Ik heb er totaal geen problemen mee eigenlijk, vind het wel chill. Het menu is even wennen maar verder geen klagen. Die nieuwe opties in de drop down zijn enorm makkelijk. Ik had daar altijd widgets voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef ukga het volgende:
haha zo te zien ben ik blij dat ik geen update heb als ik dit zo allemaal lees
Ik heb ook nog geen problemen gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen problemen mee eigenlijk, vind het wel chill. Het menu is even wennen maar verder geen klagen. Die nieuwe opties in de drop down zijn enorm makkelijk. Ik had daar altijd widgets voor.
Het scrollen zeg maar. Dat gaat nu in secties.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen problemen gevonden.
Alleen nog maar verbeteringen. Vooral met dat toetsenbord. Woorden die die niet kent voegt ie zo te zien niet meer blind toe, maar onderstreept ze, zodat je ze daarna gewoon toe kan voegen indien nodig.
Welk menu is even wennen btw?
Waarom zou die het niet meer doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Syd het volgende:
ik dacht dat die updates automatisch kwamen, vaag nu een update van 100MB kijken of me whatapp daarna wel fatsoenlijk doet.
Sinds update van whatsapp krijg ik niet meteen berichten binnen, pas wanneer ik iets typ en verstuur krijg ik de berichten te zien heel irritantquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom zou die het niet meer doen?
Niemand die er tot nu toe problemen mee lijkt te hebben volgens mij.
Het kan wel zijn dat je accu-klepje wat losser gaat zitten na deze update.
De berichten bedoel je SMS toch ? Daar heb ik verder ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Cryothic het volgende:
Apart, ik heb geen enkel probleem gevonden met WhatsApp, en met de Berichten
Verwijder WhatsApp, reboot je telefoon en installeer WhatsApp opnieuw. Verhelpt dat het probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef Syd het volgende:
[..]
De berichten bedoel je SMS toch ? Daar heb ik verder ook geen problemen mee.
Maar het lijkt net dat wanneer ik whatap open en iets type en verzend dat deze dan pas verbinding maakt met internet. Terwijl ik thuis constant wifi aan heb staan.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb bij de berichten regelmatig bij het gebruik van het landscape toetsenbord dat ik naar verwijderen op selectie geslingerd word. Bloedirritant. En daar had ik zelden nog last van, maar dat is na de update weer een regelmatig terugkerend probleem. Ik gebruik trouwens wel een gingerbread-toetsenbord, omdat die iets grotere toetsen heeft, en daardoor sneller typt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef APK het volgende:
De sms-tool is bij mij ook behoorlijk vertieft.
Als ik op backspace druk om een typefout te corrigeren krijg ik regelmatig de vraag of ik de hele boel wil deleten en daarna springt het naar de eerste sms zodat je weer een paar minuten naar boven moet scrollen om verder te typen.
Dan zit er nog een of andere spellchecker op die volkomen willekeurige woorden onderstreept en er verschijnt af een toe een pijltje met een groen rondje (om iets te selecteren ofzo?) als ik er niet om gevraagd heb.
ja iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn 'Berichten' applicatie werkt weer fatsoenlijk na de update!
ja, kreeg bijna geen melding meer omdat 'verkeerd' afgeslotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat ging daar mis mee dan? Mijn berichten is SMS?
ah ok. geen last van gehad. heb ook maar 2 dagen op 2.2 gespeeld natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, kreeg bijna geen melding meer omdat 'verkeerd' afgesloten
Mijn "Berichten" applicatie liep na gekloot van mijzelf altijd vast als ik een sms typte, sindsdien gebruikte ik GOSMS. Echter, dat is nu volgens mij niet meer nodig. Alles werkt weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat ging daar mis mee dan? Mijn berichten is SMS?
dat van die kleuren had ik ook het ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef svann het volgende:
Eindelijk ook de update gehad.
Zo vluchtig gezien zijn er wat icoontjes veranderd en de kleuren lijken wel wat intensiever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |