Dat merk je alleen als je profiel echt helemaal weg is.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef Spro het volgende:
niet alleen dat, minder profiel == meer contact oppervlak?
Ja, een zware motor moet minimaal 35kw hebben en een lichte motor mag maximaal 35kw hebben bij je examenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was die 35 kw niet dat je als je op een zware motor gaat afrijden, minimaal 35 moet hebben? Lijkt me nogal onlogisch dat je tot 35kw mag afrijden en je daarna 25kw mag maximaal.
Bij inleunen kan je de motor rechterop houden waardoor je juist minder kans hebt om om te vallen. Althans, zo stond het in mijn theorieboekquote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef fespo het volgende:
oefenexamen.
bij een glad gedeelte kun je beter inleunen in een bocht.
heh
je hangt dan toch helemaal schuin -> band minder profiel. veel meer kans om te vallen dus.
Veel plezier!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:23 schreef mstx het volgende:
Ik mag vanmiddag eindelijk de intest gaan doen.
Dat moet toch wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef The6thgate het volgende:
Eind van de middag weer les, hopelijk nu zonder om laten vallen
Leerling 2 had om te beginnen naar de instructies moeten luisteren, en als dat niet lukt had hij kunnen zien dat de leraar afsloeg. De rotonde heeft óók nog een 'reguliere' afrit in de richting van de bypass, er was geen enkele reden waarom ze daar niet gewoon zouden afslaan...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Tankiej het volgende:
Leerling 2 kan ik dan nog begrijpen
Maar weet je wel zeker dat het lessers waren, hadden ze een L bordje?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef fespo het volgende:
yeey geslaagd voor motor theorie
binnenkort beginnen met lessen.
Zo WTF is dat niet. Stoplichten staan bovenaan de ranglijst, dan borden, dan wegmarkeringen voor zover ik weet. En bij groen moet je (tenzij het kruispunt geblokkeerd is) altijd doorrijden.quote:en dan het wtf-je van vandaag.
- een stopbord met daarnaast een groen verkeerslicht. mag je hier stoppen?
ik heb ja gezegd, al denk ik dat het nee is. om de reden dat verkeerslichten boven borden gaan maar wel heel raar dat zie je toch nooit?
(het antwoord is inderdaad nee)
quote:mstx Eerste les: 13-05-2011 Theorie:nnb AVB: nnb AVD: nnb Rijschool: J. Dam Ede Lesmotor: Honda CBF 500
Veel plezier.quote:
thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
[..]
Zo WTF is dat niet. Stoplichten staan bovenaan de ranglijst, dan borden, dan wegmarkeringen voor zover ik weet. En bij groen moet je (tenzij het kruispunt geblokkeerd is) altijd doorrijden.
Echt welquote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef fespo het volgende:
yeey geslaagd voor motor theorie
binnenkort beginnen met lessen.
.kind achterop met helm, mag je zo rijden. (nee)
d.
Hoe moet je anders rijden? En praten we over een kind van 5 of 15?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
De vraag was "is het verantwoord zo te rijden" -> En daar was het antwoord inderdaad Nee op.
Is wel grappig trouwens; Waar ik werk doen ze op de straat de AVB-oefeningetjes. Het valt me alleen op dat ze weinig oefenen maar veel babbelen.. Lijkt me best wel irritant.. Ik oefen liever 10 keer en krijg de uitleg in het begin en na een keer of 5 nog een keertje, in plaats van 5 keer oefenen en na elke oefening te moeten stoppen om te babbelen en een hoop "nee, zo moet het" (je weet meestal wel hoe het moet, je moet het alleen even oefenen).
Kindje van een jaar of 5 was het meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet je anders rijden? En praten we over een kind van 5 of 15?
Ik kreeg ook vrij lang uitleg nadat een oefening foutging, maar dat was vaak een uitleg over wat ik allemaal fout deed. Het hielp me behoorlijk; anders had ik het achtje nooit voor elkaar gekregen denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
Is wel grappig trouwens; Waar ik werk doen ze op de straat de AVB-oefeningetjes. Het valt me alleen op dat ze weinig oefenen maar veel babbelen.. Lijkt me best wel irritant.. Ik oefen liever 10 keer en krijg de uitleg in het begin en na een keer of 5 nog een keertje, in plaats van 5 keer oefenen en na elke oefening te moeten stoppen om te babbelen en een hoop "nee, zo moet het" (je weet meestal wel hoe het moet, je moet het alleen even oefenen).
begrijpelijk dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |