Daar is mijn auto te traag voorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Je had het rode koord gekregen door die audi even een tikje te geven?
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb er zo een broertje dood aan, die leasebak rijders die denken de koning van de weg te zijn maar vaak vels te hard een verkeerde inschatting maken.
Standrechtelijk executeren die kantoorpikkies!!
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het al erg dat dit met Osama gedaan is. Laat staan met leasebak rijders.
Er mag wel meer niet, en toch gebeurd hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stel je de topics in het Nieuws-forum eens voor...![]()
Leasebakrijders standrechtelijk executeren, dat mag helemaal niet volgens de Conventie van Geneve!!!11!!!!!1!!!
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat die etters die dat beweren zelf al weten dat ze een kantoorpikkie willen worden, met hét ideale gezinnetje en kantoorbaan met leasebak onder hunne reet.
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hun rijgedrag en zgn "humor", waar ik als postbode dagelijks mee te maken heb
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw Cobra, zolderkamer is al deels ingericht tot MIJN kamer
Staat een senseo apparaat, magnetron, en mijn rariteiten van vervlogen tijden
Nu nog een kleine koelkast voor koud bier!!!!!
Idd, om te janken!!!quote:
Juistemquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het mannenhol. Al Bundy kan jaloers zijn.
Ik had hem liever voor de rechter gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is zo saai en burgerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem met een ideaal gezinnetje willen met een 9 to 5 baan en een lease auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |