Als je een behulpzame post wil posten doe je het zo:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wtf?Doe even normaal.
Ik maakte een zeer behulpzame post voor iemand die graag in ICM reist tussen Venlo en Eindhoven. Persoon in kwestie kan nu precies zien welke treinen planmatig daar met ICM rijden. De links naar het Spoorboekje zijn superhandig omdat boven iedere trein het corresponderende treinnummer staat.
Ik geef daar zelfs een direct link naar het Spoorboekje waar in één oogopslag alle treinen tussen Eindhoven en Venlo op staan. User Maxbet kan op deze manier heel snel opzoeken welke trein 'ie moet nemen om met een Koploper te reizen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef greavy het volgende:
En niet verwijzen naar het spoorboekje, nietszeggende treinnummers vermelden en dergelijke..
AMEN.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het probleem is voor sommige denk ik meer dat jij jouw mening als feit presenteert. Bijvoorbeeld dat we ten allen tijde met papieren kaartjes kunnen blijven reizen. Maar als iemand dan vraagt waarom je dat denkt komt daar geen antwoord op.
Voorheen deed ik dat ook, en kreeg ik volledig commentaar dat dat niet mocht cq slecht leesbaar was. Dus jij moet het ook NIET doen. Simpel. Typ maar wat woorden extra.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik geef daar zelfs een direct link naar het Spoorboekje waar in één oogopslag alle treinen tussen Eindhoven en Venlo op staan. User Maxbet kan op deze manier heel snel opzoeken welke trein 'ie moet nemen om met een Koploper te reizen.
Volgens mij is dat een test/hobbybak: ramen kunnen nog open en er zit nog ventilatie op de bovenverdieping.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
de eerste nieuwe bak DDZ is in ruwbouw klaar en staat in de bedoelde kleuren in Haarlem. Foto bij Nico Spilt
Voor mij maakt het niet zoveel uit, het is geen hocus pocus meer sinds ik een behoorlijke tijd in de mat verzorging heb meegedraaid.. Enige wat nog vraagtekens veroorzaakt is dat ik toch nog steeds vrij veel mat64 zie voorbijkomen hier, ben ondertussen weer terug in venlo..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je een behulpzame post wil posten doe je het zo:
Trein X, Den Haag CS v. x.xx, Rotterdam v. x.xx, et cetera
En niet verwijzen naar het spoorboekje, nietszeggende treinnummers vermelden en dergelijke..
Heb je hier ook een bron van of moeten we jou ook maar op je woord geloven?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef greavy het volgende:
[..]
AMEN.
Enne, die papieren kaartjes staan zeker op uitgefaseerd te worden: NS is hier al mee bezig (!).
- Minder verschillende kaartsoorten aanbieden
- Steeds meer advies voor reizen met OVC
Mijn zeer goed ingelichte bronnen binnen NS over de kaartautomaten meld dat er straks alleen nog fietskaarten en dagkaarten voor de hond te verkrijgen zijn op papier.
5-retour word binnenkort uit de automaten gehaald, net als nog een aantal "onnodige" kaartsoorten.
Papieren kaartjes kan je straks ALLEEN nog maar met datum kopen, zonder datum gaat geheel verdwijnen, waarna alle stempelautomaten verdwijnen (ca. 6 maanden na uitfasering zonder datum)
Maar dan is het waarschijnlijk een planquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:36 schreef greavy het volgende:
Medewerker van NS die zich bezig houdt met de kaartautomaten & OV-Chipkaart
In deze hoedanigheid zou Ik ze niet in de productie-omgeving inzetten neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een test/hobbybak: ramen kunnen nog open en er zit nog ventilatie op de bovenverdieping.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha. Nog een weekje dan zit ik hier weer eens in![]()
[ afbeelding ]
Ja, prachtige treinen om te zien maar ik wordt er nooit zo vrolijk van om lange stukken zo'n schommelboot te moeten zitten...quote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat het je in andere topics naar je hoofd stijgt omdat ze je als treinengoeroe zien dat is tot daar aan toe, maar zou je hier je wat minder elitair kunnen opstellen? Dat maakt lezen en meepraten hier een stuk fijner.
Geldt overigens voor een ieder die zich aangesproken voelt. Ook voor wat betreft schelden en met respect reageren.. Bevalt iets je niet.. dan reageer je er toch gewoon niet op?
Gelul, bepaal jij of een topic of reeks open blijft of niet? Inderdaad, niet dus, want nu is hij dichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee, dit topic `runt´ al bijna 8 jaar. Het is één van de langstlopende en succesvolste reeksen op FOK! Diepgeworteld ft. met een zeer goede fundering komen er echt wel weer `zonnige´ tijden.
maar veendam ligt toch gewoon aan de lijn van groningen naar leer? :Squote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:29 schreef Socios het volgende:
Reportage nieuw geopend treinstation Veendam.
Zoals jullie weten komen er sinds 1 mei jl. 07.34u na 58 jaar weer reguliere reizigerstreinen in Veendam.
Gisteren deze gereactiveerde spoorlijn voor reizigerstreinen met een bezoekje vereerd:
[ afbeelding ]
De trein naar Veendam staat gereed op spoor 1b te Groningen. De eindbestemming staat inmiddels ook aangeven op de CTA.
[ afbeelding ]
Het stationsbordje van Veendam. Gewoon op een ouderwetse `Duitse´ manier met afkorting op het stationsgebouw.
[ afbeelding ]
De spoorlijn even voorbij het station richting Stadskanaal.
[ afbeelding ]
De stationslaan kijkend op het stationsgebouw van Veendam
[ afbeelding ]
Een GTW (Gelenktriebwagen) uit Groningen komt Veendam binnenrijden.
Nederland is weer een spoorlijn rijker.
Nee, na Zuidbroek takt de lijn af richting het Zuiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef Yreal het volgende:
maar veendam ligt toch gewoon aan de lijn van groningen naar leer? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |