YOU WANNA BATTLE? TOUCH THE MIC AND SEE HOW CLOSE YOU MIGHT GETquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef -tape- het volgende:
Porsche1 wat bent je toch een intens triest figuur.
buitenlandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland, hier doen ze niet aan Bevrijdingsdag
sowieso buiten komen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
buitenlandüberhaupt buiten je erf/ wijk komen
Gast is AAN/quote:
Na 24 jaar durfde ik de enorm grote stap, 1 hele km naar de grens, wel te nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
Uit je kelder komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
komenquote:
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Godsamme zeg waar gaat het toch allemaal heen mensen ?!
God, hoe voelde het?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel weer eens de gordijnen open gedaan en wat ramen open gezet.
Quote / link / alles ?!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hey ik heb al aan zovty bewezen dat daar niks mis mee is eerder vandaag..
-geeft je ook een biertje-
Nerds zijn cool.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrouwen die nerdy zijn
Godsamme zeg waar gaat het toch allemaal heen mensen ?!
Je bent met de trein naar Gronau gegaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Na 24 jaar durfde ik de enorm grote stap, 1 hele km naar de grens, wel te nemen
Iets met komen, sletjes en FOKquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen
Waar ging dit topic eigenlijk ook alweer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |