tweedehands vanaf 2,50e, heb je nog een eckte ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef Moffol het volgende:
Ik moet ook nog een denim overhemd scoren. Waar zijn ze verkrijgbaar voor rond de 30-40 euro? Het liefst ook nog redelijk dik (niet zo dik als een denim jack of course) maar dat maakt niet heel veel uit.
Waar? En wat is er zo eckt aan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:27 schreef n8n het volgende:
[..]
tweedehands vanaf 2,50e, heb je nog een eckte ook
markten, ouderwetse kwaliteit, papadenim, als je dat wilt op natuurlijke wijze verkleurd ipv die neppe prewash shitquote:
x2quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef Moffol het volgende:
Ik moet ook nog een denim overhemd scoren. Waar zijn ze verkrijgbaar voor rond de 30-40 euro? Het liefst ook nog redelijk dik (niet zo dik als een denim jack of course) maar dat maakt niet heel veel uit.
Wat voor 'n markten? Als het tweedehands is, rommelmarkten neem ik aan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef n8n het volgende:
[..]
markten, ouderwetse kwaliteit, papadenim, als je dat wilt op natuurlijke wijze verkleurd ipv die neppe prewash shit
In tweedehands winkels kun je (met een beetje mazzel) toffe vintage Levi's overhemden vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat voor 'n markten? Als het tweedehands is, rommelmarkten neem ik aan?
Chillossssquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hele page zonder outfits z0mg
[ afbeelding ]
lekker weertje enzo
schoenen heb ik ook alleen kwam al heel snel een lelijke kreuk in de neusquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Mindstate het volgende:
Nice hierboven, die voering komt me bekend voor, waar is die ook alweer van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste eens, tweede oneensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Bananenman het volgende:
Zal wel hetzelfde verhaal zijn als met penislengte en IQ: op Fok is alles vér bovengemiddeld.
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoe kan het dat er zoveel stijlvolle mensen zich hier vertonen? Als ik hier in de stad loop is het echt om te huilen, smaak komt echt niet in hun vocabulaire voor.
Als er zelfs mensen rondlopen met klompen weet je het welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.
Lol hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier waar ik woon hebben mensen gewoon geen smaak dus daar doe je weinig aan.
WAARVAN IS DIE V-HALSCH!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Oorbellenboys, bazen van de straat.
Ok, weer ontopic
[ afbeelding ]
Simpel, maar ben dan ook de heledag thuis
Mooi hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al op zoek naar een foto van voren, maar die heb ik hier volgensmij niet.
Het is toch maar een simpel zwart jurkje..
Okee en welke maat is dat? Want ik zoek echt een goede strakke.quote:
S, die body-fit typequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Okee en welke maat is dat? Want ik zoek echt een goede strakke.
ik was te lui om te strijken. hence camping smokingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
V hals staat een stuk mooier eronder.
Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hier ook, alleen maar haters en oorbelletjesboyss.
I don't like that at all! Die gasten met oorbellen, glimmende schoenen, nektasjes van de zwarte markt ("Echte D&G, wollaaaa"), opgeschoren koppies, petjes en 'shinende jassen', haat ik echt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
U don't like that?
Niet dat ik het heb
edit: ah hij heeft een banquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Oorbellenboys, bazen van de straat.
Ok, weer ontopic
[ afbeelding ]
Simpel, maar ben dan ook de heledag thuis
Wat was er dan, waardoor jij je bericht hebt gewijzigd.quote:
colbert met een y-nec, aparte combiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:46 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
die ene mouw is normaal niet zo
nicequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hele page zonder outfits z0mg
[ afbeelding ]
lekker weertje enzo
Ik vind het juist wel een leuke combiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
colbert met een y-nec, aparte combi
Lol, ze maken het hier nog bonter. Met 24 graden worden er hier uggs onder korte broeken/rokjes gedragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
I don't like that at all! Die gasten met oorbellen, glimmende schoenen, nektasjes van de zwarte markt ("Echte D&G, wollaaaa"), opgeschoren koppies, petjes en 'shinende jassen', haat ik echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |