Nou inderdaad. Ik wist wel dat het een triest mens was, maar dit..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een ernstig geval inderdaad. Wim draait zich om in zijn graf.
Weer een note. Bij de volgende ben je echt weg en kan je gaan huilen bij Yvonne maar dat zal je weer niet helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hitler rechts noemen![]()
![]()
En hou jezelf eens een spiegel voor man
*hap-hap*quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet de eerste serieuze poging daartoe nog ondernemen. Lijkt me overigens te hoog gegrepen voor je.
Bij de PVV-stemmers? Neuh ik vermoed inderdaad van niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Er zit niet veel meer in dan dit he?
Erg vermakelijk.
Kijk, dit soort reacties is inderdaad van het niveau padvinder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij de PVV-stemmers? Neuh ik vermoed inderdaad van niet.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een note. Bij de volgende ben je echt weg en kan je gaan huilen bij Yvonne maar dat zal je weer niet helpen.
Er zijn meer landen op deze aardkloot die bepaalde religies wel voortrekken of achterstellen dan landen die dit niet doen. De conclusie trekken dat al die landen extreemrechts zijn gaat mij weer een tikkeltje te ver. Maar goed, ik ben dan ook geen gesjeesde GL'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat er in elk geval goed mee samen.
Lekker he, je macht misbruiken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een note. Bij de volgende ben je echt weg en kan je gaan huilen bij Yvonne maar dat zal je weer niet helpen.
Ik heb het dan ook niet over landen maar over Nederlandse politieke partijen. Lijkt me een subtiel doch essentieel verschil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn meer landen op deze aardkloot die bepaalde religies wel voortrekken of achterstellen dan landen die dit niet doen. De conclusie trekken dat al die landen extreemrechts zijn gaat mij weer een tikkeltje te ver. Maar goed, ik ben dan ook geen gesjeesde GL'er.
Nee, want in jouw angstbeeld valt dat samen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over landen maar over Nederlandse politieke partijen. Lijkt me een subtiel doch essentieel verschil.
Precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn meer landen op deze aardkloot die bepaalde religies wel voortrekken of achterstellen dan landen die dit niet doen. De conclusie trekken dat al die landen extreemrechts zijn gaat mij weer een tikkeltje te ver. Maar goed, ik ben dan ook geen gesjeesde GL'er.
True, ken de voorgeschiedenis niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maar eens terug hoeveel geduld ik al met hem heb gehad de laatste jaren.
Als wij met elkaar discussiëren deel jij altijd uit aan mij, ik zeg wat terug en krijg een note. Nee, het verleden hoort hier niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maar eens terug hoeveel geduld ik al met hem heb gehad de laatste jaren.
Jij begon daar over. Remlof, dit valt me serieus van mij tegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
Het ging om "hitler rechts noemen"
Dat is puur getroll en tolereren we niet, zeker niet van php met zijn geschiedenis.
Ik vind de PVV en hun aanhang met Hitler/nazi's vergelijken nog veel erger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
Het ging om "hitler rechts noemen"
Dat is puur getroll en tolereren we niet, zeker niet van php met zijn geschiedenis.
Huh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, want in jouw angstbeeld valt dat samen.
Ik ga niet weer zo'n discussie met je aan. Twee binnen 24 uur vind ik genoeg, bij de derde ben je gewoon weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij begon daar over. Remlof, dit valt me serieus van mij tegen.
Hoho jij roept gekke dingen, Remlof niet..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij begon daar over. Remlof, dit valt me serieus van mij tegen.
Wanneer de PVV 76 zetels haalt in het parlement en vervolgens een regering vormt, is Nederland dan een extreemrechtse staat geworden?quote:
Niet zo bijvallen. Jij bent de laatste die vies is van uitlokken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho jij roept gekke dingen, Remlof niet..
Goed lezen, hij vind het van zichzelf tegenvallenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho jij roept gekke dingen, Remlof niet..
Dus als ik over 3 dagen een uitglijertje bega door iemand in een discussie een enkele reis naar boven te wensen lig ik eraf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga niet weer zo'n discussie met je aan. Twee binnen 24 uur vind ik genoeg, bij de derde ben je gewoon weg.
En dat is dus niet omdat ik je niet mag, maar omdat je dom loopt te zieken en daar zijn we niet van gediend.
Wel een staat met een extreemrechtse regering.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer de PVV 76 zetels haalt in het parlement en vervolgens een regering vormt, is Nederland dan een extreemrechtse staat geworden?
Doe dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo bijvallen. Jij bent de laatste die vies is van uitlokken.
Ik zou me maar heel stil houden en wegkruipen.
Zo, daar laat ik het bij.
Je hebt over het aantal waarschuwingen in elk geval niet te klagen gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik over 3 dagen een uitglijertje bega door iemand in een discussie een enkele reis naar boven te wensen lig ik eraf?
Vent, hoe oud ben je dat je altijd het laatste woord wilt hebben met dit soort onzin met users wat jij vaak hebt?quote:
Zelfs zonder voorgeschiedenis zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik over 3 dagen een uitglijertje bega door iemand in een discussie een enkele reis naar boven te wensen lig ik eraf?
Die Duitse marteldokter die uitglijdt en de kettingzaag die hem vervolgens in tweeën doet splijten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Hitler was linkshandig zoals veel creatievelingen, al vond ik zijn schilderijen afzichtelijk.
Uhu... nogal ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs zonder voorgeschiedenis zou ik zeggen.
Is Hostel nog niet afgelopen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die Duitse marteldokter die uitglijdt en de kettingzaag die hem vervolgens in tweeën doet splijten.![]()
Dus het merendeel van de landen op de aardkloot heeft extreemrechtse regeringen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een staat met een extreemrechtse regering.
Neuh, ik ben 1001 dingen tegelijk aan het doen. Ik heb Hostel 2 trouwens ook meteen gedownt dus, dat gaat nog meer lachen worden.quote:
Dat meen je hopelijk niet. Wat een dramatische pedante twitterkoning is dat zegquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop dat Boekestijn nog eens terugkeert naar de 2e kamer.
Dat mensen daarop kicken begrijp ik nu niks van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, ik ben 1001 dingen tegelijk aan het doen. Ik heb Hostel 2 trouwens ook meteen gedownt dus, dat gaat nog meer lachen worden.
[/q]Niet direct.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus het merendeel van de landen op de aardkloot heeft extreemrechtse regeringen?
Dat is nog net iets anders dan op basis van een specifieke religie mensen rechten ontzeggen lijkt me.quote:Immers in jouw woordenboek is extreemrechts: een religie van staatswege anders behandelen.
Wansmaak woensdag zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, ik ben 1001 dingen tegelijk aan het doen. Ik heb Hostel 2 trouwens ook meteen gedownt dus, dat gaat nog meer lachen worden.
Klopt.quote:
Wat onderscheidt ze dan van andere algemeen als extreemrechts geaccepteerde bewegingen in Europa als het Front National en Vlaams Belang?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Ik noem ze liever extreem-populistisch, net als SP. SP weet daarintegen tenminste nog waar ze voor staan.
Tja, in Belgie en Duitsland heeft het Scientology-geloof het momenteel heel lastig. Maar dat zijn toch nog geen landen met een extreemrechtse regering/staat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef du_ke het volgende:
maar discrimineren op basis van geloof lijkt me nooit een goed idee.
Hoe men daar mee omgaat scheelt ook nogal wat van hoe de PVV, met een algemeen erkend, geloof om wil gaan volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, in Belgie en Duitsland heeft het Scientology-geloof het momenteel heel lastig. Maar dat zijn toch nog geen landen met een extreemrechtse regering/staat?
Het gaat er in ieder geval om dat jouw frivole interpretatie van het begrip 'extreemrechts' kant noch wal raakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe men daar mee omgaat scheelt ook nogal wat van hoe de PVV, met een algemeen erkend, geloof om wil gaan volgens mij.
Volgens mij ben ik nog niet het op het niveau aanbeland dat ik jouw stelling in deze kan ondersteunen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het gaat er in ieder geval om dat jouw frivole interpretatie van het begrip 'extreemrechts' kant noch wal raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |