Hoewel ik ze heel nice vind, kreeg ik al last van mijn polsen op de motorbeursquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef ArnosL het volgende:
Wie was dat dan die een GSXR had gekocht? Ik dacht dat jij dat was
Mooie prijs... maar de enige naked die ik nieuw zou willen kopen is een Street Triplequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Yreal het volgende:
http://www.suzuki.nl/moto(...)tvbfbyCsHcPvCrSJgCcS
5999 voor een nieuwe bandit![]()
Ja ik zag 'm ook al voorbij komen. Mooie prijs zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Yreal het volgende:
Ik vind die nieuwe bandit helemaal niet zo mooi.. Sowieso vind ik het jammer dat al die fabrikanten afstappen van de echt ronde koplamp op nakeds. Ze zetten er allemaal van die gedrochten opquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Yreal het volgende:
Eens ja. Een eckte naked heeft gewoon een ronde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe bandit helemaal niet zo mooi.. Sowieso vind ik het jammer dat al die fabrikanten afstappen van de echt ronde koplamp op nakeds. Ze zetten er allemaal van die gedrochten op
Bij die nieuwe ook niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens ja. Een eckte naked heeft gewoon een ronde.
Bij die Triumphs is dat helemaal zo geil he... zitten er twee naast elkaar![]()
Ja, vanaf nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
Komen hier nog posts over rijlessen?
Geilen op wat ik straks ga kopen is een belangrijk deel van rijlessen voor mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
Komen hier nog posts over rijlessen?
Ah, jammer. Gelukkig zijn er meerdere motorenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef WitteHamster het volgende:
Motor is helaas niks geworden, trok niet door tot de toerenbegrenzer en nog wat dingetjes, heb er niet zelf op gereden. Deze persoon adviseerde mij in ieder geval om hem niet te kopen. Ook maar beter ook haha.
Zin in volgende week, dinsdag AVB en vrijdag theorie.
Mja, maar ik moet de komende twee jaar toch op een lichte motor rijden. Dan heb ik liever echt een lichte motor dan een begrensde zware motor. Na die twee jaar kan ik dan weer verder kijken, dan heb ik waarschijnlijk ook een vaste baan dus meer geld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef ArnosL het volgende:
Ik zou voor een wat zwaardere motor gaan, het lijkt me dat je op deze snel bent uitgekeken namelijk. Hij ziet er wel erg netjes uit
Bij de 100 zou mijn motor 5000rpm moeten draaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef thenxero het volgende:
[..]
Mja, maar ik moet de komende twee jaar toch op een lichte motor rijden. Dan heb ik liever echt een lichte motor dan een begrensde zware motor. Na die twee jaar kan ik dan weer verder kijken, dan heb ik waarschijnlijk ook een vaste baan dus meer geld.
Het liefst heb ik ook een wat zwaardere motor, maar dat gaat alweer snel een hoop extra kosten denk ik...
Wat wil je hier precies mee zeggen? Wat voor motor heb jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef nero7 het volgende:
[..]
Bij de 100 zou mijn motor 5000rpm moeten draaien.
Beter dan een 125cc Aprillia RS die zich de tering draait op de snelweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |