Ik SMS je wel als ik er ben en waar ik zit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, ik zat er aan te denken rond 12 weg te gaan, dan ben ik op Oude Markt (na wat bezoeken) rond een uur of 12:45 of 1 ofzo.
Oke, ik ga gewoon uit van rond eenen eerst.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik SMS je wel als ik er ben en waar ik zit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
En voor je het weet staat ie voor je deur omdat hij gezellig bier met je wil drinken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
En voor je het weet staat ie voor je deur omdat hij gezellig bier met je wil drinken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:39 schreef Tem het volgende:
Trouwens Osama is niet dood, hij stond vanmorgen met een recente krant in zijn hand op de voorkant van de nrc-next.
Was misschien een beetje flauwquote:
Dat moesten we altijd alquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef Tem het volgende:
Tja ik weet niet of het onzin is. Tot nu toe moeten we maar geloven wat de Amerikanen zeggen.....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Tem het volgende:
Des te meer een reden om er vraagtekens bij te zetten. Maar goed mensen maken zich meer druk over irrelevante zaken als HRA en bonussen.
Echter vind ik de dood van bin Laden wezenlijk minder belangrijk dan de (nationale) economie, want de dood van bin Laden zal ons in de toekomst weinig treffen, de financiële druk van de HRA (doordat het de overheid veel geld kost deze in stand te houden) des te meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Tem het volgende:
Des te meer een reden om er vraagtekens bij te zetten. Maar goed mensen maken zich meer druk over irrelevante zaken als HRA en bonussen.
Tja de tuinders zitten er ook niet op te wachten. We moeten onze problemen toch niet op proberen te lossen over de schouders van die ondernemers?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef robin007bond het volgende:
Bij PowNews toen, die uitkeringstrekkers bij het UWV. Wel profiteren en te goed voelen om in de fruitteelt te werken. Om op te kotsen. Voorschrift, ik ben het volledig met je eens.
Werkschuw-uitkeringstuig
Nee, daarom moet er ook geen verbod komen op de gastarbeiders, maar een verbod op uitkeringen voor volk dat weigert te werken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de tuinders zitten er ook niet op te wachten. We moeten onze problemen toch niet op proberen te lossen over de schouders van die ondernemers?
Mensen die weigeren te werken mogen van mij gekort worden op hun uitkering of die uitkering er zelfs af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, daarom moet er ook geen verbod komen op de gastarbeiders, maar een verbod op uitkeringen voor volk dat weigert te werken.
Wezenlijk verschil.
Lijkt me ook waarschijnlijk maar het kan net zo goed niet zo zijn. Daarnaast is het gewoon in tegenstrijd met het internationaal recht om iemand zomaar te vermoorden. Beschaving is ver te zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:
dat die knakker dood is wil ik nog wel geloven
Als hij niet dood was had hij wel een filmpje gelekt om Obama uit te lachen dat hij nog leeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:
dat die knakker dood is wil ik nog wel geloven
oppakken en berechten had ook zeker mijn voorkeur gehad. Ik zal niet rouwen om zijn dood maar beschaafd is anders inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook waarschijnlijk maar het kan net zo goed niet zo zijn. Daarnaast is het gewoon in tegenstrijd met het internationaal recht om iemand zomaar te vermoorden. Beschaving is ver te zoeken.
Misschien had osama wel al jaren een deal met Amerika en wilde hij eronder uit of een andere theorie (zie die van Maarten van Rossem). Zat vraagtekens bij deze aktie.
Met het Indonesische geboortecertificaat van Obama in zijn hand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij niet dood was had hij wel een filmpje gelekt om Obama uit te lachen dat hij nog leeft.
Te makkelijk. Wat als hij nou een deal zou hebben gemaakt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij niet dood was had hij wel een filmpje gelekt om Obama uit te lachen dat hij nog leeft.
Je wilt zeggen dat ze liever geen werknemers hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de tuinders zitten er ook niet op te wachten. We moeten onze problemen toch niet op proberen te lossen over de schouders van die ondernemers?
Je snapt de realiteit niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze liever geen werknemers hebben?
Minimumlonen afschaffen, grenzen wereldwijd open. Daar zitten de tuinders pas echt op te wachten. Nu het niet mogelijk is om die Roemenen en Bulgaren in te zetten, dus kunnen mensen in de bijstand dat prima doen.
Dat ze daar zich te goed voor voelen
Snap dat dan: Obama = Osama!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Te makkelijk. Wat als hij nou een deal zou hebben gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |