quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef simmu het volgende:
maar als je je kind pas te zien krijgt wanneer je akkoord gaat met bv gaat het way te ver. gewoon echt. sorrie, maar dat is gewoon fout.
Wat tof dat je dat gaat doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef Orea het volgende:
Ik kan er eerlijk niet van wakker liggen of een ander bv of kv geeft.. Dat moet iedereen helemaal lekker voor zichzelf bepalen! Wel word er ik er soms moe van dat er wordt gesproken over bv-maffia.. Zo kun je net zo goed spreken over kv-maffia, mensen die tégen bv zijn en er ook zo over oordelen..
Leven en laten leven! We hebben een keus hier en die mag iedereen voor zichzelf maken
Mag ik even trots doen?gisteren bijeenkomst VBN bijgewoond en dat was echt een heel leuke bijeenkomst! Nu heb ik net de officiele bevestiging binnen: ik ben CPio
(contactpersoon in opleiding!)
Na de ks van de tweeling is dat idd gebeurd bij simmu.quote:
Jezus, je zou ze toch verdorie aanklagen wegens ontvoering...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Na de ks van de tweeling is dat idd gebeurd bij simmu.
verder ben ik het eens met juud, maar zal dit nooit naar iemand uitspreken. een ieder moet doen wat hij/zij het beste vindt. daar hoeft niemand zich voor te verantwoorden.
Het ging ook van conceptie tot en met bevalling. Of heb jij een andere aflevering gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef mefke79 het volgende:
Enne, dat van die Rekenkamer...dat sloeg werkelijk nergens op en daarin waren de kosten van fles- of borstvoeding niet eens meegenomen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef Orea het volgende:
Mag ik even trots doen?gisteren bijeenkomst VBN bijgewoond en dat was echt een heel leuke bijeenkomst! Nu heb ik net de officiele bevestiging binnen: ik ben CPio
(contactpersoon in opleiding!)
je hebt er alleen jezelf mee als je elke keer als je elke keer als je je ergens aan ergert wat niet direct van invloed is op jou daarover uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Juud79 het volgende:
Ik zeg alleen maar dat mensen in mijn ogen soms te makkelijk kiezen voor FV. Daar stoor ik me aan en dat uit ik dan.
Een kind weghouden bij zijn moeder om zo iemand onder druk te zetten (ik neem aan dat dat het doel was) is natuurlijk een grof schandaal....
@Mefke, hou je vooral niet in, ik weet heel goed dat wij niet altijd op een lijn liggen. En daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee.
Uit jij het altijd als je je ergens aan stoort of is dat voorbehouden aan het kiezen voor kunstvoeding?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Juud79 het volgende:
Ik zeg alleen maar dat mensen in mijn ogen soms te makkelijk kiezen voor FV. Daar stoor ik me aan en dat uit ik dan.
Wat maakt jouw oordeel zoveel waardevoller dan dat van een ander?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Juud79 het volgende:
Ik vertelde dat ik kleding had gekocht en dat ik overal ga voeden als dat zo uitkomt, op bezoek, op een terras, bij ons thuis als er visite is...
Toen zei ze, ja maar niet iedereen vind het altijd fijn om daar naar te kijken...
Toen riep ik echt, dan doen ze maar hun ogen dicht. Het is het beste en meest natuurlijke wat ik voor mijn kind kan doen en niemand heeft het recht om daar negatief over te oordelen.
Ik snap dit stukje geloof ik niet zo. Kan een kind niet logeren als je borstvoeding geeft (het mijne is toevallig nu bij opa en oma aan 't logeren en dat gaat tot zover prima met gekolfde melk)? Vind jij het raar als een kind uit logeren gaat voor/ met 9 maanden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef pessie het volgende:
Of moeder: "Stom ja van die bv, kan een kind niet komen logeren" (Nathan is 9 maanden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |