Jij dan, met je grote bolle bril.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
Met je viese kut bril. viese bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja vind je hem niet mooi?
Is jammer voor je..
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
NEE JIJ BENT SEKSIE WIL JE ZEGEquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.
Vandaar dat ze 'geile' foto's van zichzelf posten, in de hoop dat over sexte FOK!kers hun complimentjes geven.
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
<3quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS is een man en voelt zich vrouwelijk.
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.quote:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?
Ik zou je raken met je bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.
Stiekem een dik lelijk wijf?
DAT BETEKENT DAT JE AAN HET KUTJE VAN JE ZUSJE ZIT DUS!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !
Nu niet haten op mij maar op de lelijke wijven ok ?!
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,
je weet toch hoe mannen zijn?
Jij vindt katten eyecandy bedoel je ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?
Ik heb een vriendin en probeer helemaal niks te versieren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,
je weet toch hoe mannen zijn?
Jij bent degene dat toch liever katten wilt zien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij vindt katten eyecandy bedoel je ?
Ga weg vieze zemmer :Squote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel.. je weet toch hoe mannen zijn..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.
Precies, dan ga ik wel naar kittens.com ....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Eens met de klacht. Ik wil toch godverdomme geen foto's van beesten zien als ik op iemand z'n fobo klik
Ik zie liever mensen die 200 foto's uit andere hoeken dat ze knap lijken blabla, dan dat ik katten ziequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij bent degene dat toch liever katten wilt zien?
Er staan foto's van mij op fok!, ook zit ik vaak genoeg met mensen van fok! in tinychat met webcam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.
Ach, ik heb het gewoon verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die 200 foto's uit andere hoeken dat ze knap lijken blabla, dan dat ik katten zie![]()
Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Met je fucking bierboom.
Alsof bier drinken zo stoer is, enige wat je moet doen is 16 jarige leeftijd bereiken
Mensen die bier drinken stoer vinden
Disclaimer: Ja ik drink ook bier, nee ik vind het niet stoer
zovty mijn man, jij hebt werkelijk waar altijd gelijk vriend !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
Je hebt hem toch "cadeau" gekregen, dat maakt het jouw boom ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!
Nee, en heb ik die tekening gemaakt kneus?
haha maar fok!kers komen niet buiten, vandaar de FoBo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
-koopt biertje voor hem-quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.
Van achteren, zodat je het hoofd niet ziet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.
Ach, je hebt iig geen katten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staan foto's van mij op fok!, ook zit ik vaak genoeg met mensen van fok! in tinychat met webcam.
Dat ik geen foto's in mijn fobo heb is i.v.m. mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |