Op wordt te grootquote:
vette broek en schoenen, overhemd vind ik te saai om zo te dragen eerlijk gezegd. verder draag ik een overhemd ook altijd in mijn broek maar dat is persoonlijk.quote:
Je mist alleen een ''The North Face'' rugzak;). Overigens een zeer relaxte outfit.quote:
Het was aardig koud vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Moffol het volgende:
Heerlijk, een hoekje met zon maar zonder wind.
[ afbeelding ]
Niiiice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt op tropical danny van doe mij een topppertjeeequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Thnx. Broek heb ik bij de H&M gehaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ziet er relaxed uit!
Waarvan is de broek?
Snap ik, maar zoals ik al zei in het sneaker topic, het is een chino met smalle pijpen en die vallen niet goed over de schoenen vandaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Agentperry het volgende:
bij zon opgerolde pijpen waarbij je je enkel kunt zien krijg ik altijd een beetje een ongemakkelijk gevoel...
verder nice janoski's
Je moet wel een licht gekleurd colbertje dragen vind ik! (als je dus zo je schoenen gaat dragen)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx. Broek heb ik bij de H&M gehaald.
[..]
Snap ik, maar zoals ik al zei in het sneaker topic, het is een chino met smalle pijpen en die vallen niet goed over de schoenen vandaar.
Ik sommige dingen ook niet maar deze rekt wat mee en is rond m'n middel in feite te los zodat die rond m'n (boven)benen oke zit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef Agentperry het volgende:
die slim fit dingen van de h&m pas ik altijd met geen mogelijkheid in, en dan heb ik niet eens heel dikke benen.
Zijn aanwezig maar die draag ik liever wanneer ik deze outfit aan heb met een wit overhemd ipv v-hals. Staat net wat mooier bij het jasje imo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Je moet wel een licht gekleurd colbertje dragen vind ik! (als je dus zo je schoenen gaat dragen)
komt bij mij ook van squatten en deadliften, eerder kon ik een "slim fit"(niet van die skinny dingen) nog wel aan. maar sinds ik train echt niet meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik sommige dingen ook niet maar deze rekt wat mee en is rond m'n middel in feite te los zodat die rond m'n (boven)benen oke zit.
(eerder veel getraind)
[..]
Zijn aanwezig maar die draag ik liever wanneer ik deze outfit aan heb met een wit overhemd ipv v-hals. Staat net wat mooier bij het jasje imo.
Dan weet je heel goed wat ik bedoel. Squats, leg press, leg curls etc. Op een gegeven moment ging het te hard dus zwaar gaan minderen omdat ik m'n max nog niet haalde. Dat maakte het lastig met broeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
komt bij mij ook van squatten en deadliften, eerder kon ik een "slim fit"(niet van die skinny dingen) nog wel aan. maar sinds ik train echt niet meer.
quote:
De shirtjes hebben een normale pasvorm, niet slim of zo. Dus als je normaal medium hebt gewoon die maat bestellen. De organic cotton shirtjes zijn iets getailleerder ter info.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Agentperry het volgende:
hoe valt american apparel eigenlijk, ik hoor je er zo positief over praten dus denk ik maar eens wat van bestellen. maar welke maat?
ik heb normaal maat M of L(heel soms XL) afhankelijk van hoe het valt.
River Island.quote:
Yes.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Diablo maak jij je foto's met een webcam?
Ja een klasgenoot van me, zou best kunnen dat hij het is geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag liep ik nietsvermoedend op Centraal Station om de trein te halen, wordt ik vervolgens door een jongen aangesproken of hij een foto van mij mag maken in mijn outfit. Zijn er serieus Nederlandse blogs die zich ook bezig houden met streetfashion?
Wat is de link van die weblog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja een klasgenoot van me, zou best kunnen dat hij het is geweest.
Euh, het is gewoon een tof shirt van een bekend spelletje (angry birds). Waarom zou ik niet zo over straat kunnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef Agentperry het volgende:
ik neem aan dat je dat shirt hebt gekocht voor een thema feest? want zo zou ik toch niet over straat.
ik wil wel nog een phineas en ferb of dora t-shirt hebben voor in lloret in de club, zeker dat je dan heel wat aanspraak krijgt.
omdat angry bird nerderig en kleuterachtig is en dora laat zien dat je zelfspot hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Euh, het is gewoon een tof shirt van een bekend spelletje (angry birds). Waarom zou ik niet zo over straat kunnen?
Een dora-shirt zou ik daarentegen nooit dragen!
All stars kan best.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Agentperry het volgende:
[..]
omdat angry bird nerderig en kleuterachtig is en dora laat zien dat je zelfspot hebt.
maarja je hebt voor de rest ook geen stijl dusja... niet lullig bedoeld overigens maar all stars en een broek die rechtstreeks uit de scapino lijkt te komen vind ik gewoon niet vet.
Ik vind het shirt gewoon belachelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kritiek geven is makkelijk, maar ben nu best benieuwd geworden naar jullie kledij. Laat eens zien wat jullie stijl is
Overigens vind ik dat er niets mis is met de outfit van GuitarJJ.
Daar ben ik het niet mee eens, het ligt natuurlijk aan de smaak en stylen dat je prefereert, maar over het algemeen kan ik wel ''nette'' opgerolde shorts waarderen. Het hangt maar net af wat je draagt. Overigens leek het om een broek te gaan. Maar het is dus een short marktplaats?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Dalliance het volgende:
Dat is al een (opgerolde) shorten je wilt juist voorkomen dat je broek 'netjes' is opgerold
dope stijl, heb ook zo'n korte broek volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou ben ik zeker geen expert maar zijn dat APC's?
@OMGWTFBBQSAUCE: +1, maar ieder zijn ding. De ene stijl is natuurlijk niet beter dan de andere.
Hier even een WAYWT'tje van vandaag plus gisteren. Smart blur vanwege anonimiteit.
[ afbeelding ]
Komt ie weer met z'n fitnessquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dope stijl, heb ook zo'n korte broek volgens mij.
abo'tje sportschool is wel gen overbodige luxe.
Tussen ripped en Zwartemarktplaats' lichaam zijn er ook nog opties die wel natuurlijk doch afgewerkt overkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n fitness
fascinatie. Niet iedereen wil ripped zijn, en dat is ook totaal niet mooi. Onnatuurlijk enzo.
Klopt maar misschien gaat Zwartemarkplaats wel voor de lange losse kleding look.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Tussen ripped en Zwartemarktplaats' lichaam zijn er ook nog opties die wel natuurlijk doch afgewerkt overkomen
Now that's nice 'n simple.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:29 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
Mijnes:
[ afbeelding ]
niet echt duidelijk want webcam.
ik draag ook vaak losse kleding maar dat kan ook met wat meer spiermassa.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Klopt maar misschien gaat Zwartemarkplaats wel voor de lange losse kleding look.
Er staat toch ook lange. beetje zweeds enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik draag ook vaak losse kleding maar dat kan ook met wat meer spiermassa.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Agentperry het volgende:
laat ook maar zitten deze discussie is nutteloos
miauwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:29 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
Mijnes:
[ afbeelding ]
niet echt duidelijk want webcam.
Sorry, maar vergeleken met je andere outfits, vind ik dit toch een beetje aso eruit zien. Lijkt een beetje op Sterretje van Oh oh.quote:
Oh ja, dan is 't begrijpelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:42 schreef loqdawq het volgende:
was ook ff een snelle fit in t pashokje maar vind t alsnog wel ok
+1quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
gouden ring, tattoo op voorarm, priest-beads.quote:
vinkenslag ofzoquote:Op
woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
gouden ring, tattoo op voorarm, priest-beads.
yeah okay dawg. Uit welke hood kom je?
je bent gewoon nogal dun, vandaar. lengte/gewicht?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zie alleen de fitnesgoeroe commentaar geven.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter
niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
Waar is die cardigan van?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou ben ik zeker geen expert maar zijn dat APC's?
@OMGWTFBBQSAUCE: +1, maar ieder zijn ding. De ene stijl is natuurlijk niet beter dan de andere.
Hier even een WAYWT'tje van vandaag plus gisteren. Smart blur vanwege anonimiteit.
[ afbeelding ]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent gewoon nogal dun, vandaar. lengte/gewicht?
quote:
Leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Camera stond op poster effect ofzo, maar was te lui om weer een nieuwe te maken
Laat hem praten, je ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.
Ik ben nu 1.93m bij 78 KG.Woog ooit in betere tijden 7 kilo zwaarder. Het valt allemaal wel mee, ik heb een tijd modellen werk gedaan en toen woog ik 70KG, vind dit een hele vooruitgang. Een 'abbotje sportschool nemen'' is een onnodige kreet. Ik heb altijd veel gesport en zelf nu ondanks gezondheidsproblematiek en bijbehorende enorm tegenvallende sportprestaties ben ik zeker 3/4 maal per week in het zwemband/atletiekbaan/sportschool te vinden.
dat zal het inderdaad wel zijn ja, die smalle schouders. want 78kg bij 1.93 is niet abnormaal licht nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.
Ik ben nu 1.93m bij 78 KG.Woog ooit in betere tijden 7 kilo zwaarder. Het valt allemaal wel mee, ik heb een tijd modellen werk gedaan en toen woog ik 70KG, vind dit een hele vooruitgang. Een 'abbotje sportschool nemen'' is een onnodige kreet. Ik heb altijd veel gesport en zelf nu ondanks gezondheidsproblematiek en bijbehorende enorm tegenvallende sportprestaties ben ik zeker 3/4 maal per week in het zwemband/atletiekbaan/sportschool te vinden.
@Nashje: JCrew
@Jay-t: Fraaie broek, waarvandaan?
Dank.quote:
Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?quote:
kijk maar in het bodybuilding topic. maak binnen kort wel een keer een foto met mijn stap outfit ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?
Preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?
Waarom? Dit is niet het bodybuilding topic, dit is het wat draag jij vandaag topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
kijk maar in het bodybuilding topic. maak binnen kort wel een keer een foto met mijn stap outfit ofzo.
Die was je toen je 2 uur daarvoor postte nog niet opgevallen?quote:
dopeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
Ziehier een foto van waar ik mijn floating mantra techniek praktiseer![]()
[ afbeelding ]
Sickkk. Waar is het overhemd en t-shirt van?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]
Een Levi's 511 die ik een maat te groot heb gekocht zodat die slim straight is ipv skinny. Fijn broekje van dun denim. Relaxt bij wat warmer weer.quote:
Het overhemd Junk de Luxe?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef Dalliance het volgende:
Shirt is van Junk de Luxe en 't hemd gewoon zo'n grijs mouwloos ding van de H&M.
Nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Mindstate het volgende:
shirt is h&m geloof ik
cardigan van dior, vintage jaren 60 geloof ik
wat voor flappen bedoel je? zo'n pinguļn jasje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe heten die flappen ook al weer die soms op de achterkant van een 'jasje' zitten? Ben even de benaming hiervan kwijt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wat voor flappen bedoel je? zo'n pinguļn jasje?
Je zweeft bijnaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat je deze dingen los kunt bestellenquote:Op zondag 22 mei 2011 08:54 schreef Dalliance het volgende:
Weet niet hoe het in het Nederlands heet, maar ik geloof dat je vents bedoeld.
Single vent, double vent of een ventless jacket.
Edit: blijkbaar noemen ze dat in NL een split.
Ik heb dan ook niet op jouw suggestie zitten zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:52 schreef Dalliance het volgende:
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Ik bedoel niet net als jij de 'elbowpatches', maar de 'tail' van het jasje.
Een derby van Hugo Boss. De neus is nog vrij spits ipv rond.quote:
Nee hoor..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Holy mother of god, welke maat schoenen heb je? 45?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
-quote:
Mooi pak! Donkergrijs of zwart? Donkergrijs neem ik aan omdat je cognac kleurige schoenen aan hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op maat gemaakt, door suit-supply alleen is de broek iets te lang dus morgen even terug brengen om een stuk stof weg te nemen. Daarna mijn sučde Santoni's ophalenquote:
Is inderdaad een donkertint grijs. Maar ik heb het niet zo op die etiquettes, waarbij je geen cognac schoenen kunt dragen onder 'zwart'. Beetje uit de tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mooi pak! Donkergrijs of zwart? Donkergrijs neem ik aan omdat je cognac kleurige schoenen aan hebt.
jezus 450 voor schoenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Op maat gemaakt, door suit-supply alleen is de broek iets te lang dus morgen even terug brengen om een stuk stof weg te nemen. Daarna mijn sučde Santoni's ophalen. http://www.assem.nl/schoe(...)nac/7553/3510.31.34/
Ze maken ook op maatquote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jezus 450 voor schoenen.
wist niet dat suit supply pakken ook op maat maakt, dacht dat ze alleen semi op maat waren.
dit verklaart het, ik was in roermond.quote:Suit up maatwerk is verkrijgbaar in de volgende stores:
A4AmsterdamLarenMaastrichtRotterdamAntwerpenLonden Vigo StreetLonden Lime StreetLonden WestfieldNew York
Dit is wel maatwerk, ik kom daar genoeg om daar zeker van te zijn. Je kunt daar je eigen stoffen uitkiezen waarbij alles opgemeten wordt om van de stoffen die je uitkiest een pak te maken. Wat betreft de 'cognac' kleur onder zwart; deel ik die mening niet met jou. Ik vind het wel kunnen. Maar goed dat zijn persoonlijke voorkeuren die persoon gerelateerd zijn. Er zijn genoeg mensen te vinden (styleforum.nl) die deze mening, met mij toebedeeld zijn. Net zo min dat er ook genoeg mensen zijn die dat niet vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Dalliance het volgende:
Dat is niet hetzelfde als maatwerkDaarnaast deel ik je mening niet wat betreft het combineren van bruin schoeisel onder een zwart pak. Grijs daargelaten.
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef Dalliance het volgende:
Soit. Maar bij SuitSupply betreft het patroon aanpassingen, zoals je in je citaat al aangaf. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met echt maatwerk, ofwel bespoke. Dat kan ook niet anders voor die prijs, waarvan wel gezegd moet worden dat het kwalitatief goed is
Hoe is je pak dan precies gemaakt? Gewoon wat maten opgemeten en toen een paar weken gewacht?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.
Dus jij komt uit ensko.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.
Echt maatwerk (=bespoke) betekent gewoon dat een pak vanaf scratch voor je gemaakt wordt. Wat Suitsupply doet is gewoon een paar aanpassingen verrichten aan een standaard pak. Strikt gezien dus juist geen maatwerk.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Simplicity is power. Simpel, maar toch erg mooi. En jij bent ook een mooie vrouw!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al op zoek naar een foto van voren, maar die heb ik hier volgensmij niet.
Het is toch maar een simpel zwart jurkje..
Pic doet het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Weer bewijs je mijn punt, dit is als het ware gewoon creatief uitschelden.
Maarja, on-topic:
[ afbeelding ]
awesomequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Weer bewijs je mijn punt, dit is als het ware gewoon creatief uitschelden.
Maarja, on-topic:
[ afbeelding ]
vind het eerlijk gezegd een beetje jammer van het witte vestje. de schoenen zijn prachtigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al op zoek naar een foto van voren, maar die heb ik hier volgensmij niet.
Dat was mijn jas voor de dag, met 24 graden ga ik geen dikke jas meezeulen, maar zonder is ook zo koud..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef electronique het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd een beetje jammer van het witte vestje. de schoenen zijn prachtig
graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat was mijn jas voor de dag, met 24 graden ga ik geen dikke jas meezeulen, maar zonder is ook zo koud..
Thanks trouwens!![]()
Terecht zijn mooie schoenen voor de dames.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef electronique het volgende:
[..]
graag gedaan
door jou heb ik trouwens zin om nieuwe schoenen te kopen
Mooooi, en die schoenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat? Dat je de hak sloopt door straatstenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooooi, en die schoenen.![]()
Ik loop meestal uit de hak bij pumps maar toch wil ik deze.
Schoenen zijn spot on, nu nog combineren met beige.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet op safariquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef Physics het volgende:
[..]
Schoenen zijn spot on, nu nog combineren met beige.
Daar zouden een hoop dames nog een voorbeeld aan kunnen nemen... Loop je dagelijks op dat soort dingen btw?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ben niet op safari
Meestal heb ik ze aan met '20 jurkjes in het bruin of wit.
Ja, sinds mijn 13e al. Maar niet aan te raden, mijn achillespees is dan ook korter en ik krijg snel spierpijn van all starsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Physics het volgende:
[..]
Daar zouden een hoop dames nog een voorbeeld aan kunnen nemen... Loop je dagelijks op dat soort dingen btw?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ben niet op safari
Meestal heb ik ze aan met '20 jurkjes in het bruin of wit.
Haha it's a strange world. Geweldig hoor, meestal is het andersom...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, sinds mijn 13e al. Maar niet aan te raden, mijn achillespees is dan ook korter en ik krijg snel spierpijn van all stars
Damn, ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wat Heroinjunk zegt bedoelde ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat je de hak sloopt door straatstenen?
Hier zitten plastic hoesjes omheen die door hitte er omheen zijn gesmolten, maar als ze versleten zijn knippen ze die bij de schoenmaker weer los en kunnen er nieuwe omheen
Zo sloop je het stof niet en gaan ze langer mee.
tweedehands vanaf 2,50e, heb je nog een eckte ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef Moffol het volgende:
Ik moet ook nog een denim overhemd scoren. Waar zijn ze verkrijgbaar voor rond de 30-40 euro? Het liefst ook nog redelijk dik (niet zo dik als een denim jack of course) maar dat maakt niet heel veel uit.
Waar? En wat is er zo eckt aan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:27 schreef n8n het volgende:
[..]
tweedehands vanaf 2,50e, heb je nog een eckte ook
markten, ouderwetse kwaliteit, papadenim, als je dat wilt op natuurlijke wijze verkleurd ipv die neppe prewash shitquote:
x2quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef Moffol het volgende:
Ik moet ook nog een denim overhemd scoren. Waar zijn ze verkrijgbaar voor rond de 30-40 euro? Het liefst ook nog redelijk dik (niet zo dik als een denim jack of course) maar dat maakt niet heel veel uit.
Wat voor 'n markten? Als het tweedehands is, rommelmarkten neem ik aan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef n8n het volgende:
[..]
markten, ouderwetse kwaliteit, papadenim, als je dat wilt op natuurlijke wijze verkleurd ipv die neppe prewash shit
In tweedehands winkels kun je (met een beetje mazzel) toffe vintage Levi's overhemden vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat voor 'n markten? Als het tweedehands is, rommelmarkten neem ik aan?
Chillossssquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hele page zonder outfits z0mg
[ afbeelding ]
lekker weertje enzo
schoenen heb ik ook alleen kwam al heel snel een lelijke kreuk in de neusquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Mindstate het volgende:
Nice hierboven, die voering komt me bekend voor, waar is die ook alweer van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste eens, tweede oneensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Bananenman het volgende:
Zal wel hetzelfde verhaal zijn als met penislengte en IQ: op Fok is alles vér bovengemiddeld.
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoe kan het dat er zoveel stijlvolle mensen zich hier vertonen? Als ik hier in de stad loop is het echt om te huilen, smaak komt echt niet in hun vocabulaire voor.
Als er zelfs mensen rondlopen met klompen weet je het welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.
Lol hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.
WAARVAN IS DIE V-HALSCH!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Oorbellenboys, bazen van de straat.
Ok, weer ontopic
[ afbeelding ]
Simpel, maar ben dan ook de heledag thuis
Mooi hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Okee en welke maat is dat? Want ik zoek echt een goede strakke.quote:
S, die body-fit typequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Okee en welke maat is dat? Want ik zoek echt een goede strakke.
ik was te lui om te strijken. hence camping smokingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
V hals staat een stuk mooier eronder.
Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hier ook, alleen maar haters en oorbelletjesboyss.
I don't like that at all! Die gasten met oorbellen, glimmende schoenen, nektasjes van de zwarte markt ("Echte D&G, wollaaaa"), opgeschoren koppies, petjes en 'shinende jassen', haat ik echt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
U don't like that?
Niet dat ik het heb
edit: ah hij heeft een banquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Oorbellenboys, bazen van de straat.
Ok, weer ontopic
[ afbeelding ]
Simpel, maar ben dan ook de heledag thuis
Wat was er dan, waardoor jij je bericht hebt gewijzigd.quote:
colbert met een y-nec, aparte combiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:46 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
die ene mouw is normaal niet zo
nicequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hele page zonder outfits z0mg
[ afbeelding ]
lekker weertje enzo
Ik vind het juist wel een leuke combiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
colbert met een y-nec, aparte combi
Lol, ze maken het hier nog bonter. Met 24 graden worden er hier uggs onder korte broeken/rokjes gedragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
I don't like that at all! Die gasten met oorbellen, glimmende schoenen, nektasjes van de zwarte markt ("Echte D&G, wollaaaa"), opgeschoren koppies, petjes en 'shinende jassen', haat ik echt!
Daar is niets raars aan. Uggs kunnen namelijk ook met warm weer worden gedragen door het schapenwol, dit houd je voeten koel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Lol, ze maken het hier nog bonter. Met 24 graden worden er hier uggs onder korte broeken/rokjes gedragen
Dan is er nog het punt dat ze graflelijk zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Daar is niets raars aan. Uggs kunnen namelijk ook met warm weer worden gedragen door het schapenwol, dit houd je voeten koel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan is er nog het punt dat ze graflelijk zijn
Thnx!quote:
Vind ik een goed idee! En niet alleen merk en prijs, maar ook de winkel/webshop waar het weg komtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef harriepopov het volgende:
Het zou fijn zijn als iedereen bij elke foto merk en prijs erbij toevoegt. Nu zie ik soms iets leuks en dan kan ik alleen raden wat het is
Ik zit niet te wachten op prijzen van kleding van anderen, maar als je wat leuks ziet kun je dat gewoon aan de betreffende persoon vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef harriepopov het volgende:
Het zou fijn zijn als iedereen bij elke foto merk en prijs erbij toevoegt. Nu zie ik soms iets leuks en dan kan ik alleen raden wat het is
goed planquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef harriepopov het volgende:
Het nadeel is dat je niet persé de volle mep betaald hoeft te hebben voor iets en daardoor een potentieel scheef beeld kan ontstaan. Als mensen graag willen weten wat ik heb betaald voor iets en waar ik het heb gehaald mogen ze dat best weten, maar ik ga niet bij elke outfit de price tag noemen. Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net alsof je onthoudt hoe duur elk kleding stuk is
En ik vind het knap als je het ook nog eens allemaal onthouden kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je niet persé de volle mep betaald hoeft te hebben voor iets en daardoor een potentieel scheef beeld kan ontstaan. Als mensen graag willen weten wat ik heb betaald voor iets en waar ik het heb gehaald mogen ze dat best weten, maar ik ga niet bij elke outfit de price tag noemen. Daar heb ik helemaal geen zin in.
ik weet van al mijn kledingstukken nog hoeveel ze kostten. semi-fotografisch geheugen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:51 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
En ik vind het knap als je het ook nog eens allemaal onthouden kan.
Dat weet ik ook wel en dat zonder semi-fotografisch geheugen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik weet van al mijn kledingstukken nog hoeveel ze kostten. semi-fotografisch geheugen.
semi-fotografisch geheugen, no such thingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik weet van al mijn kledingstukken nog hoeveel ze kostten. semi-fotografisch geheugen.
Norse Projectsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jeweet de boy dropt foto's als niemand die ding doet $$$$$$$$
weet ik, vergeet het altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
semi-fotografisch geheugen, no such thing
En waar blijft jouw outfit eigenlijk? Je hebt het al een paar keer beloofd
Ben nieuw hier, maar keek even dit topic door. Leuke outfit dit! Vooral omdat je de broekspijpen omgeslagen hebt.quote:
In diablo's geval praktisch om z'n schoenen wit te houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef KlaasJanVaak het volgende:
[..]
Ben nieuw hier, maar keek even dit topic door. Leuke outfit dit! Vooral omdat je de broekspijpen omgeslagen hebt.
Was da voor schoensel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jeweet de boy dropt foto's als niemand die ding doet $$$$$$$$
Klopt en aangezien het een dry is, is die iets te lang omdat die nog zal krimpen na de eerste wash.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef n8n het volgende:
[..]
In diablo's geval praktisch om z'n schoenen wit te houden
tot over 5 maandenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klopt en aangezien het een dry is, is die iets te lang omdat die nog zal krimpen na de eerste wash.
Ben al 6 maanden onderweg, maar gaan de komende 6 maanden de was nog niet in denk ik.quote:
heb een keer boksbeugel in mn kontzak gehad 3 maanden gaf wel tof effect, overigens zijn er maar een paar van mijn jeans gewassen geweest, sommige nog nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben al 6 maanden onderweg, maar gaan de komende 6 maanden de was nog niet in denk ik.de voortgang gaat gestaag zoals ik het bij deze graag wil.
Wat moet jij nu weer met een boksbeugelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef n8n het volgende:
[..]
heb een keer boksbeugel in mn kontzak gehad 3 maanden gaf wel tof effect, overigens zijn er maar een paar van mijn jeans gewassen geweest, sommige nog nooit
niks vond de afdruk in mn jeans leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer met een boksbeugel?
Ik moest even lachen om deze opmerkingquote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef Agentperry het volgende:
kunnen die foto's niet in een spoiler, ik was aan het eten.
en nee dit is geen grap, ik word hier echt niet vrolijk van.
De oorzaak moet toch echt in jou eten of eetgedrag gezocht worden, met die foto is echt niks mis mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef Agentperry het volgende:
kunnen die foto's niet in een spoiler, ik was aan het eten.
en nee dit is geen grap, ik word hier echt niet vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |