inderdaad het is android en geen windows dusquote:
Ik zie hetquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef RPG het volgende:
[..]
Het gaat logischerwijs om de animatie wanneer je de telefoon uitzet. Aangezien het de Screen off animation heet
Ik gok dat het er niet meer in zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik zie hetmaar hoe stel je dit in op de desire hd? Display options kent deze settinm niet. ( wel geupdate)
Surfen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, ik heb steeds dat ik aan het 'surven' ben dat dan de pagina crasht, zomaar uit het niets?
Oh, stom helemaal niet op geletquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Surfen.
Ik heb dat alleen wanneer ik Flash-filmpjes bekijk. Gehad in meerdere browsers. Was er op de pagina die jij op dat moment bekeek een Flash-object?
Misschien een flashbannerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, stom helemaal niet op gelet
Nee, ik was toen gewoon op FOK!.![]()
Heb ik ook last van jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog n punt van kritiek: ik heb het idee dat mijn WiFi een stuk slechter is geworden. Als deze buiten bereik is móet ik em uit en aan zetten om weer te hersyncen. Iets wat me HTC met 2.2 wel uit zichzelf deed.
reparerenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn notificatie led is kapot![]()
![]()
Way doen ze ermee als ik hem terugstuur?
Overgooienquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn notificatie led is kapot![]()
![]()
Way doen ze ermee als ik hem terugstuur?
Ik heb nav software voor op het water, ziequote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand een programma waarbij ik op basis van gps gegevens kan invoeren? Ik wil namelijk diepte van een stuk water in kaart brengen maar mijn diepte meter heeft geen gps....
Iemand? Of moet ik er een apart topic over openen?
Nee het water waar ik de dieptes van wil meten is nergens bekend. Hoe bevalt dat programma?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik heb nav software voor op het water, zie
HTC Desire HD #15 met gingerbread zonder beeldbuis-effect.
Maareh, is dat stuk water nog niet bekend in de waterkaarten dan?
Ik heb er totaal geen problemen mee eigenlijk, vind het wel chill. Het menu is even wennen maar verder geen klagen. Die nieuwe opties in de drop down zijn enorm makkelijk. Ik had daar altijd widgets voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef ukga het volgende:
haha zo te zien ben ik blij dat ik geen update heb als ik dit zo allemaal lees
Ik heb ook nog geen problemen gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen problemen mee eigenlijk, vind het wel chill. Het menu is even wennen maar verder geen klagen. Die nieuwe opties in de drop down zijn enorm makkelijk. Ik had daar altijd widgets voor.
Het scrollen zeg maar. Dat gaat nu in secties.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen problemen gevonden.
Alleen nog maar verbeteringen. Vooral met dat toetsenbord. Woorden die die niet kent voegt ie zo te zien niet meer blind toe, maar onderstreept ze, zodat je ze daarna gewoon toe kan voegen indien nodig.
Welk menu is even wennen btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |