-quote:
Mooi pak! Donkergrijs of zwart? Donkergrijs neem ik aan omdat je cognac kleurige schoenen aan hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op maat gemaakt, door suit-supply alleen is de broek iets te lang dus morgen even terug brengen om een stuk stof weg te nemen. Daarna mijn suède Santoni's ophalenquote:
Is inderdaad een donkertint grijs. Maar ik heb het niet zo op die etiquettes, waarbij je geen cognac schoenen kunt dragen onder 'zwart'. Beetje uit de tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mooi pak! Donkergrijs of zwart? Donkergrijs neem ik aan omdat je cognac kleurige schoenen aan hebt.
jezus 450 voor schoenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Op maat gemaakt, door suit-supply alleen is de broek iets te lang dus morgen even terug brengen om een stuk stof weg te nemen. Daarna mijn suède Santoni's ophalen. http://www.assem.nl/schoe(...)nac/7553/3510.31.34/
Ze maken ook op maatquote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jezus 450 voor schoenen.
wist niet dat suit supply pakken ook op maat maakt, dacht dat ze alleen semi op maat waren.
dit verklaart het, ik was in roermond.quote:Suit up maatwerk is verkrijgbaar in de volgende stores:
A4AmsterdamLarenMaastrichtRotterdamAntwerpenLonden Vigo StreetLonden Lime StreetLonden WestfieldNew York
Dit is wel maatwerk, ik kom daar genoeg om daar zeker van te zijn. Je kunt daar je eigen stoffen uitkiezen waarbij alles opgemeten wordt om van de stoffen die je uitkiest een pak te maken. Wat betreft de 'cognac' kleur onder zwart; deel ik die mening niet met jou. Ik vind het wel kunnen. Maar goed dat zijn persoonlijke voorkeuren die persoon gerelateerd zijn. Er zijn genoeg mensen te vinden (styleforum.nl) die deze mening, met mij toebedeeld zijn. Net zo min dat er ook genoeg mensen zijn die dat niet vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Dalliance het volgende:
Dat is niet hetzelfde als maatwerkDaarnaast deel ik je mening niet wat betreft het combineren van bruin schoeisel onder een zwart pak. Grijs daargelaten.
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef Dalliance het volgende:
Soit. Maar bij SuitSupply betreft het patroon aanpassingen, zoals je in je citaat al aangaf. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met echt maatwerk, ofwel bespoke. Dat kan ook niet anders voor die prijs, waarvan wel gezegd moet worden dat het kwalitatief goed is
Hoe is je pak dan precies gemaakt? Gewoon wat maten opgemeten en toen een paar weken gewacht?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.
Dus jij komt uit ensko.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het blijft strikt gezien maatwerk, maar je kunt het inderdaad niet vergelijken met het werk -en opties- wat Oger aflevert.
Echt maatwerk (=bespoke) betekent gewoon dat een pak vanaf scratch voor je gemaakt wordt. Wat Suitsupply doet is gewoon een paar aanpassingen verrichten aan een standaard pak. Strikt gezien dus juist geen maatwerk.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Simplicity is power. Simpel, maar toch erg mooi. En jij bent ook een mooie vrouw!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al op zoek naar een foto van voren, maar die heb ik hier volgensmij niet.
Het is toch maar een simpel zwart jurkje..
Pic doet het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Weer bewijs je mijn punt, dit is als het ware gewoon creatief uitschelden.
Maarja, on-topic:
[ afbeelding ]
awesomequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Weer bewijs je mijn punt, dit is als het ware gewoon creatief uitschelden.
Maarja, on-topic:
[ afbeelding ]
vind het eerlijk gezegd een beetje jammer van het witte vestje. de schoenen zijn prachtigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al op zoek naar een foto van voren, maar die heb ik hier volgensmij niet.
Dat was mijn jas voor de dag, met 24 graden ga ik geen dikke jas meezeulen, maar zonder is ook zo koud..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef electronique het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd een beetje jammer van het witte vestje. de schoenen zijn prachtig
graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat was mijn jas voor de dag, met 24 graden ga ik geen dikke jas meezeulen, maar zonder is ook zo koud..
Thanks trouwens!![]()
Terecht zijn mooie schoenen voor de dames.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef electronique het volgende:
[..]
graag gedaan
door jou heb ik trouwens zin om nieuwe schoenen te kopen
Mooooi, en die schoenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat? Dat je de hak sloopt door straatstenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooooi, en die schoenen.![]()
Ik loop meestal uit de hak bij pumps maar toch wil ik deze.
Schoenen zijn spot on, nu nog combineren met beige.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet op safariquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef Physics het volgende:
[..]
Schoenen zijn spot on, nu nog combineren met beige.
Daar zouden een hoop dames nog een voorbeeld aan kunnen nemen... Loop je dagelijks op dat soort dingen btw?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ben niet op safari
Meestal heb ik ze aan met '20 jurkjes in het bruin of wit.
Ja, sinds mijn 13e al. Maar niet aan te raden, mijn achillespees is dan ook korter en ik krijg snel spierpijn van all starsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Physics het volgende:
[..]
Daar zouden een hoop dames nog een voorbeeld aan kunnen nemen... Loop je dagelijks op dat soort dingen btw?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ben niet op safari
Meestal heb ik ze aan met '20 jurkjes in het bruin of wit.
Haha it's a strange world. Geweldig hoor, meestal is het andersom...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, sinds mijn 13e al. Maar niet aan te raden, mijn achillespees is dan ook korter en ik krijg snel spierpijn van all stars
Damn, ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wat Heroinjunk zegt bedoelde ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat je de hak sloopt door straatstenen?
Hier zitten plastic hoesjes omheen die door hitte er omheen zijn gesmolten, maar als ze versleten zijn knippen ze die bij de schoenmaker weer los en kunnen er nieuwe omheen
Zo sloop je het stof niet en gaan ze langer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |