Jezus, waar men zich druk over maaktquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef delano.888 het volgende:
(ookwel het "beeldbuis" effect uit de TT)
Ik heb serieus tijdelijk even een froyo rom gedraaid maar ging het echt missen![]()
Same for me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:53 schreef ukga het volgende:
Heel leuk allemaal, we zijn nu 2 dagen verder en ik kan nog steeds niet updaten...
Ik heb ook nog geen update gezien. =/ Ik zit overigens bij t-mobile.quote:
Ik bij telfort, en nog steeds niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen update gezien. =/ Ik zit overigens bij t-mobile.
Ik maak me niet druk erom. Ik hoef die stomme update niet eens meer, tfoe a zemmel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Stofje het volgende:
Wat maakt men zich druk om die update? Degenen die 'm wel gehad hebben, geven allen aan dat het verrekte weinig voorstelt. Nou dan..
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk erom. Ik hoef die stomme update niet eens meer, tfoe a zemmel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!
Is het niet aan te raden dan om de update al te installeren? Ik heb namelijk nog steeds geen bericht gehad voor de update.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zal die 2.3 eens even backspacen!
heb 'm al lang binnen, vodafone branded toestelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |