Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Met je fucking bierboom.
Alsof bier drinken zo stoer is, enige wat je moet doen is 16 jarige leeftijd bereiken
Mensen die bier drinken stoer vinden
Disclaimer: Ja ik drink ook bier, nee ik vind het niet stoer
zovty mijn man, jij hebt werkelijk waar altijd gelijk vriend !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
Je hebt hem toch "cadeau" gekregen, dat maakt het jouw boom ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Staat er bij "AAH IK VIND BIER DRINKEN KK STOER ZEMMEL ALLES " ?!
Nee, en heb ik die tekening gemaakt kneus?
haha maar fok!kers komen niet buiten, vandaar de FoBo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
Ik snap het hele fobo gebeuren al niet zo. As ik mensen wilde zien ging ik wel naar buiten.
-koopt biertje voor hem-quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef zovty het volgende:
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals bolle bril. Lelijkerds maken altijd foto's vanuit vreemde hoeken.
Van achteren, zodat je het hoofd niet ziet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En je moet ze ook alleen raken vanuit vreemde hoeken.
Ach, je hebt iig geen katten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er staan foto's van mij op fok!, ook zit ik vaak genoeg met mensen van fok! in tinychat met webcam.
Dat ik geen foto's in mijn fobo heb is i.v.m. mijn werk
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefst helemaal geen vrouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig geen katten.
Vraagje, wil je liever vrouwen met een kattenfobo of een fobo met helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
Dan liever allemaal kwiwi-UI's.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Eens met de klacht. Ik wil toch godverdomme geen foto's van beesten zien als ik op iemand z'n fobo klik
Hmm dan het liefst zonder fobo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig geen katten.
Vraagje, wil je liever vrouwen met een kattenfobo of een fobo met helemaal niets?
Precies, roze met groen ftwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gifquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Alsof bier drinken zo stoer is, enige wat je moet doen is 16 jarige leeftijd bereiken
Mensen die bier drinken stoer vinden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Precies, roze met groen ftwRood-wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijv.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van achteren, zodat je het hoofd niet ziet?
Ik dacht dat je per se een FoBo moet hebben om hier te kunnen posten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan het liefst zonder fobo.
Als je er katten in gaat zetten of niets zeggen 'grappige' plaatjes, open dan gewoon geen fobo.
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle harequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. LolaLovesYou is een aanwinst voor FOK!
Verwijderd, ze bleven steeds in topics verschijnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
kwiwi, waar zijn jouw chimeid foto's dan?
Nee, wel pics van je tieten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik dacht dat je per se een FoBo moet hebben om hier te kunnen posten?
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef porsche1 het volgende:
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle hare
skkltje
Wat deze zegtquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lelyke sukkel met je viese bril bolle bril hommoquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?
Oké.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan het liefst zonder fobo.
Als je er katten in gaat zetten of niets zeggen 'grappige' plaatjes, open dan gewoon geen fobo.
Sukkeltje !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
gare fucking sukkel met je lelyke brooddoos en krulle hare
skkltje
werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker! Bedankt!
Laat maar bezorgen op m'n werk..
JE HOOR JE OUWERS BAALE WAN JE HEB VIESE KRULLE HAARE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sukkeltje !
JE HOORT JE OUDERS BALLEN WANTJE, HEBT EEN VEEL TE DUNNE WANDJE !!
Mijn fobo valt onder creaties en quotes en topics en gedenkwaardigheden m.b.t. mij als persoon, die direct of in-direct op FOK! hebben plaatsgevondenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oké.![]()
In welke categorie past jouw fobo eigenlijk?
Ik ben trouwens wel met jou eens, alleen ben ik nu nieuwsgierig.
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik mis even iets, waar heb ik mijzelf ooit knap genoemd?
Hebben jullie nu fittie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruikt
Kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, blijkt wel uit het feit dat je je foto als UI gebruikt
JE HOOR JE OUWERS BAALE WAN JE HEB VIESE ROSE HAAREquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |