Dus dat is een uiterst hachelijk criterium. 1 keer een bus 100 meter om laten rijden en de rest van de dag is het systeem van de legquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:34 schreef James1988 het volgende:
Het gebeurt op basis van GPS of asomwentelingen, afhankelijk van waar de vervoerder voor heeft gekozen. Wanneer GPS-dekking wegvalt krijg je soms "Buiten gebruik" op de lezers, of pakken ze de laatst bekende of eerstvolgende locatie.
Bij asomwentelingen wordt er gewoon geteld hoe vaak de assen rond zijn gegaan sinds de laatste stop en bepaalt men zo de afgelegde afstand en dus de halte. Maar dat is dus ook weer afhankelijk van afvlakking van de wielen enzo...
Dat `statement´ is niet uit de `lucht gegrepen´. Dit standpunt heb ik al sinds dag 1 van bekendmaking OV-Chipkaart. Inmiddels alweer vele jaren geleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
leuk dat je zo'n statement maakt, maar ik hoop dat je je realiseert dat je wederom een totaal gebrek aan argumenten hebt?
Komop, geef eens een argument waarom kaartjes blijven bestaan? Heb je een inside bron? een interessante oorzaak-gevolg redenatie of is het je onderbuik die aan het borrelen is?
Aan het einde van de rit moet er een nieuw ritnummer worden ingevuld en begint de meting van voor af aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus dat is een uiterst hachelijk criterium. 1 keer een bus 100 meter om laten rijden en de rest van de dag is het systeem van de leg
Dat is jouw standpunt. Je verkondigt het echter als een feit, terwijl je dat helemaal niet kunt weten tenzij je een insider bent bij NS, een van de andere vervoerders, of de politiek. Zolang dat niet het geval is is je standpunt niets meer dan een mening en zul je die ook als zodanig moeten presenteren, wat inhoudt: onderbouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat `statement´ is niet uit de `lucht gegrepen´. Dit standpunt heb ik al sinds dag 1 van bekendmaking OV-Chipkaart. Inmiddels alweer vele jaren geleden.
Ik praat geen onzin. Altijd zal men met papieren treinkaartjes met de trein kunnen blijven reizen. De OV-Chipkaart zal uiteindelijk louter gaan fungeren in de bus, tram en metro.
Agreed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongens zit niet zo te zeuren over de chipkaart, ieder heeft zn eigen mening. zo houden
Schei toch uit man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:50 schreef James1988 het volgende:
Dat is jouw standpunt. Je verkondigt het echter als een feit, terwijl je dat helemaal niet kunt weten tenzij je een insider bent bij NS, een van de andere vervoerders, of de politiek. Zolang dat niet het geval is is je standpunt niets meer dan een mening en zul je die ook als zodanig moeten presenteren, wat inhoudt: onderbouwen.
Oke je hebt je statement gemaaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit man.
Jij zit iedere dag onterecht te zeuren over FYRA, NS Hispeed en de HSL-Zuid.
Ik laat enkel weten dat men altijd met papieren treinkaartjes kan blijven reizen wanneer het over de OV-Chipkaart gaat, waar ik zelf nooit over begin.
Nou enquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Precies, het enige probleem dat er is heet OV-chipkaart
ja begin daar ff overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit man.
Jij zit iedere dag onterecht te zeuren over FYRA, NS Hispeed en de HSL-Zuid.
Ik laat enkel weten dat men altijd met papieren treinkaartjes kan blijven reizen wanneer het over de OV-Chipkaart gaat, waar ik zelf nooit over begin.
Wat een onzin. Ik heb mij daar nooit negatief over uitgelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
JIJ doet niks anders dan trollen over hoe geweldig we dat aantoonbaar kansloos falende kutproduct wel moeten vinden![]()
Ever since dat bloknootje topic ben je gewoon één grote vleesgeworden viral campaign voor de HSL en alles wat daar naar ruiktGa toch weg man
Ze roepen altijd om in de trein dat je moet uitchecken op je eindbestemming, dus met een via doe ik dat ook niet, om niet 2 keer zo duur uit te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:19 schreef KapiteinT het volgende:
Over dat uit- en inchecken als je via-reis maakt: is het niet zo dat je niet 3 minuten hoeft te wachten als je bij een ander paaltje incheckt dan waar je uitgecheckt bent? Bij de metro werkte dat laatst wel.
Zolang je binnen het gebied van 1 vervoerder blijft kan dat. Misschien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Ze roepen altijd om in de trein dat je moet uitchecken op je eindbestemming, dus met een via doe ik dat ook niet, om niet 2 keer zo duur uit te zijn.
Volgens de voorwaarden officieel niet. Maar dat de hc vrijwel altijd omroept 'en is Utrecht Centraal uw eindstation, check dat uit', vrijwaart mij er van niet uit te checken als ik met een omweggetje reis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je binnen het gebied van 1 vervoerder blijft kan dat. Misschien.
Wat voor rondje ga je maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
oh volgende week om deze tijd ben ik ergens rond Bielefeld denk ik![]()
Slagje Stockholm he, zoals eerder aangekondigd. Plus waarschijnlijk nog wel wat collaterale schadequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |