Daar is mijn auto te traag voorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Je had het rode koord gekregen door die audi even een tikje te geven?
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb er zo een broertje dood aan, die leasebak rijders die denken de koning van de weg te zijn maar vaak vels te hard een verkeerde inschatting maken.
Standrechtelijk executeren die kantoorpikkies!!
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Er mag wel meer niet, en toch gebeurd hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...![]()
Leasebakrijders standrechtelijk executeren, dat mag helemaal niet volgens de Conventie van Geneve!!!11!!!!!1!!!
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken heb
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw Cobra, zolderkamer is al deels ingericht tot MIJN kamer
Staat een senseo apparaat, magnetron, en mijn rariteiten van vervlogen tijden
Nu nog een kleine koelkast voor koud bier!!!!!
Idd, om te janken!!!quote:
Juistemquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.
Ik had hem liever voor de rechter gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is zo saai en burgerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.
Ach wat mij betreft halen ze dat soort dingen wat vaker uit, heb ik helemaal niks op tegen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, en toch gebeurd het
En dan heel trots patsen met zoontje bij de voetbal en alle verkeersregels aan hun laars lappen. Maar wél als het einde werktijd is, en er nog steeds mensen aan het werk zijn bijzonder aso-verkeersgedrag vertonen. Ik zie het elke dag weer, en het is goed dat mijn hart maar goed is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had hem liever voor de rechter gezien.
[..]
Het is zo saai en burgerlijk
Rave is jouw hubby!quote:
Verrek ja, nu je het zegt!!!!! Zou zomaar ff kunnen!quote:
Het mocht even duren.quote:
Helaas. Maar voelt het niet beter dat jullie er niet meer geheimzinnig over hoeven te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
En we doen nog zo ons best om onze romance van het net te houden.
Truequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas. Maar voelt het niet beter dat jullie er niet meer geheimzinnig over hoeven te doen.
quote:
Pics!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Nu kan ik het ook ein-de-lijk over de tieten van lotus Ellan hebben!!!~~#!
Je smiley blijft hangen.quote:
Tegen wie vecht je?quote:
Yep.quote:
Met wie trouw je?quote:
Wie ga je in zijn kont neuken?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben cobra en ik zuig pik voor drugs.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij een gen defect dat je nooit normaal kunt reageren?
Ik denk dat jullie gewoon zonder zuips moeten knokkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
@Rave, volgens mij moeten we gewoon eens vet aan de zuip gaan en daarna lekker knokken!!
Hoe voelt dat nou? Als iemand op dezelfde manier als jou reageert?quote:
Ik ben gelukkig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Als iemand op dezelfde manier als jou reageert?
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
Je bent trouwens vergeten te zeggen dat het een kut TT is.
Mooi, hou die stemming vast. Komt het vast wel eens goed met je.quote:
Heb jij reden om aan te nemen dat het slecht met me gaat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, hou die stemming vast. Komt het vast wel eens goed met je.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb jij reden om aan te nemen dat het slecht met me gaat dan?
Hoi Rave!quote:
quote:
Ah, geen gevoel voor humor. Moet ik het dus nog een keer zeggen.quote:
Al je eigen posts van de laatste weken.......quote:
Mariniers zijn tha bom !!!!!111!!!EINZ!1!1quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, geen gevoel voor humor. Moet ik het dus nog een keer zeggen.
Hoi Rave!
Duidelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al je eigen posts van de laatste weken.......
quote:
Dacht ik ook. Stuk chagrijn.quote:
quote:
Rave bash? Nee hoor. Gewoon reacties op zijn manier.quote:
Mariniers zijn altijd serieus, of chagrijnig, en na de klachten van Rave over het gedrag in deze sc is het tijd om ons aan Rave aan te passen.quote:
Sowieso zonder mijn flair..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave bash? Nee hoor. Gewoon reacties op zijn manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |