Goed zo. Dus.....?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:27 schreef Igen het volgende:
Geen dagkaartjes meer?
En waarom? Bij bijvoorbeeld het GVB kun je ook gewoon dagkaartjes krijgen (of op je eigen chipkaart zetten) dus het kan geen technische reden zijn.
Heel juistquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus NS wil mensen naaien die een dagje erop uit willen?
Maar dat is dan wel een hele omslag van kruidvatkaartjes, blokkerkaartjes, lentetoer, www.eropuit.nl enzovoort.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel juistZe verdienen er niet genoeg op. Betaal maar gewoon voor elke meter die je rijdt.
Ja. Zal NS daar wakker van liggen denk jij? Ik denk van nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel een hele omslag van kruidvatkaartjes, blokkerkaartjes, lentetoer, www.eropuit.nl enzovoort.
Ja, want een limiet invoeren op hoeveel er per dag door de NS vanaf geschreven kan worden, zoals de oyster card in Londen, is schijnbaar ook te moeilijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus NS wil mensen naaien die een dagje erop uit willen?
Welnee, gewoon zoals het hoort inchecken op het beginstation en uitchecken op je bestemming. Van Roosendaal naar Roosendaal kan volgens mij nooit zoveel gaan kosten hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan gaan hobbyrondjes dus straks gewoon 60 tot 75 euro kosten![]()
En dan is het rap uit met de pret natuurlijk
Mag daar 14 uur tussen zitten dan? En wat als je controle krijgt van Eindhoven naar Tilburg en ze zien dat je in Roosendaal ingecheckt bent? Dan zijt ge het bokje, vriendquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Welnee, gewoon zoals het hoort inchecken op het beginstation en uitchecken op je bestemming. Van Roosendaal naar Roosendaal kan volgens mij nooit zoveel gaan kosten hoor.
Als het niet meer is. Als ik een dagje ga treinen zit ik zo op 600 a 700 kilometer. Nou ja, dat doe ik dus niet meer als de dagkaart is verdwenen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan gaan hobbyrondjes dus straks gewoon 60 tot 75 euro kosten![]()
En dan is het rap uit met de pret natuurlijk
Dan mag die conducteur mij eerst gaan uitleggen hoe ik dan had moeten in- en uitchecken. Genoeg overstappen die zo strak gepland zijn dat direct uit- en inchecken geen optie is..quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag daar 14 uur tussen zitten dan? En wat als je controle krijgt van Eindhoven naar Tilburg en ze zien dat je in Roosendaal ingecheckt bent? Dan zijt ge het bokje, vriend
Toch moet dat. Staat in de voorwaarden, punt 2.2.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan mag die conducteur mij eerst gaan uitleggen hoe ik dan had moeten in- en uitchecken. Genoeg overstappen die zo strak gepland zijn dat direct uit- en inchecken geen optie is..
Je moet ook gewoon geen omwegen met krappe overstaps willen reizen. Vindt NS dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef James1988 het volgende:
En daarnaast zit er nog eens 3 minuten tussen in- en uitchecken.
Dat wordt dus nog een extra handicap bij het plannen van een hobbyrondje. Waar moet ik allemaal in en uitchecken, en kan dat allemaal wel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef Ireyon het volgende:
Dan mag die conducteur mij eerst gaan uitleggen hoe ik dan had moeten in- en uitchecken. Genoeg overstappen die zo strak gepland zijn dat direct uit- en inchecken geen optie is..
Nou ja, het type mensen dat expres met de trein een route neemt die noch het snelste is, noch het kortste, noch de minste overstappen heeft, is volgens mij niet het type mensen is dat anders dezelfde route met de auto zou doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt dus nog een extra handicap bij het plannen van een hobbyrondje. Waar moet ik allemaal in en uitchecken, en kan dat allemaal wel?
Maar misschien willen ze niet dat er capaciteit besteed wordt aan mensen die niet per se vervoerd MOETEN worden. Of zo. Maar dat je op die manier de mensen de auto in jaagt staat als een paal boven water natuurlijk
Nee, maar het zijn er ook niet zoveel dat de NS er last van heeft lijkt me.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het type mensen dat expres met de trein een route neemt die noch het snelste is, noch het kortste, noch de minste overstappen heeft, is volgens mij niet het type mensen is dat anders dezelfde route met de auto zou doen.
NS niet alleen hoor. DIe andere koeielullen ook. Stel je wilt even van Groningen naar Veendam om in 11,7 seconden van alle drie de aanwezige bordjes een foto te maken. Je trein is vertraagd. Komt aan in Veendam, Machinist bouwt in 11,8 seconden de trein om en vertrekt weer naar Groningen. Dat kan dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen omwegen met krappe overstaps willen reizen. Vindt NS dan.
Nee, behalve als het ineens 5 tot 10 keer zo duur gaat wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het type mensen dat expres met de trein een route neemt die noch het snelste is, noch het kortste, noch de minste overstappen heeft, is volgens mij niet het type mensen is dat anders dezelfde route met de auto zou doen.
Gezien de huidige brandstofprijzen wordt het dan dat laatste of fietsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, behalve als het ineens 5 tot 10 keer zo duur gaat wordenDan wel. Of je blijft gewoon thuis.
Dat komt omdat de controleteams bang zijn nooit meer thuis te komen als die barrels weer eens stilvallen daar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef Temlin het volgende:
tussen Arnhem en Winterswijk controleren ze toch nooit.
Die heb je hier zeker niet zoals in Duitsland, een ubergeil ritje Munchen-Munchen (rondje Duitsland) met 0 keer overstappen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Welnee, gewoon zoals het hoort inchecken op het beginstation en uitchecken op je bestemming. Van Roosendaal naar Roosendaal kan volgens mij nooit zoveel gaan kosten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |