Kom niet aan me boi porsche1 hequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
Oke die dikke panda gaat nu echt irriteren.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Trommeldaris het volgende:
LAAT JE NIETS AANPRATEN DIKKE BRIL, JE BENT VAN BINNEN HEEL KNAP!!!1111einz
Beter zoek je een bevrijdingsfestival opquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb wel wat beters te doen, fobolurken bijvoorbeeld
whahaah viese dikke bolle bril skklquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
Oke die dikke panda gaat nu echt irriteren.
Maar ik snap je punt TS.
Maar ik denk dat ik liever de katjes zie dan de vieze lelijke dikke mokkels.
Katjes kan ik knuffelen en aww zeggen, dikke niet zo zeer maar zeker vieze wijven heb ik liever niet in mijn buurt, ook niet visueel.
Dus ja, geen foto's of diertjes..houden zo!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
YO IK BEN NIE ROOT IK BEN NIE DOOD IK KOM VAN DE STRAAT DUS HEB VIESE ROSE HAAR EN BEN GEEN HALVE GAAR
ooh shit, nu gaat ie rappen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
YO IK BEN NIE ROOT IK BEN NIE DOOD IK KOM VAN DE STRAAT DUS HEB VIESE ROSE HAAR EN BEN GEEN HALVE GAAR
ewa wnnr gaa we weer balle?quote:
Ik zit in het buitenland, hier doen ze niet aan Bevrijdingsdagquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Editeur het volgende:
[..]
Beter zoek je een bevrijdingsfestival op
STEALING THE CREAM WHOOSE BLEW OUT YOURE SMOKE SCREEN!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
ooh shit, nu gaat ie rappen..
nu word het helemaal koos kansloos. :'D
Maar hijs wel schattig
YOU WANNA BATTLE? TOUCH THE MIC AND SEE HOW CLOSE YOU MIGHT GETquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef -tape- het volgende:
Porsche1 wat bent je toch een intens triest figuur.
buitenlandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland, hier doen ze niet aan Bevrijdingsdag
sowieso buiten komen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
buitenlandüberhaupt buiten je erf/ wijk komen
Gast is AAN/quote:
Na 24 jaar durfde ik de enorm grote stap, 1 hele km naar de grens, wel te nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
Uit je kelder komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
komenquote:
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Godsamme zeg waar gaat het toch allemaal heen mensen ?!
God, hoe voelde het?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel weer eens de gordijnen open gedaan en wat ramen open gezet.
Quote / link / alles ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..
-geeft je ook een biertje-
Nerds zijn cool.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Godsamme zeg waar gaat het toch allemaal heen mensen ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |