http://twitter.com/#!/markmoons/status/65880211752890368quote:@markmoons
Mark Moons
People, niet iedereen krijgt vandaag de update.... En nee, ik ga niet over de volgorde. ;-) Het gefaseerd over de komende dagen
11 minutes ago
Van HTC Europe jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef ukga het volgende:
Wie is die MArk Moons dan? medewerkerk van Htc ofzo?
100 mbquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe groot is die update eigenlijk? Ik hoor mensen over 5 minuten downloaden praten?
Same here.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol ik had geen melding gekregen maar gewoon bij instellingen gekeken. Vodafone trouwens en bij mij was die binnen minuutje binnen.
Je wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:00 schreef static het volgende:
Mijn Quadrant waarde is wel een stuk lager nu, van +1800 naar ca. ~1300.
Ghehe, dat kan je ook gewoon uit zetten zonder appquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Weet iemand toevallig ook of er een 1 of andere app is waarmee je de data verbinding kunt uit schakelen en je dus alleen nog maar kunt bellen en smsen en niet kunt internetten zolang die app aan staat?
Je kan ook roaming uitzetten, dan heb je daar geen omkijken meer naarquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
je bedoelt die gegevens verbinding instelling?
als ik die uitzet heb je dus honderd procent zeker geen kans meer dat je geen data verbruikt?
Ik vind het namelijk wel handig dat ik hem kan uit zetten als ik bijvoor beeld naar duitsland anders kost het me klauwen vol geld.
quick options in je notificationbar, tv animatie, animatie als je 'overscrolled'quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Stofje het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe dingen exact? Dingen die mij opvallen:
- Meer 'menu' bij alle applicaties (alle applicaties / downloads / frequent gebruikt)
- Ander kleurtje bij nieuwe sms / mail (was groen, nu zwart)
- Dat meldingenscherm, zoals hier al gememoreerd
Meer eigenlijk niet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |