Jij dan, met je grote bolle bril.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
Met je viese kut bril. viese bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja vind je hem niet mooi?
Is jammer voor je..
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
NEE JIJ BENT SEKSIE WIL JE ZEGEquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.
Vandaar dat ze 'geile' foto's van zichzelf posten, in de hoop dat over sexte FOK!kers hun complimentjes geven.
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
<3quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS is een man en voelt zich vrouwelijk.
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.quote:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?
Ik zou je raken met je bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.
Stiekem een dik lelijk wijf?
DAT BETEKENT DAT JE AAN HET KUTJE VAN JE ZUSJE ZIT DUS!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !
Nu niet haten op mij maar op de lelijke wijven ok ?!
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,
je weet toch hoe mannen zijn?
Jij vindt katten eyecandy bedoel je ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?
Ik heb een vriendin en probeer helemaal niks te versieren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,
je weet toch hoe mannen zijn?
Jij bent degene dat toch liever katten wilt zien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij vindt katten eyecandy bedoel je ?
Ga weg vieze zemmer :Squote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel.. je weet toch hoe mannen zijn..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.
Precies, dan ga ik wel naar kittens.com ....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Eens met de klacht. Ik wil toch godverdomme geen foto's van beesten zien als ik op iemand z'n fobo klik
Ik zie liever mensen die 200 foto's uit andere hoeken dat ze knap lijken blabla, dan dat ik katten ziequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij bent degene dat toch liever katten wilt zien?
Er staan foto's van mij op fok!, ook zit ik vaak genoeg met mensen van fok! in tinychat met webcam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, ik heb het gewoon verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die 200 foto's uit andere hoeken dat ze knap lijken blabla, dan dat ik katten zie![]()
Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Met je fucking bierboom.
Alsof bier drinken zo stoer is, enige wat je moet doen is 16 jarige leeftijd bereiken
Mensen die bier drinken stoer vinden
Disclaimer: Ja ik drink ook bier, nee ik vind het niet stoer
zovty mijn man, jij hebt werkelijk waar altijd gelijk vriend !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
Je hebt hem toch "cadeau" gekregen, dat maakt het jouw boom ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!
Nee, en heb ik die tekening gemaakt kneus?
haha maar fok!kers komen niet buiten, vandaar de FoBo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
-koopt biertje voor hem-quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.
Van achteren, zodat je het hoofd niet ziet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.
Ach, je hebt iig geen katten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staan foto's van mij op fok!, ook zit ik vaak genoeg met mensen van fok! in tinychat met webcam.
Dat ik geen foto's in mijn fobo heb is i.v.m. mijn werk
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefst helemaal geen vrouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig geen katten.
Vraagje, wil je liever vrouwen met een kattenfobo of een fobo met helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
Dan liever allemaal kwiwi-UI's.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Eens met de klacht. Ik wil toch godverdomme geen foto's van beesten zien als ik op iemand z'n fobo klik
Hmm dan het liefst zonder fobo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig geen katten.
Vraagje, wil je liever vrouwen met een kattenfobo of een fobo met helemaal niets?
Precies, roze met groen ftwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gifquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Alsof bier drinken zo stoer is, enige wat je moet doen is 16 jarige leeftijd bereiken
Mensen die bier drinken stoer vinden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Precies, roze met groen ftwRood-wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijv.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van achteren, zodat je het hoofd niet ziet?
Ik dacht dat je per se een FoBo moet hebben om hier te kunnen posten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan het liefst zonder fobo.
Als je er katten in gaat zetten of niets zeggen 'grappige' plaatjes, open dan gewoon geen fobo.
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle harequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. LolaLovesYou is een aanwinst voor FOK!
Verwijderd, ze bleven steeds in topics verschijnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
kwiwi, waar zijn jouw chimeid foto's dan?
Nee, wel pics van je tieten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik dacht dat je per se een FoBo moet hebben om hier te kunnen posten?
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef porsche1 het volgende:
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle hare
skkltje
Wat deze zegtquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lelyke sukkel met je viese bril bolle bril hommoquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?
Oké.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan het liefst zonder fobo.
Als je er katten in gaat zetten of niets zeggen 'grappige' plaatjes, open dan gewoon geen fobo.
Sukkeltje !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle hare
skkltje
werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker! Bedankt!
Laat maar bezorgen op m'n werk..
JE HOOR JE OUWERS BAALE WAN JE HEB VIESE KRULLE HAARE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sukkeltje !
JE HOORT JE OUDERS BALLEN WANTJE, HEBT EEN VEEL TE DUNNE WANDJE !!
Mijn fobo valt onder creaties en quotes en topics en gedenkwaardigheden m.b.t. mij als persoon, die direct of in-direct op FOK! hebben plaatsgevondenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oké.![]()
In welke categorie past jouw fobo eigenlijk?
Ik ben trouwens wel met jou eens, alleen ben ik nu nieuwsgierig.
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?
Hebben jullie nu fittie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruikt
Kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruikt
JE HOOR JE OUWERS BAALE WAN JE HEB VIESE ROSE HAAREquote:
quote:
Awww koetsjiequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JE HOOR JE OUWERS BAALE WAN JE HEB VIESE ROSE HAARE
EWA
Mja, moet er wel van lachenquote:
YO IK BEN NIE ROOT IK BEN NIE DOOD IK KOM VAN DE STRAAT DUS HEB VIESE ROSE HAAR EN BEN GEEN HALVE GAARquote:
okequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn fobo valt onder creaties en quotes en topics en gedenkwaardigheden m.b.t. mij als persoon, die direct of in-direct op FOK! hebben plaatsgevonden![]()
In mijn vorige account staan nog wel 2 foto's van mezelf hoor.
Kom niet aan me boi porsche1 hequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
Oke die dikke panda gaat nu echt irriteren.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Trommeldaris het volgende:
LAAT JE NIETS AANPRATEN DIKKE BRIL, JE BENT VAN BINNEN HEEL KNAP!!!1111einz
Beter zoek je een bevrijdingsfestival opquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb wel wat beters te doen, fobolurken bijvoorbeeld
whahaah viese dikke bolle bril skklquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
Oke die dikke panda gaat nu echt irriteren.
Maar ik snap je punt TS.
Maar ik denk dat ik liever de katjes zie dan de vieze lelijke dikke mokkels.
Katjes kan ik knuffelen en aww zeggen, dikke niet zo zeer maar zeker vieze wijven heb ik liever niet in mijn buurt, ook niet visueel.
Dus ja, geen foto's of diertjes..houden zo!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
YO IK BEN NIE ROOT IK BEN NIE DOOD IK KOM VAN DE STRAAT DUS HEB VIESE ROSE HAAR EN BEN GEEN HALVE GAAR
ooh shit, nu gaat ie rappen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
YO IK BEN NIE ROOT IK BEN NIE DOOD IK KOM VAN DE STRAAT DUS HEB VIESE ROSE HAAR EN BEN GEEN HALVE GAAR
ewa wnnr gaa we weer balle?quote:
Ik zit in het buitenland, hier doen ze niet aan Bevrijdingsdagquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Editeur het volgende:
[..]
Beter zoek je een bevrijdingsfestival op
STEALING THE CREAM WHOOSE BLEW OUT YOURE SMOKE SCREEN!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
ooh shit, nu gaat ie rappen..
nu word het helemaal koos kansloos. :'D
Maar hijs wel schattig
YOU WANNA BATTLE? TOUCH THE MIC AND SEE HOW CLOSE YOU MIGHT GETquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef -tape- het volgende:
Porsche1 wat bent je toch een intens triest figuur.
buitenlandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland, hier doen ze niet aan Bevrijdingsdag
sowieso buiten komen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
buitenlandüberhaupt buiten je erf/ wijk komen
Gast is AAN/quote:
Na 24 jaar durfde ik de enorm grote stap, 1 hele km naar de grens, wel te nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
Uit je kelder komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
komenquote:
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Godsamme zeg waar gaat het toch allemaal heen mensen ?!
God, hoe voelde het?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel weer eens de gordijnen open gedaan en wat ramen open gezet.
Quote / link / alles ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..
-geeft je ook een biertje-
Nerds zijn cool.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Je bent met de trein naar Gronau gegaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Na 24 jaar durfde ik de enorm grote stap, 1 hele km naar de grens, wel te nemen
Iets met komen, sletjes en FOKquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen
Waar ging dit topic eigenlijk ook alweer over?
Kattenmeisjes die IRL social-outcasts zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen
Waar ging dit topic eigenlijk ook alweer over?
tyvmquote:
Ja tetten. Wel van de goeie hoek. En zonder die bolle bril.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Quote / link / alles ?!
Oja heb je al tetten gepost op de FOK!s ?!
Beter dan blonde sletjes met een iq van 70quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
110 120 130 GEEN ENKEL PROBLEEM, KOEVOETSFLIPPER EN EEN BAKSTEEN !!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef porsche1 het volgende:
NOOIT GEPAKT DOOR DE POLIZIEEE
IK HEP DE NUMMER 1 SNELHIJDS POSITIEE!
Nee femtrooper strip act.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Quote / link / alles ?!
Oja heb je al tetten gepost op de FOK!s ?!
Hoe hoog is jouw IQ dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Beter dan blonde sletjes met een iq van 70
Of je bent echt een dikke nerd of een gruwelijk slechte troll...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee femtrooper strip act.
Morning cum veroorzaakt en hormoon slaapje.
Krijg trouwens de neiging pokeballs naar die dikke panda te gooien..
Pokeball, meisje, fok, grote brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, dan gooi ik dikke panda's naar jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
BEK HOUWE OUWE,quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
110 120 130 GEEN ENKEL PROBLEEM, KOEVOETSFLIPPER EN EEN BAKSTEEN !!!!
Ja kijk naar je eigen UIquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind die bril van LolaLovesYou wel geil anders.
You'd do her.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind die bril van LolaLovesYou wel geil anders.
Troll.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of je bent echt een dikke nerd of een gruwelijk slechte troll...
Wat zeggen jullie ?!
Tis my My Beautiful Dark Twisted Fantasyquote:
WAT STEEL JIJ TEKST HE BEZEMquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
trug van weggeweest
nog steeds gevreest
rico van de dhc
op z`n 180 cc
vroem vroem door je straat
als een wegpiraat
berijd tot elke misdaad
want die jonko gemixt met tequilla
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in et zwart uitgerust met een bivakmuts
dus klaar voor de klus
blaas op een 180er 2 takt
geen motormuis die me pakt
(en weet) tege mij moet je nie kome racen
dan moet ie van goeie huize weze
berijd zijn ze je leve te wage
en anders om versterking vrage
mij pak je nie
doe nie gek
kblaas als een maniac
maar blijf altyd cool
ik weet wat ik doe met me heilige koe
1 lichaam en ziel
net als Batman en ze Batmobiel
Ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ik denk dat LolaLovesYou best mooi is!
Zet jij die bril eens op danquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
trug van weggeweest
nog steeds gevreest
FOK!S met SSB
op z`n 180 cc
vroem vroem door je straat
als een wegpiraat
berijd tot elke misdaad
want die jonko gemixt met tequilla
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in et zwart uitgerust met een bivakmuts
dus klaar voor de klus
blaas op een 180er 2 takt
geen motormuis die me pakt
(en weet) tege mij moet je nie kome racen
dan moet ie van goeie huize weze
berijd zijn ze je leve te wage
en anders om versterking vrage
mij pak je nie
doe nie gek
kblaas als een maniac
maar blijf altyd cool
ik weet wat ik doe met me heilige koe
1 lichaam en ziel
net als Batman en ze Batmobiel
fapquote:
Daar moet ik eerst meer pics van zien, en niet uit zo'n rare hoek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst meer pics van zien, en niet uit zo'n rare hoek.
Zelfde als Dromenvangertje, alles geshopt enzo...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef sharr het volgende:
Het enige wat ik nu nog uit kan brengen is
pokeballs, pokemon, anime, manga
UVTquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tijd om dit topic te verlaten, gaat helemaal de verkeerde kant op hier. Waar is de tijd gebleven dat we het nog over bier en tieten hadden op FOK!?
Doe dan ganja man !quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik hier pica zetzet Al die chicks gelijk nat
mm helemaal niks geshopped gewoon goed fotograferen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst meer pics van zien, en niet uit zo'n rare hoek.
Zelfde als Dromenvangertje, alles geshopt enzo...
Van het janken ja. Als kanker aan m'n ogen ben je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik hier picazet
Al die chicks gelijk nat
Ninjaaaaahquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik hier picazet Al die chicks gelijk nat
Hihi kijk je edit en dan nog falenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik hier pica zetzet Al die chicks gelijk nat
Toen foksters nog hun tieten lieten zien. Nu zie je in het beste geval manboobs voorbij komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tijd om dit topic te verlaten, gaat helemaal de verkeerde kant op hier. Waar is de tijd gebleven dat we het nog over bier en tieten hadden op FOK!?
againquote:
Hela, hola. Je hebt helemaal niks bewezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..
-geeft je ook een biertje-
Zo'n opmerking makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van het janken ja. Als kanker aan m'n ogen ben je.
And if your album's going platinum, it has nothing to do with luck.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef porsche1 het volgende:
guess who`s back
immer para
omar montana
ik ben een deskundige op het gebied van krake
ik kom via het raam of door de dake
ik ben een steelmachine
ik neem alles mee ongezien
snelkraak, inbraak, elke cent aan de haak
m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluid door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd voor me klaar
ze kent geen angst en geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrenaline
zonder haar ga ik nie van huis
ze is me lift naar elke kluis
ik kan nie zonder haar
ze is me makker
180 cc motherfucker
nu jy weer SSB
quote:
Alsof iemand dat leestquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
And if your album's going platinum, it has nothing to do with luck.
It just means a million people's stupid as fuck.
Only a hard dozen want to be callin me cousin
Touch the love I got like you holdin my heart in my hand
And watch my manifest that shit was all a part of the plan
The fashion that I choose to deal with this shit
Sometimes it's so hard to describe the passion that I feel for this shit
ken je mij van tv, ken je mij van wat je leest,
ken je mij van horen zeggen of van back in de days,
en ken je mij van wat ik met je deed en is dat een pre,
ken je mij van dvd en of je zing je mee met mijn cd (heyhey)
weet je zeker dat je weet wat deze emcé beweegt (neenee)
want je zweet en het vreet wreed, jij en brain op 1 stage, je beeft en je zweeft leek he,
je weet wel dat je hate en hoe het heet
, bloed zweet tranen in deze trade, adhd,
panisch heet sta je daar bleek, lichaam in flames,
en whatever jij zegt, heb ik zoiets van: echt je?
Net een pikloze pedo met aids, want niemand trekt je!
BAM !!
Wie is deze?quote:
Jij denkt dat ik die moeite helemaal ga nemen ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
mm helemaal niks geshopped gewoon goed fotograferen.
En er staan op fok meer foto's van mij ook zonder bril en zelfs een van een bagger slechte hoek.
Gewoon even zoeken bij de user picture topic.
true...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Hela, hola. Je hebt helemaal niks bewezen.
Je hebt me proberen af te leiden door nerdy tietjes te posten, en daar is inderdaad niks mis mee.
Ik heb niks gezegd over nerdy meisjes.
Pics van nerdy tietjes ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Hela, hola. Je hebt helemaal niks bewezen.
Je hebt me proberen af te leiden door nerdy tietjes te posten, en daar is inderdaad niks mis mee.
Ik heb niks gezegd over nerdy meisjes.
Ben jij die ene foto daarboven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
true...
maar ik heb je wel laten zien dat nerds best batsbaar kunnen zijn, niet?
Dat specifieke popje is zeker batsbaar, maar ik weet niet of het een nerdin is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
true...
Laten we het proberen, dan breng ik verslag uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
true...
hey hey, yo yoquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
And if your album's going platinum, it has nothing to do with luck.
It just means a million people's stupid as fuck.
Only a hard dozen want to be callin me cousin
Touch the love I got like you holdin my heart in my hand
And watch my manifest that shit was all a part of the plan
The fashion that I choose to deal with this shit
Sometimes it's so hard to describe the passion that I feel for this shit
ken je mij van tv, ken je mij van wat je leest,
ken je mij van horen zeggen of van back in de days,
en ken je mij van wat ik met je deed en is dat een pre,
ken je mij van dvd en of je zing je mee met mijn cd (heyhey)
weet je zeker dat je weet wat deze emcé beweegt (neenee)
want je zweet en het vreet wreed, jij en brain op 1 stage, je beeft en je zweeft leek he,
je weet wel dat je hate en hoe het heet
, bloed zweet tranen in deze trade, adhd,
panisch heet sta je daar bleek, lichaam in flames,
en whatever jij zegt, heb ik zoiets van: echt je?
Net een pikloze pedo met aids, want niemand trekt je!
BAM !!
Doe maar even niet,quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef Editeur het volgende:
[..]
Laten we het proberen, dan breng ik verslag uit
Ook niet als ik een bril op heb?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Doe maar even niet,
ik hou niet zo van pokemon D:
EWA EVA LELYKE NURTWIJFquote:
Je quote de verkeerde denkkkk haahhahahahahahaha xDquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
EWA EVA LELYKE NURTWIJF
JIJ MAAKT MYN PIEMEL NIET STIJF!
PORSCHE!, JIJ EN IK IN DIE GAMEquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef porsche1 het volgende:
EWA SO SURREAL BABY
VIEZE NEP MAROKKAAN
VOLGENS MIJ IS HANS GEWOON JE NAAM!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PORSCHE!, JIJ EN IK IN DIE GAME
GEEN STREETCREDS, NO ONE KNOWS YOUR NAME !
JE MOET HEET VAST GABY
DIE BITCH KREUNT HARD ALS ZE GEBATST WORDT DOOR SO SURREAL BABY !!
porsje en petje yoquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde denkkkk haahhahahahahahaha xD
Valt mee..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat, ik vind hem nog best hard.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat, ik vind hem nog best hard.
quote:JE MOET HEET VAST GABY
Misschien als je spontaan in charizard veranderd?quote:
SOMS HEB IK VAN DIE DAGEN DAT IK DENK AH WAT EEN KANKER ZOOIquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PORSCHE!, JIJ EN IK IN DIE GAME
GEEN STREETCREDS, NO ONE KNOWS YOUR NAME !
JE MOEDER HEET VAST GABY
DIE BITCH KREUNT HARD ALS ZE GEBATST WORDT DOOR SO SURREAL BABY !!
Doen alsof je pokemon niet kentquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Misschien als je spontaan in charizard veranderd?
Niet dat blauwe beest... want die was wel geil..lekker oranje met een dikke staart..
[ik weet echt niks van pokemon behalven de eerste 9 of zo.. ]
wat is ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
want die was wel geil..lekker oranje met een dikke staart..
WAAT STEEL JY WOORDE VAN MY?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
LolaLovesYou MET JE VIEZE BRIL
LELIJKE SLET DAT JE BENT, MET JOU GA IK NOOIT VAN BIL !
JE BENT GEEN LEKKERE SMA
UIT JE MOND KOMT ALLEEN MAAR BLA BLA BLA
MET JE DOMME NERD VERHALEN
HAD IK JE AL GEZEGD DAT IK JE NOOIT ZOU PALEN ?!?!
Je weet dat Mudkip een pokemon is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Misschien als je spontaan in charizard veranderd?
Niet dat blauwe beest... want die was wel geil..lekker oranje met een dikke staart..
[ik weet echt niks van pokemon behalven de eerste 9 of zo.. ]
een heel ongepast grapje..quote:
ik weet dat nog net wel maar alleen door een of ander vaag dA event.quote:
Ik zeg LolaLovesYou, maar dan moet ze die bolle bril weghalen manquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Editeur het volgende:
OT: wie is het lekkerste sletje van Fok! en nerdy tegelijkertijd
IK BEN WEL EEN BAAS OOK DIE VAN JOU PATJEquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Patje1987 het volgende:
TS is geen baas want hij drinkt geen bier uit een laars
Op zijn pik smeert hij pindakaas en de hond eet dan uit zijn aars
Haha zie mij rijmpjes maken ook haah kk hard
pokémon porno is serieuze shit hoor.quote:
quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zeg LolaLovesYou, maar dan moet ze die bolle bril weghalen man
quote:
Ahaha,quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
pokémon porno is serieuze shit hoor.
Ik wil het wel posten, maar gister kregen sommigen daar een ban daarvoor.
Charizard die een gast anaal neemt en die gast neemt charmender anaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
pokémon porno is serieuze shit hoor.
Ik wil het wel posten, maar gister kregen sommigen daar een ban daarvoor.
KITKUND GA JE HUSWERK MAKEN OF IK ZAL IN JE MOEDER HAAR MDNJE BRAKENquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
IK BEN WEL EEN BAAS OOK DIE VAN JOU PATJE
JE KOMT NIET HARD GENOEG IK GOOI JE VAN EEN FLATJE
JE MOEDER IS EEN SLETJE
IK BATS HAAR IN HAAR BEDJE !
Harde punchlines of wattt
Mistyquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Charizard die een gast anaal neemt en die gast neemt charmender anaal
Maar heb je ook kleurenfoto's dan of wat ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
echt waar? Bestaat dat...
dat is googelen waard :'D
Er bestaat haast porno voor alle tekenfilms die je ooit in je leven gezien hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
Zeker doen. Onderwerpen: Pokemon, bolle brillen, sletjes en porchequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Interessant topic, even teruglezen!
Als je toch google opgestart hebt en je zoekt naar porno, zoek dan eens naar dragons fucking cars.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
Dat past helemaal bij mijn vakgebied!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Editeur het volgende:
[..]
Zeker doen. Onderwerpen: Pokemon, bolle brillen, sletjes en porche
Er kan heel veel tegenwoordigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Maar das een meisje..hoe kan de ..charmeleon.. pakken dan?
Ok ok rustig manquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KITKUND GA JE HUSWERK MAKEN OF IK ZAL IN JE MOEDER HAAR MDNJE BRAKEN
ALTYD LOOP JY MY TE ZIEKEN EN TE PESTEN IK GA JE KK HARD WERKEN IN DE NESTEN
DAN KOM IK JE HALEN DUS KAP MET JE STOERE VERHALEN
IK GA JE KLAPPEN G DUS KOM NIET ZO DAN ANDERS BREEK IK JE HERSENPAN
Ahaha dat is opzich wel logische.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er bestaat haast porno voor alle tekenfilms die je ooit in je leven gezien hebt.
Het internet.
Lekker, zo'n vlam onder je reetquote:
Die fetish heb ik serieus nooit kunnen begrijpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je toch google opgestart hebt en je zoekt naar porno, zoek dan eens naar dragons fucking cars.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha dat is opzich wel logische.
Vooral van de Japanse shizzle... gekke Japanners.
:B
TIJD VOOR RAPPEquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KITKUND GA JE HUSWERK MAKEN OF IK ZAL IN JE MOEDER HAAR MDNJE BRAKEN
ALTYD LOOP JY MY TE ZIEKEN EN TE PESTEN IK GA JE KK HARD WERKEN IN DE NESTEN
DAN KOM IK JE HALEN DUS KAP MET JE STOERE VERHALEN
IK GA JE KLAPPEN G DUS KOM NIET ZO DAN ANDERS BREEK IK JE HERSENPAN
Porsche1.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TIJD VOOR RAPPE
TIJD VOOR DISSE
VECHTE MET HEM
JE GAAT JE VERGISSE
Kommop man, niet zo conservatiefquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
mm ja ik heb me net bedacht schat.. word hem niet vanavond..
.................................quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je toch google opgestart hebt en je zoekt naar porno, zoek dan eens naar dragons fucking cars.
IK BEN ALWEER TERUGquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Porsche1.
Hoe is het in Spanje?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lola heb je nou nog kleurenfoto's of wat ?!
EWA VIESE BOLLE BRIL GEZICHTquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
.................................
okeeeey ik ga nooit meer het zelfde kijken naar mijn buurman..
met zijn pimp auto met draken er op geplakt...
brrrr
Bekijk het dan maar, allemaal. Ik ga hangen op centraal jwt, later.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin in zo'n vlammetje D:/
Welke kleur?quote:
Oh ok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
IK BEN ALWEER TERUG
TERUG IN DE BUS
WANT IK GA ME KONTJE NIE VERKOPE
JULLIE ZIJN GORE JODE
KOM NIE HATE HIER WANT IK DRINK VEEL BIER
IK BEN DRONKE EN ZAL JOU HONT IN DE KONTJE BONKE
Hoi gaan wij trouwen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
mmm even gezocht...
kan geen nieuwe foto's op me dode computer zetten.
Heb dus alleen even deze die voor de gewaagd en sexy was:
[ afbeelding ]
en nog echt een hele ouwe:
http://i1195.photobucket.(...)vesyou3/_MG_0352.jpg
Het was ook meer een grapje :'Dquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef zovty het volgende:
Leuke foto heur, maar toch niks voor sexy en gewaagd?
Die oude foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
mmm even gezocht...
[ afbeelding ]
xDquote:
Epileer jij je wenkbrauw nooit ofzo ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
mmm even gezocht...
[ afbeelding ]
Dudequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Epileer jij je wenkbrauw nooit ofzo ?
WAT DOE JE KRITISCH MAN.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ben niet zo van de opgetekende lijntjes neequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste wenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tekenen hoeft niet, maar bijhouden is een must hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
ben niet zo van de opgetekende lijntjes nee
Ik niet bijv.quote:
Voor jou misschien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tekenen hoeft niet, maar bijhouden is een must hoor.
quote:
Ik teken nu dus ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tekenen hoeft niet, maar bijhouden is een must hoor.
Kyk hoe lelyk je bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
mmm even gezocht...
[ afbeelding ]
het is nooit goed joh.quote:
Dan lees je verkeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zit al in je username, jij doet alles...
Nja jij bent degene die elke dag in de spiegel moet kijken, succes ermee nerdje !quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
het is nooit goed joh.
Ik heb er geen problemen mee...dus mja zijn probleem lekker laten gaan :3
quote:
Beter stop je met tekenen dan. dan krijg je zoiets:quote:
Gewoon een tattoo laten zettenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:41 schreef GLaDOS. het volgende:
[..]
[..]
Beter stop je met tekenen dan. dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |