Tering, dan hebben we miljoenen extreemrechtsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Staatsdiscriminatie willen op basis van geloof is gewoon extreem-rechts. En jij dweept met hen.
Is geen onzin. De PVV is behoorlijk links. Dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Staatsdiscriminatie willen op basis van geloof is gewoon extreem-rechts. En jij dweept met hen.
Lijkt mij iets te simplistisch, maar soit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
In ieder geval veel te veel die op een extreemrechtse partij stemmen, dat is al erg genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, dan hebben we miljoenen extreemrechtsen.
Tuurlijk, knul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee joh, padvindertje van me![]()
Ga lekker tegen iemand anders schuren.
Ga je nu weer de hitler-was-rechts discussie voeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval veel te veel die op een extreemrechtse partij stemmen, dat is al erg genoeg.
We hebben net nog herdacht waar dat toe kan leiden.
Onzin, zoveel PVV-stemmers zijn er niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, dan hebben we miljoenen extreemrechtsen.
Bij de groenteboer zie je het verschil tussen appels en peren ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval veel te veel die op een extreemrechtse partij stemmen, dat is al erg genoeg.
We hebben net nog herdacht waar dat toe kan leiden.
Ik ken een partij die graag vrouwen met een kleurtje op bepaalde posities willen zetten? Hebben we te maken met rechts-extremisme?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zolang jij je eigen definities ter plekke verzint heb ik weinig behoefte aan discussie met jou.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is geen onzin. De PVV is behoorlijk links. Dat is algemeen bekend.
Misschien is het beter dat je eerst wat basiskennis opdoet voor je overal in springt.
Jawel, 1,5 miljoen. En die behoren tot hetzelfde klootjesvolk als de gemiddelde PvdA'er SP'er CDA'er etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, zoveel PVV-stemmers zijn er niet.
Hoe wou je als overheid willen discrimineren op basis van 1 bepaald geloof dan omschrijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij iets te simplistisch, maar soit.
Laat je me links liggen. Boeit me niets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang jij je eigen definities ter plekke verzint heb ik weinig behoefte aan discussie met jou.
Nee, want die is onzinnig. Iedereen met een beetje verstand weet dat Hitler extreemrechts was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hitler-was-rechts discussie voeren?
Dat zijn geen miljoenen. En als je op de PVV stemt ben je of te dom of te poepen of aanhanger van extreem-rechts. Moeilijker kunnen we het niet maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, 1,5 miljoen. En die behoren tot hetzelfde klootjesvolk als de gemiddelde PvdA'er SP'er CDA'er etc.
Totalitair o.i.d.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe wou je als overheid willen discrimineren op basis van 1 bepaald geloof dan omschrijven?
Hitler rechts noemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die is onzinnig. Iedereen met een beetje verstand weet dat Hitler extreemrechts was.
Mensen die zo dom denken zoals jij stemmen mij heel verdrietig. Of je bent echt heel dom of je bent een enorme troll.
Je moet de eerste serieuze poging daartoe nog ondernemen. Lijkt me overigens te hoog gegrepen voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat je me links liggen. Boeit me niets.
Ik blijf wel reageren op die uitgekauwde onzin van je. Zo moeilijk is dat niet onderuit te schoppen.
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een ernstig geval inderdaad. Wim draait zich om in zijn graf.
Lol. Er zit niet veel meer in dan dit he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn geen miljoenen. En als je op de PVV stemt ben je of te dom of te poepen of aanhanger van extreem-rechts. Moeilijker kunnen we het niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |