Dat is het mooie, we hebben alle vrijheden en krijgen nog goed betaald ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg altijd het idee dat onze mede-users denken dat wij niets uitvreten op kantoor.
Gaat niet werken, want dan moet je het complete bedrijf ontslaan, vrees ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn 1e voorstel zou dan zijn om alle mensen van links signatuur te ontslaan omdat ze door hun politieke (anti-kapitalistische) houding het bedrijf bewust schade toebrengen. Daarnaast kraken ze van ook nog eens elke werkdag van 9 tot 5 het kantoorpand, waarmee ze in feite diefstal van de werkgever plegen.
Dat is dan ontslag op staande voet, dan heb je de ontslagvergoeding ook mooi omzeild.
Mijn 2e voorstel is alle overtollige werknemers in een aparte onderneming onder te brengen en deze vervolgens failliet te laten gaan, dan kunnen ze ook nergens aanspraak op maken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn 1e voorstel zou dan zijn om alle mensen van links signatuur te ontslaan omdat ze door hun politieke (anti-kapitalistische) houding het bedrijf bewust schade toebrengen. Daarnaast kraken ze van ook nog eens elke werkdag van 9 tot 5 het kantoorpand, waarmee ze in feite diefstal van de werkgever plegen.
Dat is dan ontslag op staande voet, dan heb je de ontslagvergoeding ook mooi omzeild.
Mijn 2e voorstel is alle overtollige werknemers in een aparte onderneming onder te brengen en deze vervolgens failliet te laten gaan, dan kunnen ze ook nergens aanspraak op maken.
Voorstel 3: om de vacante vacatures te vullen Oost-Europese werknemers aantrekken die voor het minimumloon werken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat niet werken, want dan moet je het complete bedrijf ontslaan, vrees ik.
Jouw kantoor is je slaapkamer, dus wat wil jequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg altijd het idee dat onze mede-users denken dat wij niets uitvreten op kantoor.
Werk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw kantoor is je slaapkamer, dus wat wil je![]()
Zo, wie is vrij vandaag en wie werkt?
Voorstel 4: werknemers worden niet meer ontslagen, maar hun arbeidsverhouding wordt "getermineerd".quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan conglomeraten onder je hebt die beschikken over dergelijke reorganisatie capaciteiten alvorens je ze liquideert onder verschillende holdings?
Edit: Oh, het gaat over de Stentor..
*proest, daar gaat m'n koffie*quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Terminologie of the future.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voorstel 4: werknemers worden niet meer ontslagen, maar hun arbeidsverhouding wordt "getermineerd".
Moet je me in de stad opzoeken. Ben cadeautjes aan het halen voor moeke.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werk.![]()
Maar ik kom zo langs je, moet naar Grolschveste.
In Hengelo of Enschede?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet je me in de stad opzoeken. Ben cadeautjes aan het halen voor moeke.
Zat inderdaad aan Enschede te denken. Meer winkels en keus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Hengelo of Enschede?
Ik moet nog naar Enschede centrum ook.
Tijdens een gastcollege van een consultant (Roland Berger naar ik meen) had hij het constant over "how to terminate employees" etc.quote:
Ah perfect, ik rijd er zo heen, hoe laat bent ge daar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zat inderdaad aan Enschede te denken. Meer winkels en keus.
Kijk, dat soort gastcollege's zijn de moeite waard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens een gastcollege van een consultant (Roland Berger naar ik meen) had hij het constant over "how to terminate employees" etc.
Geweldige term vond ik het.
Wordt ook lastig want die beheersen onze mooie taal niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voorstel 3: om de vacante vacatures te vullen Oost-Europese werknemers aantrekken die voor het minimumloon werken.
Met een 1,5 uur denk ik. Als ik parkeerplek kan vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah perfect, ik rijd er zo heen, hoe laat bent ge daar?
Moet gewoon op de oude markt zijn, pikken we een biertje (en water).
De senioren die de Stentor lezen zien toch alleen maar de lettertjes staan en zijn te blind of dement om er verbanden in te zien. Dus of die woorden er in het Nederlands of Pools / Roemeens staat maakt het niet, het gaat erom dat iemand wat lettertjes op papier drukt om de senioren van dagen bezig te houden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt ook lastig want die beheersen onze mooie taal niet of nauwelijks.
Ah oke, ik zat er aan te denken rond 12 weg te gaan, dan ben ik op Oude Markt (na wat winkelen) rond een uur of 12:45 of 1 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met een 1,5 uur denk ik. Als ik parkeerplek kan vinden.
Geen idee of het op bevrijdingsdag druk is.
Moet eerst ook nog naar de bouwmarkt.
Naar verhouding deed de PVV het daar de laatste kamerverkiezingen heel goed. PvdA en GL scoorden er ongeveer het gemiddelde van de stad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Was het niet dat ze in Ondiep en andere tokkiewijken e.d gewoon massaal GroenLinks en PvdA stemmen.
Ik SMS je wel als ik er ben en waar ik zit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, ik zat er aan te denken rond 12 weg te gaan, dan ben ik op Oude Markt (na wat bezoeken) rond een uur of 12:45 of 1 ofzo.
Oke, ik ga gewoon uit van rond eenen eerst.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik SMS je wel als ik er ben en waar ik zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |