Sowieso is een tram toffer dan een bus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het laat mij betrekkelijk siberisch of er in Groningen trams rijden of nietIk ben van de treinen, de rest boeit me niet.
Waarom niet één dieselektrisch powerpack met een pantograaf op het dak? Lijkt me toch wat efficienter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een driebaks Spurt met 2 powerpacks ertussen
-knip, al heb je wel een beetje gelijk, iets minder mag ook wel-quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is sinds een maand het geval.
De volgende Intercity's tussen Den Haag Centraal en Venlo v.v. (1900-serie) worden met Koplopers (InterCityMaterieel) gereden:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
[knip]
In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.
Of in het digitale spoorboekje op internet:
http://www.ns.nl/spoorboekje/10a.pdf
en
http://www.ns.nl/spoorboekje/10b.pdf
Bronnen:
http://treinfan.waarisdetrein.nl/drgl/2011-3/LM.txt
Spoorboekje Nederlandse Spoorwegen
www.ns.nl
Beargumentatie:
NS wijzigt één keer in de paar maanden de omloop van het in te zetten materieel in zogenaamde "wijzigingsbladen". Ook de dienstregeling verandert dan soms (een beetje).
Huh, wtf?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef greavy het volgende:
-knip-
Daar heeft een normale reiziger niets aan, en welke leek weet wat MDWDVZZ of M-W---ZZ betekend. Net als wie weet wat 1914, 1925 enzo betekent. Ga met je nummertjesfap lekker naar Somda. HIER houden wij het leesbaar.
Nou mag ik mezelf een leek vinden, maar zelfs ZONDER context snapte ik gelijk wat MDWDVZZ moest voorstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef greavy het volgende:
[..]
-knip-
Daar heeft een normale reiziger niets aan, en welke leek weet wat MDWDVZZ of M-W---ZZ betekendt. Net als wie weet wat 1914, 1925 enzo betekent. Ga met je nummertjesfap lekker naar Somda. HIER houden wij het leesbaar.
Je lijkt net een zojuist gestopte roker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef greavy het volgende:
IK ben er mee gestopt. Die ICE HSL fapper gaat er steeds mee door. Moet hij ook kappen.
Dat het je in andere topics naar je hoofd stijgt omdat ze je als treinengoeroe zien dat is tot daar aan toe, maar zou je hier je wat minder elitair kunnen opstellen? Dat maakt lezen en meepraten hier een stuk fijner.quote:
Daar gaat het niet om. Schelden doe ik sowieso nooit en ik benader mensen niet op `dergelijke walgelijke wijze´. Het is niet zo dat ik constant een hele rij nummers posts ofzo, alleen bij het beantwoorden van vragen en/ of op verzoek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Peter het volgende:
Dat het je in andere topics naar je hoofd stijgt omdat ze je als treinengoeroe zien dat is tot daar aan toe, maar zou je hier je wat minder elitair kunnen opstellen? Dat maakt lezen en meepraten hier een stuk fijner.
Maar de toon waarop je je dit topic opstelt ( het is zo omdat ik het zeg en ik ga geen andere bronnen aanvoeren om mijn mening te ondersteunen) is niet de prettigste en roept haast vanzelfsprekend weerstand op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Schelden doe ik sowieso nooit en ik benader mensen niet op `dergelijke walgelijke wijze´. Het is niet zo dat ik constant een hele rij nummers posts ofzo, alleen bij het beantwoorden van vragen en/ of op verzoek.
Wellicht komt dat wat verkeerd over, dat is niet zo bedoeld. Nogmaals: ik heb met niemand `problemen´ hier. Ook niet wanneer ik nota bene in het treinentopic voor `fapper´ uitgemaakt wordt; het slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:47 schreef Peter het volgende:
Maar de toon waarop je je dit topic opstelt ( het is zo omdat ik het zeg en ik ga geen andere bronnen aanvoeren om mijn mening te ondersteunen) is niet de prettigste en roept haast vanzelfsprekend weerstand op.
Welnee, dit topic `runt´ al bijna 8 jaar. Het is één van de langstlopende en succesvolste reeksen op FOK! Diepgeworteld ft. met een zeer goede fundering komen er echt wel weer `zonnige´ tijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niet zo moeilijk toch? Anders zie ik reeksnummer 315 wel eindigen als laatste nummer.
Het probleem is voor sommige denk ik meer dat jij jouw mening als feit presenteert. Bijvoorbeeld dat we ten allen tijde met papieren kaartjes kunnen blijven reizen. Maar als iemand dan vraagt waarom je dat denkt komt daar geen antwoord op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Wellicht komt dat wat verkeerd over, dat is niet zo bedoeld. Nogmaals: ik heb met niemand `problemen´ hier. Ook niet wanneer ik nota bene in het treinentopic voor `fapper´ uitgemaakt wordt; het slaat gewoon nergens op.
Bovendien mag ik best een `afwijkende´ mening hebben zoals bijvoorbeeld over de HSL Zuid. Ik bezwijk niet onder `sociale druk´ om ook maar constant de FYRA en V250 af te kraken.
Maar zo zijn er ook veel dingen waar ik hetzelfde over denk. Zoals de prachtfoto's van Zug-Chef die hier al vele jaren voorbij komen om maar iets te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |