Als ik 20x iets jat krijg ik meer straf dan iemand die 1x iets jat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul redenering? Als ik 10 keer 10 km te hard rij krijg ik 10 keer een bekeuring a 30 euro, persoon B rijdt 1 keer 10 km te hard en krijg ook een bekeuring a 30 euro. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het is niet erudiet wat ik zei, maar kom op hee, dit is niet het EO forum.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij pleegt geen lichte vergrijpen, dus moet jij de consequenties dragen.
Lijkt me geen logisch vergelijk. Soms kan iets de druppel zijn die de emmer doet overlopen, daarom houden ze ook notes bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul redenering? Als ik 10 keer 10 km te hard rij krijg ik 10 keer een bekeuring a 30 euro, persoon B rijdt 1 keer 10 km te hard en krijg ook een bekeuring a 30 euro. Zo moeilijk is dat toch niet?
En vloeken valt bij jouw onder de categorie zware overtredingen ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik 20x iets jat krijg ik meer straf dan iemand die 1x iets jat.
Overigens zijn verkeersovertredingen gedragingen, das iets anders. Wet mulder.
quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lijkt me geen logisch vergelijk. Soms kan iets de druppel zijn die de emmer doet overlopen, daarom houden ze ook notes bij.
Jij niet gezien jouw klikspaan gedrag.quote:
Neuh hoor, ik begon ook niet over "juridisch". Dat was jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En vloeken valt bij jouw onder de categorie zware overtredingen ?
De context laat het aan interpretaties over, en met jouw imago is dat niet in jouw voordeel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.
Maar ook jij hebt je aan regels te houden, en je bent zelf rechts, dus zou je het er mee eens zijn dat als men de regels overtreedt hard aangepakt zou worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet erudiet wat ik zei, maar kom op hee, dit is niet het EO forum.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ga je anders effe drukmaken om overtredingen die mogelijk in het verleden zijn gemaakt op een forum. Achterlijke zolen.
Doe eens voor de grap een zoektocht in FB wie er nu het meest post?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij niet gezien jouw klikspaan gedrag.
In de context daarnet was vloeken totaal overbodig natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Het gaat met name om de context.
Ik neem ook wat gas terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik begon ook niet over "juridisch". Dat was jij.
Wel blijkt dat je hier op het randje balanceert, gezien je voorgeschiedenis.
quote:
Dit gaat over de toekomst van fok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ga je anders effe drukmaken om overtredingen die mogelijk in het verleden zijn gemaakt op een forum. Achterlijke zolen.
Dit gaat je niet helpen php. Je moet de consequenties aanvaarden voor jouw wangedrag.quote:
Snottertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit gaat je niet helpen php. Je moet de consequenties aanvaarden voor jouw wangedrag.
Nee, uiteindelijk respecteer je de regels die de gezagdrager hanteert, Remlof dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ook jij hebt je aan regels te houden, en je bent zelf rechts, dus zou je het er mee eens zijn dat als men de regels overtreedt hard aangepakt zou worden.
Dus de volgende keer dat jij een ban krijgt zou je Nederlandse paspoort ingenomen moeten worden en jij worden uitgezet naar Frankrijk. Daar kan jij het niet meer dan eens mee zijn?
Dit vloeken had een duidelijk doel, n.l. aansturen op een andere TT.quote:
Ik keur het goed hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit vloeken had een duidelijk doel, n.l. aansturen op een andere TT.
Met een beetje kunst en vliegwerk zou het zo onder bedreiging kunnen vallen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Ik denk dat we niet alleen naar de algemene voorwaarden van fok moeten kijken, maar dat we het wetboek van strafrecht ook eens onder de loep moeten nemen voor het gedrag wat php vertoont.
Wetboek van jeugdstrafrecht, ook goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
Ik denk dat we niet alleen naar de algemene voorwaarden van fok moeten kijken, maar dat we het wetboek van strafrecht ook eens onder de loep moeten nemen voor het gedrag wat php vertoont.
Nazisme wordt gewoon niet getolereerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Maar waarom hebben jullie zo de pik op php?
Nou ja, als Wilders wordt berecht, dan moet php ook berecht worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een beetje kunst en vliegwerk zou het zo onder bedreiging kunnen vallen, toch?
Denk je dat Bram die zaak pro-deo wil doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, als Wilders wordt berecht, dan moet php ook berecht worden.
Waar de php code wordt gekraakt.quote:
Waar we het wetboek van FOK!-recht doornemen.quote:
Check.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar we het wetboek van FOK!-recht doornemen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
Pas deze binnen de kaders van de wet?
Eigenlijk is de politiek in NL de som der delen, vanwege de onderdanen
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:
Dan heb ik admin rechten nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Ik vond the film fair game wel dik ok!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede film?
Versta jij onder goede films ook arthouse-films?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |