Je kan ook roaming uitzetten, dan heb je daar geen omkijken meer naarquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
je bedoelt die gegevens verbinding instelling?
als ik die uitzet heb je dus honderd procent zeker geen kans meer dat je geen data verbruikt?
Ik vind het namelijk wel handig dat ik hem kan uit zetten als ik bijvoor beeld naar duitsland anders kost het me klauwen vol geld.
quick options in je notificationbar, tv animatie, animatie als je 'overscrolled'quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Stofje het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe dingen exact? Dingen die mij opvallen:
- Meer 'menu' bij alle applicaties (alle applicaties / downloads / frequent gebruikt)
- Ander kleurtje bij nieuwe sms / mail (was groen, nu zwart)
- Dat meldingenscherm, zoals hier al gememoreerd
Meer eigenlijk niet, toch?
welke tv-animatie, en welke animatie als je overscrolled?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Markster het volgende:
[..]
quick options in je notificationbar, tv animatie, animatie als je 'overscrolled'
Verder weet ik eigenlijk niet, kan froyo niet echt meer voor me halen
Ik heb zelf geen DHD maar een ander HD2 met android 2.3, maar bij mij staat het gewoon onder display settings (en standaard aan).. Maar Markster had t gevonden in de DHD volgens mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Toempf het volgende:
Waar kan je die tv animatie aanzetten dan? En krijg je die alleen te zien als je je telefoon uitschakeld, of als je het scherm uitzet?
Volgens mij zit die animatie verplicht in gingerbread, en daarnaast zegt Markster het gevonden te hebben:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef RPG het volgende:
bij mij in mijn DHD staat hij niet onder Display. Zal me ook niks verbazen als de mogelijkheid niet eens in de update zit.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Stofje het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe dingen exact? Dingen die mij opvallen:
- Meer 'menu' bij alle applicaties (alle applicaties / downloads / frequent gebruikt)
- Ander kleurtje bij nieuwe sms / mail (was groen, nu zwart)
- Dat meldingenscherm, zoals hier al gememoreerd
Meer eigenlijk niet, toch?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef Markster het volgende:
[..]
quick options in je notificationbar, tv animatie, animatie als je 'overscrolled'
Verder weet ik eigenlijk niet, kan froyo niet echt meer voor me halen
Zal wel een of andere custom rom draaien als hij froyo na één dag niet meer voor de geest kan halenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij zit die animatie verplicht in gingerbread, en daarnaast zegt Markster het gevonden te hebben:
De enige reden dat iedereen natuurlijk naar android 2.3 over wilquote:
Jezus, waar men zich druk over maaktquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef delano.888 het volgende:
(ookwel het "beeldbuis" effect uit de TT)
Ik heb serieus tijdelijk even een froyo rom gedraaid maar ging het echt missen![]()
Same for me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:53 schreef ukga het volgende:
Heel leuk allemaal, we zijn nu 2 dagen verder en ik kan nog steeds niet updaten...
Ik heb ook nog geen update gezien. =/ Ik zit overigens bij t-mobile.quote:
Ik bij telfort, en nog steeds niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen update gezien. =/ Ik zit overigens bij t-mobile.
Ik maak me niet druk erom. Ik hoef die stomme update niet eens meer, tfoe a zemmel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Stofje het volgende:
Wat maakt men zich druk om die update? Degenen die 'm wel gehad hebben, geven allen aan dat het verrekte weinig voorstelt. Nou dan..
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk erom. Ik hoef die stomme update niet eens meer, tfoe a zemmel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!
Is het niet aan te raden dan om de update al te installeren? Ik heb namelijk nog steeds geen bericht gehad voor de update.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zal die 2.3 eens even backspacen!
heb 'm al lang binnen, vodafone branded toestelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |