Daar is mijn auto te traag voorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Je had het rode koord gekregen door die audi even een tikje te geven?
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb er zo een broertje dood aan, die leasebak rijders die denken de koning van de weg te zijn maar vaak vels te hard een verkeerde inschatting maken.
Standrechtelijk executeren die kantoorpikkies!!
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Er mag wel meer niet, en toch gebeurd hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...![]()
Leasebakrijders standrechtelijk executeren, dat mag helemaal niet volgens de Conventie van Geneve!!!11!!!!!1!!!
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken heb
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw Cobra, zolderkamer is al deels ingericht tot MIJN kamer
Staat een senseo apparaat, magnetron, en mijn rariteiten van vervlogen tijden
Nu nog een kleine koelkast voor koud bier!!!!!
Idd, om te janken!!!quote:
Juistemquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.
Ik had hem liever voor de rechter gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is zo saai en burgerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.
Ach wat mij betreft halen ze dat soort dingen wat vaker uit, heb ik helemaal niks op tegen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, en toch gebeurd het
En dan heel trots patsen met zoontje bij de voetbal en alle verkeersregels aan hun laars lappen. Maar wél als het einde werktijd is, en er nog steeds mensen aan het werk zijn bijzonder aso-verkeersgedrag vertonen. Ik zie het elke dag weer, en het is goed dat mijn hart maar goed is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had hem liever voor de rechter gezien.
[..]
Het is zo saai en burgerlijk
Rave is jouw hubby!quote:
Verrek ja, nu je het zegt!!!!! Zou zomaar ff kunnen!quote:
Het mocht even duren.quote:
Helaas. Maar voelt het niet beter dat jullie er niet meer geheimzinnig over hoeven te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
En we doen nog zo ons best om onze romance van het net te houden.
Truequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas. Maar voelt het niet beter dat jullie er niet meer geheimzinnig over hoeven te doen.
quote:
Pics!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Nu kan ik het ook ein-de-lijk over de tieten van lotus Ellan hebben!!!~~#!
Je smiley blijft hangen.quote:
Tegen wie vecht je?quote:
Yep.quote:
Met wie trouw je?quote:
Wie ga je in zijn kont neuken?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben cobra en ik zuig pik voor drugs.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij een gen defect dat je nooit normaal kunt reageren?
Ik denk dat jullie gewoon zonder zuips moeten knokkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
@Rave, volgens mij moeten we gewoon eens vet aan de zuip gaan en daarna lekker knokken!!
Hoe voelt dat nou? Als iemand op dezelfde manier als jou reageert?quote:
Ik ben gelukkig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Als iemand op dezelfde manier als jou reageert?
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
Je bent trouwens vergeten te zeggen dat het een kut TT is.
Mooi, hou die stemming vast. Komt het vast wel eens goed met je.quote:
Heb jij reden om aan te nemen dat het slecht met me gaat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, hou die stemming vast. Komt het vast wel eens goed met je.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb jij reden om aan te nemen dat het slecht met me gaat dan?
Hoi Rave!quote:
quote:
Ah, geen gevoel voor humor. Moet ik het dus nog een keer zeggen.quote:
Al je eigen posts van de laatste weken.......quote:
Mariniers zijn tha bom !!!!!111!!!EINZ!1!1quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, geen gevoel voor humor. Moet ik het dus nog een keer zeggen.
Hoi Rave!
Duidelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al je eigen posts van de laatste weken.......
quote:
Dacht ik ook. Stuk chagrijn.quote:
quote:
Rave bash? Nee hoor. Gewoon reacties op zijn manier.quote:
Mariniers zijn altijd serieus, of chagrijnig, en na de klachten van Rave over het gedrag in deze sc is het tijd om ons aan Rave aan te passen.quote:
Sowieso zonder mijn flair..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave bash? Nee hoor. Gewoon reacties op zijn manier.
Meteen posten dan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
Zo'n beeld had ik ook voor ogen toen ER over mensen met lease-auto's begon![]()
.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Was ik mee bezig en toen ontmaskerde je mijn geheime relatie.
Correct. Want mariniers hebben dat niet. Of was het nou tact?quote:
quote:
Mijn excuses.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Was ik mee bezig en toen ontmaskerde je mijn geheime relatie.
Klopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Hij wil dan ook marinier worden.quote:
Nou ga je te ver!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef m.k het volgende:
[..]
KlopJij bent een schande voor de "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.".
Mijn excuses.quote:
Mijquote:
Jij en Rave zijn een schande dat jullie die trol in disguise niet zagenquote:
Waar blijven die pics!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
Hey Ellan, ik lig nu naast je in bed te fokken.. Hihi.. En ik kijk naar je tietjes, hihi..
Zullen we zo zeker drie stoten lang seks hebben?![]()
![]()
Er is hier geen zandbak. De modjes hebben de aanschaf er van tegengehouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef Lotusss het volgende:
Spelen jullie maar lekker verder de zandbak, terwijl jullie elkaars zandkasteel kapottrappen en elkaars schepjes afpakken.
Mama Lotusss gaat slapen. Truste doerakjes!
Hihihi we zijn het nu echt aan het doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
Hey Ellan, ik lig nu naast je in bed te fokken.. Hihi.. En ik kijk naar je tietjes, hihi..
Zullen we zo zeker drie stoten lang seks hebben?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef Lotusss het volgende:
Spelen jullie maar lekker verder de zandbak, terwijl jullie elkaars zandkasteel kapottrappen en elkaars schepjes afpakken.
Mama Lotusss gaat slapen. Truste doerakjes!
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hihihi we zijn het nu echt aan het doen.
Nu niet meer.
Toedels hè!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is hier geen zandbak. De modjes hebben de aanschaf er van tegengehouden.
Nee alleen baret en heplaquote:
En voor de rest buttnekked zodat we hun Goddelijke lijven kunnen zien...quote:
uuh nee dat nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En voor de rest buttnekked zodat we hun Goddelijke lijven kunnen zien...
Sorry..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hihihi we zijn het nu echt aan het doen.
Nu niet meer.
Je bent teleur stellend zelfs voor een torquote:
We zijn aan het nagenieten. Ga weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent teleur stellend zelfs voor een tor
Doe nou niet alsof je het meentquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef Rave_NL het volgende:
M.k., als het me überhaupt kon interesseren wie of wat jij was had ik misschien nog de moeite genomen om een hip en adrem weerwoordje te tikken..
Maar goed, afgaande aan het feit dat je zo je best doet gok ik óf een burger óf een pleun, als je nog van onderscheid kan spreken tegenwoordig..
Doe nou niet alsof je het meentquote:
Typen toch wel?! Ik kijk er toch zo langsquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mag jij praten met mijn micropenis in jouw mond?
Bijt zn pik er niet af hequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ge-ni-aal!
Dat ik daar niet eerder op ben gekomen..
Nee geen trots, meer een gevoel eindelijk is die etterbuil uitgedrukt. Maar ook een beetje boos.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef EllaN het volgende:
Dag Sine.
Hoe is het in de US? Nog steeds een overheersend gevoel van trots?
Hij slaapt op kazerne normaal inderdaad. Qua planning weet ik het niet echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:56 schreef Rave_NL het volgende:
Is hij een boordplaatser dan?
En ik krijg steeds een beetje een schuldgevoel.. Weet ik me eindelijk om
6 uur sochtends los te rukken uit haar wurghouding, wordt ze alsnog wakker..
Dus tot zover de tact..
Maar goed, jij ervaart het dus als heerlijk?
En gaat dinges nog ergens naartoe de komende tijd?
Van waar de boosheid? Door de kritieken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee geen trots, meer een gevoel eindelijk is die etterbuil uitgedrukt. Maar ook een beetje boos.
Das het verstandigste, ik weet ook niet meer waar ik aan toe ben..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij slaapt op kazerne normaal inderdaad. Qua planning weet ik het niet echt. Ik krijg tegenwoordig een week voor vertrek te horen dat er iets op de planning is gekomen
.
En jij? Even rustig na een drukke periode?
Ja precies. Ik zei laatst ook al dat ik het tijd vond dat hij weer een rondje buiten gaat spelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Das het verstandigste, ik weet ook niet meer waar ik aan toe ben..
Maar is idd even lekker, maar is weer de stilte voor de storm..
Dit blijf je altijd houden denk ik. Ook al zou alles volgens het boekje zijn gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Over de domme reacties die er naderhand door verschillende lieden gemaakt worden. Ondermeer de vergelijking die gelegt word tussen juigende moslims op 9/11 en die van Amerikanen bij het horen dat een van de grootste schoften van dezer tijd niet meer is. Op de diverse zelf benoemde militaire experts die met een zogenaamde kennis van zaken uitspraken doen waar een ieder binnen U.S. SOF eenheden, en zeker binnen de Tier1 eenheden, enkel maar met het hoofd over kunnen schudden. Over juristen die de U.S. willen aanklagen ivm moord, etc, etc.
Is jou licham in tegenstellig tot het mijne dan niet altijd in een goddelijke toestand?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef EllaN het volgende:
Ik ga eens slapen. Morgen om 0800 er uit om dit lijf weer in goddelijke toestand te brengen.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 01:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is jou licham in tegenstellig tot het mijne dan niet altijd in een goddelijke toestand?
Maar slaap lekker Ellan.
Geweldig hier op de Nederlandse tv ook... 'terrorisme-experts' die aan de leeftijd te zien net van het VMBO af zijn, en vervolgens de grootst mogelijke onzin verhalen vertellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Over de domme reacties die er naderhand door verschillende lieden gemaakt worden. Ondermeer de vergelijking die gelegt word tussen juigende moslims op 9/11 en die van Amerikanen bij het horen dat een van de grootste schoften van dezer tijd niet meer is. Op de diverse zelf benoemde militaire experts die met een zogenaamde kennis van zaken uitspraken doen waar een ieder binnen U.S. SOF eenheden, en zeker binnen de Tier1 eenheden, enkel maar met het hoofd over kunnen schudden. Over juristen die de U.S. willen aanklagen ivm moord, etc, etc.
Was inderdaad best welquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Rave_NL het volgende:
Bij die blonde 'expert' dacht ik alleen maar "koetsjiekoetsjiekoetsjie"..
Ik zal eens gaan zoeken, maar weet niet eens bij welk programma ze was. Was iets wat toevallig gister bezig was op tv toen ik thuiskwam.quote:
EénVandaag bedoel je? Die kwam ik ook al tegen, maar dat is weer een andere blonde 'expert'.quote:
Wat was haar naam? GI Jane?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
EénVandaag bedoel je? Die kwam ik ook al tegen, maar dat is weer een andere blonde 'expert'.
Die wat ik ergens heb gezien was nog iets jonger, wat meer, en had allerlei uitgebreide details over de training van DEVGRU en over hoe ze de missie precies hebben uitgevoerd
Armchair General Jane.quote:
Waarschijnlijk wel, het zou me echt verbazen als deze ouder dan 20 wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef Rave_NL het volgende:
In dezelfde trant als die zelfbenoemde defensieexpert van de SP die die kwalificatie heeft verdient door met een sloophamer op oude kernonderzeeers te rammen in Schotland?
Da's te jong voor mij, had ik haar vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Armchair General Jane.
[..]
Waarschijnlijk wel, het zou me echt verbazen als deze ouder dan 20 was
Ja maar, het is wel een echte terrorisme-expert hequote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Da's te jong voor mij, had ik haar vader kunnen zijn.
Deze?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Beatrice de Graaf, terrorisme-deskundige Uni Leiden. Toch
Dat is volgens mij die wat Rave bedoelde, uit EénVandaag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Beatrice de Graaf, terrorisme-deskundige Uni Leiden. Viel zu alt.
http://www.eenvandaag.nl/(...)actie_van_commando_squote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Word ik zelf niet warm van, maarja ieder zijn eigen smaak.
Ga even kijken, ben er zo weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)actie_van_commando_s
vanaf 4.36
zie linkquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:02 schreef Royyy het volgende:
Ik vind de DEVGRU-expert helaas niet meer terug
Nee dat is dr niet. Er is nog een andere (jongere) op tv geweest, die met allerlei uitgebreide verhalen over DEVGRU selectie en training kwam, en die precies uitlegde hoe zij zich tijdens de raid gedragen hebben...quote:
Nu maak je me toch wel heel nieuwsgierig, want zou leuk zijn om te horen wat ze zo over de selectie en training te vertelen heeft. En om te zien of ze nu werkelijk zo kwijl verwekkend is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee dat is dr niet. Er is nog een andere (jongere) op tv geweest, die met allerlei uitgebreide verhalen over DEVGRU selectie en training kwam, en die precies uitlegde hoe zij zich tijdens de raid gedragen hebben...
3gister. Wat doe je met al die vrouwen?quote:
Ben alle 'standaard' programma's die ik op internet terug kon vinden langs gegaan, maar daar zat het niet bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu maak je me toch wel heel nieuwsgierig, want zou leuk zijn om te horen wat ze zo over de selectie en training te vertelen heeft.
Dan moet ze toch echt de SEAL's met ons verwisseld hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:24 schreef Royyy het volgende:
...de gebruikelijke 'zij kunnen echt alles aan' praat, etc.
filmpjes van het KCT hebben maar geen van DEVGRU.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)actie_van_commando_s
vanaf 4.36
Dat is wel erg veel gevraagd van de media he, filmpjes over DEVGRU (of standaard SEAL) training, bij een onderwerp over DEVGRU.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Vind trouwens wel leuk dat ze in de link van hoogvlieger
[..]
filmpjes van het KCT hebben maar geen van DEVGRU.
Zekerquote:
Vanavond volle bak bier tappen met een paar maten die ik al een half jaar niet meer gezien hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Vortix het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen voor de rest?
Jup, ben aangenomen en eergister medisch goedgekeurd en 16juli een bijeenkomstquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Sloggi het volgende:
Verloopt alles volgens plan op de opleiding?
Jawel. Vooralsnog gaat het prima, had een 'naar behoren' tussentijdse persoonsbeoordeling. Wat zoveel inhoudt als 'er is ruimte voor verbetering maar je bent goed op weg'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Sloggi het volgende:
Verloopt alles volgens plan op de opleiding?
Had al wat foto's gezien van de Kolommenzaal die verbouwd was. Wat is eigenlijk het thema dit jaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Vrij. En hopelijk hoef ik morgenavond pas weer terug te zijn in Breda voor de opening van het Assaut. Jammer dat ik mij momenteel helemaal het leplazerus in loop te mailen/bellen/sms'en omdat mijn date amper vijf dagen vantevoren heeft afgezegd wegens familieomstandigheden en ik dus een nieuwe moet regelen. Last minute allemaal. Heel relaxed.
Jij een koffie, ik een biertje na noeste arbeidquote:
Misschien helpen deze plaatjes je een eind op weg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Sloggi het volgende:
Iemand trouwens enig idee van welk type helikopter dit wrakstuk kan zijn?
[ afbeelding ]
De Chinezen zijn 'm al aan het kopiëren zie ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef leovanw het volgende:
[..]
Misschien helpen deze plaatjes je een eind op weg?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rave en Rommel hebben het meetlint geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:33 schreef Bouke-p het volgende:
pff ben aan t klussen, maar mn vrouw heeft denk ik weer eens een bui van opruimdrift gehad en ik kan gewoon niks van mn gereedschap terug vindeniemand een meetlint bij de hand?
is dat een soort Promnight voor cadetten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Vrij. En hopelijk hoef ik morgenavond pas weer terug te zijn in Breda voor de opening van het Assaut.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Sloggi het volgende:
Rave en Rommel hebben het meetlint geloof ik.
Maar de mijne is langer dan die van Ravequote:Rave en Rommel hebben het meetlint geloof ik.
Las het. Rest in peace.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste veteraan Eerste Wereldoorlog overleden
Het Assault is een jaarlijks gala feest dat door het Corps word georganiseerd. Het heeft elk jaar een ander thema.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat een soort Promnight voor cadetten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zit dus ook op de KMA Vortix?
Voor ik zeg dat je een lul bent. Van welke auto?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb de autosleutels in m'n broekzak laten zitten
Van de bedrijfsautoquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor ik zeg dat je een lul bent. Van welke auto?
Laat ik ook even een duit in het date-zakje doen: ik heb 3 jaar terug een jurk voor het Assaut gekocht (lang, met stola, lange handschoenen etc etc) en daarna nooit meer aan gehad.. dus als je nou echt niemand kunt vinden..quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Vrij. En hopelijk hoef ik morgenavond pas weer terug te zijn in Breda voor de opening van het Assaut. Jammer dat ik mij momenteel helemaal het leplazerus in loop te mailen/bellen/sms'en omdat mijn date amper vijf dagen vantevoren heeft afgezegd wegens familieomstandigheden en ik dus een nieuwe moet regelen. Last minute allemaal. Heel relaxed.
Pics van jou in de jurk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Laat ik ook even een duit in het date-zakje doen: ik heb 3 jaar terug een jurk voor het Assaut gekocht (lang, met stola, lange handschoenen etc etc) en daarna nooit meer aan gehad.. dus als je nou echt niemand kunt vinden..![]()
Doen, Vortix, doen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Laat ik ook even een duit in het date-zakje doen: ik heb 3 jaar terug een jurk voor het Assaut gekocht (lang, met stola, lange handschoenen etc etc) en daarna nooit meer aan gehad.. dus als je nou echt niemand kunt vinden..![]()
Lul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van de bedrijfsauto![]()
Kwam ik pas achter toen ik hier in de supermarkt was. Had hem op het depot moeten achterlaten voor morgen. Gelukkig niet gebeld van waar die sleutel dus is
haha had ik eergisterquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van de bedrijfsauto![]()
Kwam ik pas achter toen ik hier in de supermarkt was. Had hem op het depot moeten achterlaten voor morgen. Gelukkig niet gebeld van waar die sleutel dus is
Heb je al een date voor het Assaut?quote:
Godver, ik bedoelde Vortix...quote:
Jatterd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat we niet gezien hebben tijdens de uitzending op BBC.
Ja, J&K was leuker.quote:
J&K??? Ik niet snap....quote:
quote:
Ah, het originele filmpje!!! Die ken ik wel ja!quote:
Doe de groetjes aan Sinad0.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef m.k het volgende:
Zo ff lekker mijn oren wegblazen met een setje Genelec boxen van 1000 euro
Die moet je even uitleggen?quote:
Een fok user?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sinad0 is nog zo'n audiofiel die altijd patst met wat voor goede en dure apparatuur hij heeft
Heb zijn geschiedenis ff bekekenquote:
Ik zou bijna denken dat ze opeens een flink bedrag op haar bankrekening erbij heeft gekregen van de Syrische regering...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:14 schreef jankaas020 het volgende:
ow. mijn. fuckin. god.![]()
http://download.radionetherlands.nl/rnw/smac/nl_wereldnet.mp3
Hoeveel fuckin bullshit kan er uit een mens komen..mijn god, kind, trek je klus uit je aars!!!
owja, vanaf 5:20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |