extra centen die je erin steekt?
Internetquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het hangt er maar vanaf hoeveel je extra kwijt bent om naar een stad te tuffen waar ze wel je merk verkopen, in veel gevallen ben je al meer kwijt aan treinkaartjes en/of parkeer kosten dan de prijs die je op de 3 broeken die je koopt bespaart.
Het verschil ligt in het winkelaanbod, een paar kleine boetiekjes/horecabedrijfjes brengen variatie in het aanbod, waar je geen klanten op je centrum af ziet komen als daar alleen maar grootbedrijven zitten die ook in hun eigen woonplaats gevestigd zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met kwaliteitsbeleving. Inderdaad, in een paar gevallen is de prijs/kwaliteitverhouding gewoon veel beter bij de slager of kaasboer, maar in andere gevallen kies je voor het gemak en de prijs. Bij luxegoederen ga je sneller dat blokje extra om, maar als ik weet dat ik toch en JC rags-shirt wil, kan ik net zo goed bij de Bijenkorf als bij een ander winkeltje kijken.
Deze film?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef eriksd het volgende:
In die film is dat gesnuif best mooi gefilmd
Ik denk 10 keer, maar ik zal het remlof eens vragen, in hoeverre hij dat bijhoudt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Dutchnative het volgende:
PHP, hoe vaak ben jij eigenlijk al geband als ik vragen mag?(ook als ik niet vragen mag)
Nee, een nog niet uitgegeven film over een journalist van een regioblaadje dat op sterven ligt. Wat was de naam ook alweer? Stentor?quote:
Zeker afgelopen zaterdagnacht gefilmd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, een nog niet uitgegeven film over een journalist van een regioblaadje dat op sterven ligt. Wat was de naam ook alweer? Stentor?
Daar komt dat nummer vandaan, ik kende hem van onderstaand filmpje, waar de muziek ook uitstekend bij past.quote:
Als ik iets koop wil ik het ook zien, en als ik er eenmaal toch ben dan koop ik het ook wel, het komt niet op die laatste 3 euro aan.quote:
Uiteraard, ik haal veel van mijn kleding ook bij de lokale herenmodezaak (wel iets groter, maar toch zelfstandig).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Affiniteit met kleine ondernemers.
Laatst ook mijn bril bij een kleine winkel gekocht. Iets duurder maar toptent.
Want je betaalt toch niet zelf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik iets koop wil ik het ook zien, en als ik er eenmaal toch ben dan koop ik het ook wel, het komt niet op die laatste 3 euro aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
Dit nummer is trouwens ook wel leuk, het geeft aan hoe tragisch het leven eigenlijk is.
[..]
Want je betaalt toch niet zelf?Ik betaal het dus wel zelf. Maar als een shirtje bijv 44,99 kost, ga ik niet helemaal op internet kijken als je het ook kunt kopen voor 38,99. Wel bij PC´s TV´s en die dingen, maar dan zijn de marges ook groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hee, ik ben het muzikaal over iets met je eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
Sorry, Spinvis staat op mijn eeuwige haatlijst
High-five.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, ik ben het muzikaal over iets met je eens.
Dan hebben we een verschil van mening, en dat mag best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
Sorry, Spinvis staat op mijn eeuwige haatlijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door von_Preussen op 05-05-2011 19:31:02 ]
Mijn overhemden hebben allemaal gemeen dat ze verschillend licht- en donkerblauw gestreept zijn, eventueel aangevuld met een kleurtje ertussen in (op de achtergrond).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Ik koop gewoon zo'n 3-pack Calvin Klein whatever, effen zwart of witOok iets van 40, maar dan voor 3
Ik koop eilk bijna nooit online, puur omdat ik nogal impulsief kan zijn als het op aankopen aankomtquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Qua kleding koop ik alleen t-shirts en longsleeves online eigenlijk.
Boh, een kwartet met drie meisjes, wat een held ben je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
Ik stond net met 3 meisjes in de lift en die hadden niet veel goeds in zin aan hun ogen te zien
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
Ik stond net met 3 meisjes in de lift en die hadden niet veel goeds in zin aan hun ogen te zien
Zou wel stoer zijn. Dan kan ik met recht Peter Gabriel's Big Time als lijflied nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boh, een kwartet met drie meisjes, wat een held ben je.
Voor een t-shirtje wel ja.quote:
Mooi kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Het is over met mijn relatie jongens. Dit voelt wel zwaar klote.
Ja, ging gewoon niet meer zo lekker, maar het is wel het liefste meisje en dat is gewoon klote. Iemand die nooit onaardig is tegen iemand. Wat dat betreft te goeiig voor mij.quote:
Ow een T shirt...mjah...hangt ervan af, sommige merchandising shirts kosten dat soms wel en ik bezondig mij er wel eens aan moet ik bekennen. Mijn zwakte zijn rugby shirts overigens en met name de team shirts kunnen aardig oplopen.quote:
Als je het tof vind en je er geld voor betalen wilt is er toch ook geen enkel probleem?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow een T shirt...mjah...hangt ervan af, sommige merchandising shirts kosten dat soms wel en ik bezondig mij er wel eens aan moet ik bekennen. Mijn zwakte zijn rugby shirts overigens en met name de team shirts kunnen aardig oplopen.
Dat snap ik nou niet zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
'eigen portemonnee eerst.'quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Mijn vriendin is de enige met mede-zeggenschap over mijn portemonnee. Met haar weet ik in ieder geval dat het goed uitgegeven wordt. Ik kon haar daar in ieder geval mee vertrouwen, terwijl ik dat van officiële instanties niet kan.quote:
Is het echt definitief of zo'n tijdelijke split waarna je weer bij elkaar komt en erom kan lachen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ging gewoon niet meer zo lekker, maar het is wel het liefste meisje en dat is gewoon klote. Iemand die nooit onaardig is tegen iemand. Wat dat betreft te goeiig voor mij.
Ik ben ook gewoon te vaak weg van huis.
Dat weet ik niet. Ik kan haar nu in ieder geval niet geven wat zij verdient.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is het echt definitief of zo'n tijdelijke split waarna je weer bij elkaar komt en erom kan lachen?
Nobel van je om het zo te stellen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik kan haar nu in ieder geval niet geven wat zij verdient.
Succes en kijk een beetje uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:42 schreef mlg het volgende:
En nu gaan we de gevoelens eens even weg zuipen. 'Bevrijdings'dag.
Ik denk dat ze nu in bed ligt bij een vent die haar wel seksueel kan bevredigen. Iemand zoals jij zal met minder genoegen moeten nemen in zijn leven, dat blijkt nu maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Mijn vriendin is de enige met mede-zeggenschap over mijn portemonnee. Met haar weet ik in ieder geval dat het goed uitgegeven wordt.
Godver. Balen mlg!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu in bed ligt bij een vent die haar wel seksueel kan bevredigen. Iemand zoals jij zal met minder genoegen moeten nemen in zijn leven, dat blijkt nu maar.
Tja, dit is de enige ex die ik niet zo zat was, dat ik mezelf verlost voelde.quote:
Gebaseerd op ervaring? Ze is niet zo, maar nu had ik gehoopt van wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu in bed ligt bij een vent die haar wel seksueel kan bevredigen. Iemand zoals jij zal met minder genoegen moeten nemen in zijn leven, dat blijkt nu maar.
Wat een lullige opmerking.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk voelt het van mijn kant juist wel over, en die van haar niet. Daarom is het ook zo kut!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Godver. Balen mlg!
Zeker als het aan jouw kant niet over voelt, helemaal zuur.
You win some, you lose some..
Hmm. Kan, is bij mijn ex ook niet helemaal prettig geweest dat ik het opgaf, maar uiteindelijk - en dat hoeft niet eens zo heel lang te duren - komt zij er dan ook achter dat jij nu niet de juiste was voor haar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Eigenlijk voelt het van mijn kant juist wel over, en die van haar niet. Daarom is het ook zo kut!
Inderdaad, had had'm eigenlijk gewoon een paar tips moeten geven.quote:
Gewoon de waarheid.quote:
Ik kan geen profielen zien, omdat ik geen account heb. Waarom heb jij dat eigenlijk wel!?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad, had had'm eigenlijk gewoon een paar tips moeten geven.
Zoals dit bijvoorbeeld, onderaan de pagina staat een leuke dame.
Je hoeft ook niet in te loggen hoor, je kunt gewoon via google zoeken. Veel succesquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kan geen profielen zien, omdat ik geen account heb. Waarom heb jij dat eigenlijk wel!?!
En jouw bevindingen zijn gebaseerd op?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kan geen profielen zien, omdat ik geen account heb. Waarom heb jij dat eigenlijk wel!?!
Dont't worrry! Ook ik kom wel eens achter m'n pc vandaan om achter de dames te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag dan mijn spijkerbroeken op internet halen, maar vrouwen zoeken de meeste toch irl uit.
Bedankt voor je meedenken, php!
De POL-meet telt niet mee hèquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dont't worrry! Ook ik kom wel eens achter m'n pc vandaan om achter de dames te gaan.
Kan ik niet, mensen als MLG zijn veel te gecompliceerd om hen van een goed en passend advies te dienen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:
PHP, met alle respect, ga jij nu relatieadvies geven in de SC?
Neem je vriendin mee zou ik zeggenquote:
Kijk, dat zijn nog eens mooie complimenten op een feestdag zoals dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan ik niet, mensen als MLG zijn veel te gecompliceerd om hen van een goed en passend advies te dienen.
Je libido.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Over een halfuur maar eens de stad in om te kijken of er nog wat te bevrijden valt
Ik hoor dat het bier onder een onderdrukkend juk moet leven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Over een halfuur maar eens de stad in om te kijken of er nog wat te bevrijden valt
Rechtse mensen draaien niet om de hete brei heen he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens mooie complimenten op een feestdag zoals dit.
Nee, niet jouw type.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem je vriendin mee zou ik zeggen
Die hoeft niet bevrijd te wordenquote:
Hoogopgeleid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, niet jouw type.
Blank, conservatief noch traditioneel.
Wat interesseert mij haar politieke voorkeur of haar huidskleur?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, niet jouw type.
Blank, conservatief noch traditioneel.
quote:
Ik zie dat als een ja.quote:
"Een vrouw op niveau graag."quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat interesseert mij haar politieke voorkeur of haar huidskleur?
Dat is natuurlijk een rekbaar begrip hé. Hangt af van je invalshoek.quote:
Ze heeft geen master.quote:
En wat heeft dat te maken met huidskleur of politieke voorkeur?quote:
Klopt, maar ze is niet zo gek lang.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een rekbaar begrip hé. Hangt af van je invalshoek.
Mwah, hoeft niet natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met huidskleur of politieke voorkeur?
Dat zegt eigenlijk niets. Ik had het anders moeten formuleren.quote:
Dus als het meiske van GS bijvoorbeeld HBO deed of MBO niv 4 dan was ze te min voor jou?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk niets. Ik had het anders moeten formuleren.
Alleen gaat het mij geen reet aan
Mooi, want ik vond het nogal een verwerpelijke insinuatie als je begrijpt wat ik bedoel ? ...quote:
Mwah...het leeft nu eenmaal beter als beide partijen op een gelijkwaardig intellectueel nivo staan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
Dus als het meiske van GS bijvoorbeeld HBO deed of MBO niv 4 dan was ze te min voor jou?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn vrouw heeft wel een master. Universitaire graad dus, he?
Jij hebt het door.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als het meiske van GS bijvoorbeeld HBO deed of MBO niv 4 dan was ze te min voor jou?
Dank je maar ik heb daar geen enkele verantwoordelijkheid voorquote:
Neuh. Het draait om niveau, en een master impliceert dat niet logischerwijs. Los daarvan wil je ook iemand met wie je een beetje makkelijk kan communiceren lijkt mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah...het leeft nu eenmaal beter als beide partijen op een gelijkwaardig intellectueel nivo staan.
Ligt er maar net aan hoever het niveau uit elkaar ligt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah...het leeft nu eenmaal beter als beide partijen op een gelijkwaardig intellectueel nivo staan.
Klopt, maar ik ken universitaire mutsen met minder intellectueel niveau dan MBO-vrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dit dus ook weer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken universitaire mutsen met minder intellectueel niveau dan MBO-vrouwen.
Nah ja, IQ van 140 en 170 lukt wel, IQ van 80 en 110 of 100 en 130 wordt al een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ligt er maar net aan hoever het niveau uit elkaar ligt.
Dankjewel dat je dat ziet terwijl het er gewoon staat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof dat Erik wel inziet dat er best ruimte is voor een nuance.
Verwerpelijk, hmm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, want ik vond het nogal een verwerpelijke insinuatie als je begrijpt wat ik bedoel ? ...
True, opleidingsniveau staat niet gelijk aan intellectueel niveau. Al moet ik wel zeggen dat ik onder HBO / MBO opgeleide vrouwen slechts zeer zelden (eigenlijk niet) mensen met intellectueel niveau tegenkom, op de universiteit dan wel weer vaker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken universitaire mutsen met minder intellectueel niveau dan MBO-vrouwen.
Nee. Ik ga gewoon op mijn piemel hart af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verwerpelijk, hmm?
Ik denk gewoon dat jij snel iemand met een onderwijsniveau onder het jouwe zou afwijzen dan ik.
Mooi. Daarnaast ben ik te jong om nu te denken aan de eventuele intellectuele capaciteiten van onze toekomstige kinderen, maar heb ik een vriendin die me vrij laat, uitdaagt en intellectueel voldoende kan prikkelen om interessant te blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon op mijn piemel hart af.
Ja, en dan wordt je ineens wakker met 2.3 kinderen, beiden een buik en een pittig kort kapsel en een baan waar je hersenen van doodbloeden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon op mijn piemel hart af.
Omzetbelastingquote:
Ook mooi.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik had ook de intentie om deze week te gaan studeren. Ik kan ieder moment beginnen.
Ah, op die leeftijd blijven de hoogopgeleide vrouwen inderdaad langer over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt je ineens wakker met 2.3 kinderen, beiden een buik en een pittig kort kapsel en een baan waar je hersenen van doodbloeden.
PS: Dat is dus de reden dat ik pas op mijn 38ste ben getrouwd, hehe
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, op die leeftijd blijven de hoogopgeleide vrouwen inderdaad langer over.
Dan zijn de MBO-kapsters allang weer oma
Hoe kan men nu 497 bladzijden over omzetbelasting schrijven?quote:
Gelul over waardebepaling, onroerend goed, tientallen vrijstellingen, invoer en uitvoer bladiebla. Zou veel korter kunnen, maar aangezien mensen van nature zo min mogelijk belasting willen lappen krijg je allemaal van die kunstgrepen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan men nu 497 bladzijden over omzetbelasting schrijven?
Winst x belastingfactor = te betalen bedrag.
Ik ben jarig, vervelende manquote:
Gefeliciteerd.quote:
Tsja, ik zou dan het algemene tarief wat omlaag gooien en daarvoor alle uitzonderingen schrappen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelul over waardebepaling, onroerend goed, tientallen vrijstellingen, invoer en uitvoer bladiebla. Zou veel korter kunnen, maar aangezien mensen van nature zo min mogelijk belasting willen lappen krijg je allemaal van die kunstgrepen.
Knuffel en kusjequote:
Welke post precies?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Juist, ben er weer dusdanig aan herinnert waarom php weer 's werelds grootste klapjosti is.
@mlg: Klote man, doe 't rustig aan okè, behalve met de drankjes.
Ja graag, dank u..quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, mag ik u een blijde verjaring toe wensen met vele wederkeringen.
GS, dat jij dat doet...quote:
Jaja, de Duitsers en Engelsen vierden ook kerstmis in de loopgravenoorlogquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gefelicitaart!
Hoeveel jaartjes nog totdat je gaat liegen over je leeftijd?
Hahahahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja, de Duitsers en Engelsen vierden ook kerstmis in de loopgravenoorlog
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, ga maar weer over tot de orde vd dag
Alle menschen werden bruder...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja, de Duitsers en Engelsen vierden ook kerstmis in de loopgravenoorlog
Heb je cadeau's gehad?quote:
ik had het niet over die leeftijd, maar die andere waarbij je jonger gaat proberen tedoen dan dat je bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank jeEn ik ben al oud genoeg om dat te doen
Nu je toch in zo'n feeststemming bent kunnen we je vast wel vastleggen voor de meet hé?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, en bezoek en het was supergezellig![]()
![]()
Ik ben zo oud dat jongens het ineens leuk vinden omquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had het niet over die leeftijd, maar die andere waarbij je jonger gaat proberen tedoen dan dat je bent.
Ik ga no way naar de meetquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu je toch in zo'n feeststemming bent kunnen we je vast wel vastleggen voor de meet hé?
Ah, MILF dus. Niks mis meequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat jongens het ineens leuk vinden om![]()
En ik ben hoe ud ik ben, en voel me idd jonger , maar zal me nooit jonger voordoen
Word je een beetje een milf denk je?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat jongens het ineens leuk vinden om![]()
En ik ben hoe ud ik ben, en voel me idd jonger , maar zal me nooit jonger voordoen
quote:
In je dromen, zo snel gaat het nou ook weer niet...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Een rijpe 40-jarige zit er nu dus gewoon?
Hoever zit je er vanaf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In je dromen, zo snel gaat het nou ook weer niet...
Gaat je geen moer aan knulquote:
Jammer is dat. MILFsquote:
Really?? Ok.. Maar: jullie zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ok, het begrip wordt ruimer uitgelegd tegenwoordig
Oy...erik...ik had beter verwacht van jou...het zal het omzetbelasting boek wel zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
Als je blauwe ogen hebt is deze voor jou voor je verjaardag:
Wat niet erik?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Kijk uit Whiskers, dit gaat in het dossier.
Ja, die heb ik.. Maar Elton??quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik heb geen idee om eerlijk te zijn, ik hou mij al een decennium bij dezelfde vrouwquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really?? Ok.. Maar: jullie zullen het nooit weten
Denk het inderdaad. Maarja, mooie piano.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oy...erik...ik had beter verwacht van jou...het zal het omzetbelasting boek wel zijn.
Dank je php, maar ik heb het (nog) niet nodigquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
* phpmystyle geeft cadeau aan whiskers
Zo meid, kun je je rimpels vanaf nu goed gaan plamuren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee om eerlijk te zijn, ik hou mij al een decennium bij dezelfde vrouw
FOK!, films, muziek, cabaret, visuals, werk, alles op de TV. Maar geen kabel. TV is hopeloos verouderd man.quote:
Dit is stiekem een aanwijzing he ..quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je php, maar ik heb het (nog) niet nodig
Nee hoor.. En dank je!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is stiekem een aanwijzing he ..
Maar toch gefeliciteerd
Downloaden, mijn beste, downloaden. Goede series te over alleen krijg je ze pas over 12 jaar in Nederland te zien met ondertitels en reclame.quote:
Dit dus. Elke vrijdagochtend The Office binnenhalenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Downloaden, mijn beste, downloaden. Goede series te over alleen krijg je ze pas over 12 jaar in Nederland te zien met ondertitels en reclame.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |