Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?quote:
kijk maar in het bodybuilding topic. maak binnen kort wel een keer een foto met mijn stap outfit ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?
Preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wtf..waarom zeik jij altijd iedereen af, maar heb ik nog steeds geen foto van jou gezien?
Waarom? Dit is niet het bodybuilding topic, dit is het wat draag jij vandaag topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
kijk maar in het bodybuilding topic. maak binnen kort wel een keer een foto met mijn stap outfit ofzo.
Die was je toen je 2 uur daarvoor postte nog niet opgevallen?quote:
dopeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
Ziehier een foto van waar ik mijn floating mantra techniek praktiseer![]()
[ afbeelding ]
Sickkk. Waar is het overhemd en t-shirt van?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:32 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]
Een Levi's 511 die ik een maat te groot heb gekocht zodat die slim straight is ipv skinny. Fijn broekje van dun denim. Relaxt bij wat warmer weer.quote:
Het overhemd Junk de Luxe?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef Dalliance het volgende:
Shirt is van Junk de Luxe en 't hemd gewoon zo'n grijs mouwloos ding van de H&M.
Nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Mindstate het volgende:
shirt is h&m geloof ik
cardigan van dior, vintage jaren 60 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |