Daar ben ik het niet mee eens, het ligt natuurlijk aan de smaak en stylen dat je prefereert, maar over het algemeen kan ik wel ''nette'' opgerolde shorts waarderen. Het hangt maar net af wat je draagt. Overigens leek het om een broek te gaan. Maar het is dus een short marktplaats?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Dalliance het volgende:
Dat is al een (opgerolde) shorten je wilt juist voorkomen dat je broek 'netjes' is opgerold
dope stijl, heb ook zo'n korte broek volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou ben ik zeker geen expert maar zijn dat APC's?
@OMGWTFBBQSAUCE: +1, maar ieder zijn ding. De ene stijl is natuurlijk niet beter dan de andere.
Hier even een WAYWT'tje van vandaag plus gisteren. Smart blur vanwege anonimiteit.
[ afbeelding ]
Komt ie weer met z'n fitnessquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dope stijl, heb ook zo'n korte broek volgens mij.
abo'tje sportschool is wel gen overbodige luxe.
Tussen ripped en Zwartemarktplaats' lichaam zijn er ook nog opties die wel natuurlijk doch afgewerkt overkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n fitness
fascinatie. Niet iedereen wil ripped zijn, en dat is ook totaal niet mooi. Onnatuurlijk enzo.
Klopt maar misschien gaat Zwartemarkplaats wel voor de lange losse kleding look.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Tussen ripped en Zwartemarktplaats' lichaam zijn er ook nog opties die wel natuurlijk doch afgewerkt overkomen
Now that's nice 'n simple.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:29 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
Mijnes:
[ afbeelding ]
niet echt duidelijk want webcam.
ik draag ook vaak losse kleding maar dat kan ook met wat meer spiermassa.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Klopt maar misschien gaat Zwartemarkplaats wel voor de lange losse kleding look.
Er staat toch ook lange. beetje zweeds enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik draag ook vaak losse kleding maar dat kan ook met wat meer spiermassa.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Agentperry het volgende:
laat ook maar zitten deze discussie is nutteloos
miauwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:29 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
Mijnes:
[ afbeelding ]
niet echt duidelijk want webcam.
Sorry, maar vergeleken met je andere outfits, vind ik dit toch een beetje aso eruit zien. Lijkt een beetje op Sterretje van Oh oh.quote:
Oh ja, dan is 't begrijpelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:42 schreef loqdawq het volgende:
was ook ff een snelle fit in t pashokje maar vind t alsnog wel ok
+1quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
gouden ring, tattoo op voorarm, priest-beads.quote:
vinkenslag ofzoquote:Op
woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
gouden ring, tattoo op voorarm, priest-beads.
yeah okay dawg. Uit welke hood kom je?
je bent gewoon nogal dun, vandaar. lengte/gewicht?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zie alleen de fitnesgoeroe commentaar geven.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit nou voor onzin. Ter jullie informatie: ik kom redelijk frequent bij de sportschool en heb jaren actief gezwommen en gefietst. Dat ik echter
niet voldoe aan een paar mensen der aesthetische ideaal kan me aan mijn reet roesten, ik voldoe wel aan het mijne en daar gaat het om.
Waar is die cardigan van?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou ben ik zeker geen expert maar zijn dat APC's?
@OMGWTFBBQSAUCE: +1, maar ieder zijn ding. De ene stijl is natuurlijk niet beter dan de andere.
Hier even een WAYWT'tje van vandaag plus gisteren. Smart blur vanwege anonimiteit.
[ afbeelding ]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent gewoon nogal dun, vandaar. lengte/gewicht?
quote:
Leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Camera stond op poster effect ofzo, maar was te lui om weer een nieuwe te maken
Laat hem praten, je ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.
Ik ben nu 1.93m bij 78 KG.Woog ooit in betere tijden 7 kilo zwaarder. Het valt allemaal wel mee, ik heb een tijd modellen werk gedaan en toen woog ik 70KG, vind dit een hele vooruitgang. Een 'abbotje sportschool nemen'' is een onnodige kreet. Ik heb altijd veel gesport en zelf nu ondanks gezondheidsproblematiek en bijbehorende enorm tegenvallende sportprestaties ben ik zeker 3/4 maal per week in het zwemband/atletiekbaan/sportschool te vinden.
dat zal het inderdaad wel zijn ja, die smalle schouders. want 78kg bij 1.93 is niet abnormaal licht nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat erken ik, doch wat jij van de foto weet af te lijden zijn vooral de smalle schouders en dat is gewoon mijn ietwat abnormale bouw.
Ik ben nu 1.93m bij 78 KG.Woog ooit in betere tijden 7 kilo zwaarder. Het valt allemaal wel mee, ik heb een tijd modellen werk gedaan en toen woog ik 70KG, vind dit een hele vooruitgang. Een 'abbotje sportschool nemen'' is een onnodige kreet. Ik heb altijd veel gesport en zelf nu ondanks gezondheidsproblematiek en bijbehorende enorm tegenvallende sportprestaties ben ik zeker 3/4 maal per week in het zwemband/atletiekbaan/sportschool te vinden.
@Nashje: JCrew
@Jay-t: Fraaie broek, waarvandaan?
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |