Kom ik weer over als zo'n gezakte leerling, maar vooruit. Maar mn instructeur gaf ook aan dat ik wel zwaar beoordeeld was. Wat er indirect op neerkomt, dat ik gewoon zwaar genaaid was.
Ik krijg een zware route, die alleen binnendoor gaat. En 2 anderen die die dag examen hadden, en ik ook ken, reden doodleuk over de N-weg, naar een afgelegen gebied dat ik zelfs blind kon rijden, en waren ook binnen een half uur klaar. Ik betwijfel of ze wel een putdeksel of zebrapad hebben gezien.
En ik mag lekker door de bossen raggen met rotzooi op de weg, blinde bochten, en een wereldrecord aan putten

. Om het af te maken met een ritje door het centrum.
Meteen zo'n kutvrachtwagen met zand en rotzooi voor me. Mooi, die mocht ik ook 4 afslagen lang volgen, en dat waren lange stukken

. 2 van de 48 putten werden meteen aangerekend, en nog een dilemma (wat ik ook koos, het was toch fout geweest

). Ben er echt klaar mee.
Vergeleken met hun, rij ik de sterren van de hemel. Over 4 weken (!!) heb ik weer examen

.
Het begint me echt de keel uit te hangen.
Mijn medelesser is dan wel weer geslaagd. Die had die makkelijke route over de N-weg, naar het recreatiegebied (niets minder dan dijkwegen die elkaar kruizen, en doordeweeks geen hond komt), en direct weer terug. Niks zebrapaden, putdeksels. Misschien een beetje grind, maar dat had ik blind kunnen rijden.
[ Bericht 12% gewijzigd door nero7 op 12-05-2011 22:03:19 ]